Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies paljastui psykopaatiksi

Vierailija
27.05.2024 |

Sain tietää mieheni olleen vankilassa ennen kuin tapasimme ja lähdin selvittämään asiaa niin sain kaikki oikeuden paperit, joissa kerrotaan kuin mies on kiduttanut lastensuojelun työntekijää. Kuulemma oppi tämän huumemaailman velanperijöiltä. Tämän jälkeen on kylmästi kiistänyt tietävänsä asiasta yhtään mitään, mutta saadessaan tietää, että tulee tuomituksi on pahoitellut asiaa. Kertoi vain, että näin huumemaailmassa hoidetaan hommat ja on onnistunut salaamaan sen, että kävi korkeakoulun ensimmäiset vuodet vankilassa. En edes tiennyt, että oli joskus käyttänyt huumeita. Kaiken lisäksi meillä on jo 2-vuotias lapsi, mutta minua tai lasta kohtaan ei ole koskaan edes käyttäytynyt uhkaavasti. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut itse asiakkuudessa vai vanhempia lapsia? 

Vierailija
2/13 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut itse asiakkuudessa vai vanhempia lapsia? 

On itse ollut asiakkaana, mutta tämä tapaus mistä joutui vankilaan liittyi serkkunsa lastensuojelun asiakkuuteen, kun mies oli jo täysi-ikäinen. 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Siis mitään et aavistanut miehestä etkä miehen käytöksestä tuota ennen? Mikä sai sinut tilaamaan niitä papereita. Jos mies on oikeasti laitoksessa diagnosoitu luonnehäiriöinen ja psykopaatti, ei sellainen koskaan pohjimmiltaan muutu, oppii vaan teeskentelemään paremmin.

Vierailija
4/13 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene. Psykopaatti ei muutu. On täysin sairaudentunnoton.

Vierailija
5/13 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän miehen serkun vanhemmat ovat vieläkin kiitollisia tästä asiasta ja ostavat miehelle asioita, jotka ottaa vastaan. Ottaa siis täyden hyödyn rikoksestaan vieläkin.

-ap

Vierailija
6/13 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Norman Bates ?

Vierailija
7/13 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on trolli ja mies

Vierailija
8/13 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taipumus psykopatiaan on periytyvää.

Vierailija
9/13 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lukiko jossain, että mies on psykopaatti, vai oliko tämä vain ap:n omaa päätelmää?

Mieskö on kuitenkin suorittanut korkeakoulututkinnon ja on nyt työelämässä ihan normaalisti? Ja on naimisissa ja 2v lapsen isä?

Minun korviin kuulostaa, että on vankilassa ollessaan oppinut ihmisten tavoille.

Vierailija
10/13 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se olisikin sitten niitä jännempiä miehiä. Karvaiset pakarat, isot hauikset ja luonnehäiriö.

Vierailija
11/13 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on antanut sossutantoille, jotka ovat kiusanneet serkkua ja serkun perhettä ansionsa mukaan! Noin toimii TosiMies! Hienoa! Noin kaikkien kuuluisi tehdä vainoaville lasuille!

Pidä kiinni tuosta Helmestä, jonka olet löytänyt! Kykenee suojelemaan omaakin perhettään tarpeen vaatiessa!

Vierailija
12/13 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakene. Psykopaatti ei muutu. On täysin sairaudentunnoton.

Psykopaatti tietää olevansa psykopaatti, mutta ei suuremmin välitä. 

Vierailija
13/13 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän