Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä nämä mitat kuulostavat?

Vierailija
21.07.2015 |

Laiha/hoikka/normaali/ylimääräisiä kiloja...?
Olen itse kyllä hyvin tietoinen ulkonäöstäni jne, kunhan tahdon kuulla, että mitä teille tulee noista mieleen :D

161cm
44kg 
hartiat: 92cm
rinta: 78cm
vyötärö: 56cm
lantio: 83cm
reisi: 44cm

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pieni

Vierailija
2/8 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen tulee anorektikon näköinen teini...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuta ja nahkaa

Vierailija
4/8 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on 159/42 ja leveilee kuinka ostaa lasten osastolta vaatteet. Todella laiha on. Ei lainkaan rintoja eikä peppua...

Vierailija
5/8 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, en ole luuta ja nahkaa. Pieni kyllä olen yleisesti katsottuna. Harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti. Miksi niin usealle tulee heti mieleen joku anorektikko? :( on myös olemassa ihmisiä, jotka ovat yleisesti petite-kokoisia. Aina olen ollut tälläinen... AP

Vierailija
6/8 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 00:56"]

Siskoni on 159/42 ja leveilee kuinka ostaa lasten osastolta vaatteet. Todella laiha on. Ei lainkaan rintoja eikä peppua...

[/quote]

Ymmärrän sen, että ostaa lastenvaatteita, itsekin on tullut ostettua. En kyllä leveile sillä, koska lastenvaatteet ovat muodottomia ja omistan silti muodot vaikka pieni olenkin. Ehdota hänelle nettisivustoa Asos, tekevät siellä meille pienille ihmisille sopivan kokoisia vaatteita (petite-mallisto, löytyy koosta eu30 ylöspäin.) Itse sovin kokoon petite eu32. Olisi mukavaa, jos meille lyhyille ja pienille olisi enemmän vaatteita tarjolla yleisesti kaupoissa... Onhan niitä tosi isojakin vaatteita tarjolla monelle...  AP

Vierailija
7/8 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kysyit, me vastaamme. Kuvan kanssa totuus voi olla aivan toinen, mutta kyllähän noi mitat nyt todella pienet ovat. Minkälaista palautetta olisit odottanut?

Vierailija
8/8 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs nää 166/67 a kupin rinnat, lantio 90cm.. vyötäröö en oo mitannut mut ei ihan suora...