Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostitteko Cittarista Ben&Jerry jätskiä?

Vierailija
07.08.2015 |

Minä ostin, kun oli hyvässä tarjouksessa ja sitä aina niin kehutaan. No, ei ollut kyllä kummoista, aivan liian makeaa. Kymppi meni ihan hukkaan. Eipä tartte enää ikinä ostaa. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millainen tarjous on ja mihin saakka? Kaikissa cittareissa?

Vierailija
22/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:49"]Keinotekoisen makuista, siksi tökkii itselläni.
[/quote]

Jos nää on jonkun mielestä keinotekoisen makuisia, niin vika on tasan korvien välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:13"]

Mä en ymmärrä myöskään tota b&j hehkutusta. Ei se kovin kummosta jätskiä oo. Ja kyllä se mun makuun on myös aika makeeta ja ei en syö purkkia kerralla, mutta kun jo eka lusikallinen tuntuu vaan liian makealta. Äklöltä. Paras jäätelö mitä oon syönyt on ollut Pirkan keksi kinuskikeikaus, mutta sitä ei enää tehdä :( 

[/quote]

Joo, nuo Pirkka jäätelöt oli hyviä, mutta ei makeudessa juuri vähemmän makeita olleet, suurinpiirtein samaa settiä. Miksi kaikki hyvä aina lopetetaan :/

Vierailija
24/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen hain kuus purnukkaa ja tänään vielä kolme lisää. Saapi herkutella oikeen urakalla.

Vierailija
25/32 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin joo, ekana purtilot; cookie dough, frozen yoghurt strawberry cheesecake ja sit tää maapähkinävoi mikä oli äklömakeaa, mut silti ihan hyvää.
Seuraavana päivänä käytiin hakemassa ne lajitelmalootat kaks niitä perus missä on myös cookie dough yms ja sit yks frozen yoghurt lajitelma.
Kyl vaan harmitti kun ei ollu chunky monkeyta tai satisfy my bowlia ne kun on mun ehdottomat lempparit... Mut ehkä saattaisin hakea tosta Lidlistä sitä Master of taste banaanijätskiä on meinaan aika verrattavissa :)

Vierailija
26/32 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mövenpick on parasta!

Vierailija
27/32 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista? Kyllä se on ihan Sittari tai sitten Kitumarketti.

Vierailija
28/32 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:58"]

Chunky monkey ei saa enää. Niillä on toinen banaanijäätelö ilmeisesti korvaavana.

[/quote]

Buuuu, se oli ihan parasta! :(

Vierailija
29/32 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä myöskään tota b&j hehkutusta. Ei se kovin kummosta jätskiä oo. Ja kyllä se mun makuun on myös aika makeeta ja ei en syö purkkia kerralla, mutta kun jo eka lusikallinen tuntuu vaan liian makealta. Äklöltä. Paras jäätelö mitä oon syönyt on ollut Pirkan keksi kinuskikeikaus, mutta sitä ei enää tehdä :( 

Vierailija
30/32 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:43"]

Olen jäätelön suursyömäri, mutta Ben & Jerry's ei maistu. Äklömakeaa ja omituisia (lähinnä pikkulapsille suunnattuja?) makukombinaatioita. Muut "premium" jäätelöt ovat paljon parempia ja jopa ketjujen halpismerkitkin. Sääli, sillä Ben &. Jerry's:in yritysideasta pidän.

Pienenä mainoksena, uusi kotimainen puolukan makuinen Jymy-luomujäätelö on sairaan hyvää.. :)

[/quote]

Mä muuten yleensä rakastan myös kaikkea jäätelöä ylikaiken, mutta noi ei vaan nappaa. Mutta voisko tässä olla just se, että niissä on oikeesti aika vähän sitä itse "jäätelöä". 

Vierailija
31/32 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin salesta kun en tienny tarjouksesta, vedin just purkin cookie doughia, omomoomm

Vierailija
32/32 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:12"]

Cittarista? Kyllä se on ihan Sittari tai sitten Kitumarketti.

[/quote]

Kyllä Cittari on Cittari :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän