Syy miksi en kosketa juuri oma-aloitteisesti puolisoani
En halua palkita häntä hänen lihomisestaan. En voi sanoa sitä hänelle suoraan. Hänen pitäisi tajuta asia itse.
Kommentit (72)
Haloo! Naimisiin mennessä luvataan rakastaa myötä- ja vastamäessä!
Kuulostaapas hilpeältä parisuhteelta.
Ja pidät kosketustasi palkintona :D Anna mun kaikki kestää!
Niin se vain menee, että naisten on helppo löytää se koskettaja muualta. Vieläpä sellainen, jota ylipaino ei haittaa.
Mä en kosketa miestäni, koska se on saanut niin paljon ryppyjä ja sen alakerta on alkanut roikkua.
Kyllä sen pitäisi tajuta itse.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti olet tuolla asenteella pian entinen puoliso. Itsekin päädyin jättämään miehen, joka kuittaili vakavan sairauden jälkeen tulleista kiloista. Oli siinä vaiheessa elämää vähän muutakin mietittävää, kuin mikä on miehelle naisessa sopiva rasvaprosentti.
En tietenkään ole, koska sitten puolisoni joutuisi tyytymään lihavaan myös, jos joutuisi uutta etsimään. Mutta toivoisin kyllä, että vaihtoehdot ovat joko että minut jätetään tai laihdutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kosketa miestäni, koska se on saanut niin paljon ryppyjä ja sen alakerta on alkanut roikkua.
Ei ole vertailukelpoinen asia, kun noihin ei voi oikein itse vaikuttaa.
Ehkäpä vain lihotutan itsenikin ja voin todeta olevani noin kutosen tyyppi, jolle kutosen puoliso on ihan ok.
Harmi etten koskaan osannut aiemmin tuoda esiin sitä, kuinka tärkeää fyysinen ulkomuoto minulle on. Iän tuomat väistämättömät muutokset ovat totta kai ymmärrettäviä.
En koske vaimoani enää, koska silittäessä läpsäisee käsille, halatessa työntää pois. Lienee selvää, ettei seksi tule kuuloonkaan. En enää jaksa juuri puhuakaan hänelle. Ei hän kuuntele. Olen näkymätön.
Toivottavasti eroatte pian, sillä puolisosi ansaitsee jonkun, joka rakastaa häntä myös huonoina aikoina ja hänen itsensä vuoksi, eikä sen perusteella montako kiloa vartalosta löytyy. Olet sitten vapaa etsimään jonkun, jota ihastella kalu kovana siihen asti, että myös hän rupsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin se vain menee, että naisten on helppo löytää se koskettaja muualta. Vieläpä sellainen, jota ylipaino ei haittaa.
Luuletko, että se koskettaminen tuolloin tapahtuu miehen puolelta minkään muun kuin seksin saamisen takia: Voin kertoa että juu ei. Monesti itsekin hempeästi silitellyt yhden illan jutuissa jotain traanikasoja ihan vain, koska tietää että sen jälkeen saa tussua eikä tarvi mennä kämpille vetämään händyyn :D En ois suorastaan edes halunnut koskea, pelkästään vain nussia ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti eroatte pian, sillä puolisosi ansaitsee jonkun, joka rakastaa häntä myös huonoina aikoina ja hänen itsensä vuoksi, eikä sen perusteella montako kiloa vartalosta löytyy. Olet sitten vapaa etsimään jonkun, jota ihastella kalu kovana siihen asti, että myös hän rupsahtaa.
Olet varmasti oikeassa. Väitän silti, että meitä näin ajattelevia on aivan valtavasti. Moni ei vain koskaan joudu tilanteeseen, jossa tätä koetellaan. Valitsee puolisoksi myös urheilullisia arvoja vaalivan tai muuten samanlaisen, jossa itsestä pidetään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti olet tuolla asenteella pian entinen puoliso. Itsekin päädyin jättämään miehen, joka kuittaili vakavan sairauden jälkeen tulleista kiloista. Oli siinä vaiheessa elämää vähän muutakin mietittävää, kuin mikä on miehelle naisessa sopiva rasvaprosentti.
En tietenkään ole, koska sitten puolisoni joutuisi tyytymään lihavaan myös, jos joutuisi uutta etsimään. Mutta toivoisin kyllä, että vaihtoehdot ovat joko että minut jätetään tai laihdutetaan.
Mitäs sinä sen tiedät??
Ties minkälaisen adoniksen vaimosi nappaisi sinun jälkeesi.
Olen nähnyt sellaisia pariskuntia yllättävän paljon tulevan vastaan.
Myös "James Bondin" vaimo on aika lihava, muttei mies ole muita huolinut, koska pitää vaimoaan parhaana ja rakastaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vertailukelpoinen asia, kun noihin ei voi oikein itse vaikuttaa.
Ei hormoneihinkaan tai "stressikiloihin."
Sun kosketusko on palkinto? :D Juu ei, parempi vaan, että pidät näppis erossa, kun vaan satutat ja satutat. Aikuinen mes, eikä tajua pestä käsiään tupakan tupruttelun jälkeen. Se nikotiini kerros sormissas ällöttää ja kirvelee. SATTUU.
Vierailija kirjoitti:
Haloo! Naimisiin mennessä luvataan rakastaa myötä- ja vastamäessä!
Rakastaa, muttei siinä koskettelusta mitään puhuta. :)
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että se koskettaminen tuolloin tapahtuu miehen puolelta minkään muun kuin seksin saamisen takia: Voin kertoa että juu ei. Monesti itsekin hempeästi silitellyt yhden illan jutuissa jotain traanikasoja ihan vain, koska tietää että sen jälkeen saa tussua eikä tarvi mennä kämpille vetämään händyyn :D En ois suorastaan edes halunnut koskea, pelkästään vain nussia ja se siitä.
Tässä tuli totuus.