Saakutin menkat kestänyt jo kaksi viikkoa!
Mulla on ollut käytössä reilut pari vuotta Mirena kierukka ja en oikein missään vaiheessa ole ollut kovin tyytyväinen..
Mutta nyt siis nämä tämänhetkiset menkat kestänyt pari viikkoa. Ei mitään älyttömän runsasta mutta siteen kuitenkin vaatii.
Sain gynelle ajan vasta parin viikon päähän..
Mutta onko tää nyt merkki että on kierukka poskellaan vai mitä? Kaiken maailman raskausoireitakin on ollut paitsi että sitten on kummiskin tätä vuotoa..
Mitä mieltä olette mikä on meininki? Kiitos oli vaan pakko avautua!
Kommentit (10)
Ei voi kestää noin kauran. Mene lääkäriin heti. Nyt se vuoto pitää tyrehdyttää, vaikka joku tulppa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:59"]
Ei voi kestää noin kauran. Mene lääkäriin heti. Nyt se vuoto pitää tyrehdyttää, vaikka joku tulppa.
[/quote]Mikä helvetin tulppa?
Tyrehdytä itse se paperitollolla ja kananmunilla
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:06"]
Tyrehdytä itse se paperitollolla ja kananmunilla
[/quote]Kiitos kaunis vaan asiallisesta viestistäsi!
ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:59"]
[/quote] tulppa tyrehdyttää vuodon. Veneeseenkin laitetaan tulppa pohjaan ettei vettä tule veneeseen. Samalla tavalla ap voisi laittaa tulpan reikään, takuulla vuoto lakkaa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:59"]
[/quote] veritulppa
Outoa, että sulla vuotaa noin vaikka on hormonikierukka. Minulla jäi kuukautiset kokonaan pois. Mutta ennen kierukkaa tai pillereitä mun kuukautiset tuli 3-6 kuukauden välein, ja noin joka toinen vuosi viikkoja. Jouduin monen monta kertaa syömään vahvan hormonikuurin kuukautisten lopettamiseksi. Ekalla kerralla kun näin kävi, olin vain 18 v, ja jouduin paikallisen sairaalan päivystykseen, kun veriarvot oli niin alhaalla. Sain jonkun kauhean hormonipiikin peffaan, eikä kuukautisa tullut melkein vuoteen. Ennen tätä oli suht normaalit ja tän jälkeen sitten jatkuvaa ngelmaa. Mutta hkierukan kanssa olen voinut unohtaa kuukautiset kokonaan.mutta mee gynelle asap!