Ällöttää kun naiset yrittää "keräillä katseita"
Siis tuo on joku itsetunnonkohotusjuttu, että yritetään "kerätä katseita" miehiltä. Olen aina pitänyt suht. normaalina tuntemattomien ihmisten katselua, mutta luettuani tätä palstaa olen alkanut näkemään naisten käyttäytymisen aika toisella tavalla. Tänäänkin tuli vastaan joku keski-ikäinen nainen jolla oli huomiotaherättävän kirkasvärinen mekko päällä ja oli jo valmiiksi suu messingillä kun miehet tuijottaa. Heti kun havaitsin hänet niin käänsin katseen pois ja laitoin oikein tympääntyneen ilmeen kasvoilleni ettei vahingossakaan luule "saavansa katseita" minulta. Hyytyi hymy tältä ämmältä. Ihan oikein sille.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:12"]
Mä näin 50-luvun tyyliin pukeutuneen naisen joka kassalla hytkytteli tissejään. En lukenu alotusta kokonaan niin en tiedä menikö ohi aiheen.
[/quote]
Minkä kokoiset tissit oli ja oliko sellainen Betsy?
Semmoset ongelmat sulla. Mä en jostain syyst katsele ihmisiä juuri ollenkaan ja ehkä hyvä niin, koska varmaan ahdistaisi jos näkisin jonkun katsovan mua pidempään. Olen myös ollut kiitollinen siitä, että peppu on mulla parempi kuin tissit, koska sitten en näe jos joku jää tuijottamaan.
Siis ihan hirveetä, kun jotkut haluavat tuottaa iloa kanssaihmisille. Kuljetaan nyt ihmeessä vaan naamat yrmyssä kuten kunnon suomalaiset ainakin. Eikä katsota vastaantulijoihin päinkään! Silmäthän siinä kuluvat ja jos vahingossa vielä hymyilee, niin suupieletkin.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:22"]Mua jos miehet tuijottaa, katson takaisin. Mulla on luonnostaan tuijottava, hyvin intensiivinen mielipuolisen murhanhimoinen ilme, vaikka kasvot on muuten kauniit. Ja silmät on isot. Tämän huomaa lähinnä vain suorassa katsekontaktissa. Nautin, kun ne näyttää säikähtäneiltä. Baareissa mun tarvitsee vain tuijottaa epätoivottuja miehiä silmiin ja hymyillä. Se pelottaa ne pois aika usein. Ah, tämän kun vielä yhdistää äärimiehiseen kehonkieleen ja pohdintoihin liittyen ihmisen suolistoon tai muuten vaan sisäelimiin... Saan tästä jotain sadistista mielihyvää. Jos kaikki muu pettää, puhun matematiikasta ja alan nauraa, ja nauran pitkään. Mua naurattaa joku melkein aina, joten se on helppoa. Puhun vaan matematiikan kauneudesta loputtomiin ja nauran. Se ajaa ne pois.
[/quote]
Lisään, että biseksuaalina toki ymmärrän vaikeuden lähestyä naisia. Jos joku vaikuttaa suht rehellisen viattomalta, koitan leikkiä nätisti. On kuitenkin näitä limaäijiä, jotka ei luovuta kovin helpolla, vaikka mitä sanoisi, jos sen sanoo nätisti. Nuo limaäijät on häpeäksi kaikille miehille, joten niiden pelotteleminen on musta ihan oikein.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:22"]
Mua jos miehet tuijottaa, katson takaisin. Mulla on luonnostaan tuijottava, hyvin intensiivinen mielipuolisen murhanhimoinen ilme, vaikka kasvot on muuten kauniit. Ja silmät on isot. Tämän huomaa lähinnä vain suorassa katsekontaktissa. Nautin, kun ne näyttää säikähtäneiltä. Baareissa mun tarvitsee vain tuijottaa epätoivottuja miehiä silmiin ja hymyillä. Se pelottaa ne pois aika usein. Ah, tämän kun vielä yhdistää äärimiehiseen kehonkieleen ja pohdintoihin liittyen ihmisen suolistoon tai muuten vaan sisäelimiin... Saan tästä jotain sadistista mielihyvää. Jos kaikki muu pettää, puhun matematiikasta ja alan nauraa, ja nauran pitkään. Mua naurattaa joku melkein aina, joten se on helppoa. Puhun vaan matematiikan kauneudesta loputtomiin ja nauran. Se ajaa ne pois.
[/quote]
Kuulostat vinksahtaneelta.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:22"]
Mua jos miehet tuijottaa, katson takaisin. Mulla on luonnostaan tuijottava, hyvin intensiivinen mielipuolisen murhanhimoinen ilme, vaikka kasvot on muuten kauniit. Ja silmät on isot. Tämän huomaa lähinnä vain suorassa katsekontaktissa. Nautin, kun ne näyttää säikähtäneiltä. Baareissa mun tarvitsee vain tuijottaa epätoivottuja miehiä silmiin ja hymyillä. Se pelottaa ne pois aika usein. Ah, tämän kun vielä yhdistää äärimiehiseen kehonkieleen ja pohdintoihin liittyen ihmisen suolistoon tai muuten vaan sisäelimiin... Saan tästä jotain sadistista mielihyvää. Jos kaikki muu pettää, puhun matematiikasta ja alan nauraa, ja nauran pitkään. Mua naurattaa joku melkein aina, joten se on helppoa. Puhun vaan matematiikan kauneudesta loputtomiin ja nauran. Se ajaa ne pois.
