Mihin tuhlaisit 200-300€, mulla on ylimääräistä
Rahaa nyt laittaa itseeni tuon verran, en vaan keksi mitään mitä haluaiin. Olen raskaana, joten vaatteet eivät tule kysymykseen.
millä sinä hemmottelisit nyt itseäsi?
Kommentit (27)
Tilaisin kotiin sanomalehden, pitkästä aikaa. En jaksa enää lukea uutisia netistä, se on niin arpapeliä mitä sattuu itse klikkailemaan. Ja kampaajalle menisin myös, jos olisi rahaa. Sitten vielä ostaisin syyskengät ja -takin, nyt kun ei ole minkäänlaisia.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:45"]
Mä en tuhlais vaan laittaisin säästöön. Vaikka rahastoon.
[/quote]
tylsimys :)
Jos en oikeasti keksisi, mitä haluan rahalla tehdä, en alkaisi tuhlaamaan väkisin sitä. Säästöön.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:44"]Rahaa nyt laittaa itseeni tuon verran, en vaan keksi mitään mitä haluaiin. Olen raskaana, joten vaatteet eivät tule kysymykseen.
millä sinä hemmottelisit nyt itseäsi?
[/quote]
Menisisin kosmetologille, päähierontaan ja jalkahoitoon
Jos sinulla on yhtäkkiä ylimääräistä 200-300€ niin yleensä rahasi ovat ilmeisesti aika tiukassa. 300€ ei nimittäin ole niin kovin paljoa....
Suosittelen että säästät pahan päivän varalle.
Pistäisin säästöön ja lähtisin reissuun.
Pitäisin illanistujaiset kavereiden kanssa.
Mulla menisi sisustukseen. Uudet verhot tms.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:47"]
Jos sinulla on yhtäkkiä ylimääräistä 200-300€ niin yleensä rahasi ovat ilmeisesti aika tiukassa. 300€ ei nimittäin ole niin kovin paljoa.... Suosittelen että säästät pahan päivän varalle.
[/quote]
säästössä on noin 30 000e, palkkarahoja ja kesälomarahat käyttämättä, käyttötilillä 2700€. Ei siis akuuttia säästötarvetta, haluisin vaan hemmotella itseäni,mutta kun on sellanen olo, etten tarte mitään.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:47"]
Jos sinulla on yhtäkkiä ylimääräistä 200-300€ niin yleensä rahasi ovat ilmeisesti aika tiukassa. 300€ ei nimittäin ole niin kovin paljoa.... Suosittelen että säästät pahan päivän varalle.
[/quote]
säästössä on noin 30 000e, palkkarahoja ja kesälomarahat käyttämättä, käyttötilillä 2700€. Ei siis akuuttia säästötarvetta, haluisin vaan hemmotella itseäni,mutta kun on sellanen olo, etten tarte mitään.
[/quote]
Yeah right.
Rentouttava jalkahoito ja loput säästöön.
Teatteri- tai konserttiliput sinulle ja rakkaallesi. Voi tulla kuitenkin melko pitkä tauko kulttuririennoissa synnytyksen jälkeen.
Mulla meni tuo 300 viime vkl dbtl:ään....säästä siihen että lapsiperhearki tympii ja tarvit irtiottoa elämästäsi.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:47"] Jos sinulla on yhtäkkiä ylimääräistä 200-300€ niin yleensä rahasi ovat ilmeisesti aika tiukassa. 300€ ei nimittäin ole niin kovin paljoa.... Suosittelen että säästät pahan päivän varalle. [/quote] säästössä on noin 30 000e, palkkarahoja ja kesälomarahat käyttämättä, käyttötilillä 2700€. Ei siis akuuttia säästötarvetta, haluisin vaan hemmotella itseäni,mutta kun on sellanen olo, etten tarte mitään. [/quote] Yeah right.
[/quote]
ihan kun tossa olis jotain epäuskottavaa tai järjettömän suurista summista edes kyse.
Siis nyt en ymmärtänyt, että miksi pitäisi tuhlata ny 200-300 euroa? Haluaisit tuhlata, mutta et halua mitään?
Minä panisin säästöön ja säästäisin sitten vielä lisää ja hankkisin himoitsemani merkkilaukun.
Mä en tuhlais vaan laittaisin säästöön. Vaikka rahastoon.