[/quote]
Paras kommentti koko päivänä! XD
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:58"]
Mua aina hävettää kun joku mies kävelee vastaan. Koitan tekeytyä näkymättömäksi. Katson alas tai toiseen suuntaan
[/quote]
Olin kerran yhdessä toimistossa asioilla jossa miltei naaapurin muija oli töissä. Oli vähän ihastunut muhun, tiesin.
Hän sitten näkii minut ja käveli ohitseni tummissa housuissa, tumma saa perän näytämään pienemmältä. Empattisena ihimisenä tiesin mitä hän mietti ohi mennessään, hän mietti, ei
, ei nyt se katsoo minun isoa perääni himoiten, mun isoa persettä se varmaan ajattelee että pääsispä panemaan mun isoa pyllyä. Näin kunka hän ohi mennessään tahdonvoimallaan yritti vetää peränsä pienemmäksi, hiukan ennen kuin hän häipyi huoneeseensa käytävältä huomasin että hän alkoi " peränpienenyysoperaatiossa " niin kangistumaan että hädin tuskin kävely kantoi sinne omaan huoneeseen turvaan.
Hän oli kyllä ihan oikeassa mitä ajattelin ja katsoin tosiaankin hänen ahteriaan. ei hän väärässä ollut.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:22"]
[/quote]
Kuulostat vinksahtaneelta.
[/quote]
Ehkä olen, mutten mahda sille mitään. Maailma on joka tapauksessa niin kaunis, etten jaksa kököttää hiljaa ja kiltisti koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:58"]
Mua aina hävettää kun joku mies kävelee vastaan. Koitan tekeytyä näkymättömäksi. Katson alas tai toiseen suuntaan
[/quote]
Olin kerran yhdessä toimistossa asioilla jossa miltei naaapurin muija oli töissä. Oli vähän ihastunut muhun, tiesin.
Hän sitten näkii minut ja käveli ohitseni tummissa housuissa, tumma saa perän näytämään pienemmältä. Empattisena ihimisenä tiesin mitä hän mietti ohi mennessään, hän mietti, ei
, ei nyt se katsoo minun isoa perääni himoiten, mun isoa persettä se varmaan ajattelee että pääsispä panemaan mun isoa pyllyä. Näin kunka hän ohi mennessään tahdonvoimallaan yritti vetää peränsä pienemmäksi, hiukan ennen kuin hän häipyi huoneeseensa käytävältä huomasin että hän alkoi " peränpienenyysoperaatiossa " niin kangistumaan että hädin tuskin kävely kantoi sinne omaan huoneeseen turvaan.
Hän oli kyllä ihan oikeassa mitä ajattelin ja katsoin tosiaankin hänen ahteriaan. ei hän väärässä ollut.
[/quote]
Mies29v + 1v on kohdannut vihdoin haastajan.
Olette kyllä psyykkisesti sairaita, jos kuvittelette tietävänä tuntemattomien ihmisten motiivit ja ajatukset. Tämä nyt erityisesti aloittajalle. Olen keski-ikäinen nainen, joka on tänään ollut liikkeellä kovasti kehuttu kauniin värinen mekko päällä, ja kun on ollut kiva päivä, olen varmaan hymyillytkin. Muiden katseista en tiedä, kun ei niin kamalasti kiinnosta. Hymyt on tietenkin aina kivoja, mutta jos joku ei hymyile tai katso, en minä lähde miettimään, mitä sellaisen päässä liikkuu.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:22"]
[/quote]
Paras kommentti koko päivänä! XD
[/quote]
Kiitos. :D
Itellä kanssa. Tulee vastaan näitä Janni Hussi tiukkapöksy treenikopioita nii kävelen ohi katsomatta pelkästään sen takia et vituttaa tuo "olen fitness hirmu sexy, katso minua ja sitä ja tätä". Itsekin kyl treenaan ja käyn salil mut nää on just näitä ketkä ottaa niitä saliselfieitä vähän väliä arghhh m25
Vierailija kirjoitti:
Mä näin 50-luvun tyyliin pukeutuneen naisen joka kassalla hytkytteli tissejään. En lukenu alotusta kokonaan niin en tiedä menikö ohi aiheen.
Meidän kaupassa on noin 30v nainen jolla valtavat rinnat. Tuntuu kovasti tykkäävän huomiosta.
Suurin osa naisista on lutkia/munahaukkoja. Jos naisella on mekko päällä, todennäköisesti tämä yksilö on ns. huolimaton narttu. Kyllä irtoo!