Lue keskustelun säännöt.
Mä oon hurahtanut huutikseen, miten siitä pääsee eroon?
29.09.2006 |
Hoidan kotona muksuja ja aina vapaa-ajalla selaan ilmoituksia ja ostan aivan liian paljon kaikenlaista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
myötä siihen kyllästyy... Ja sitten kun lapset kasvaa, niin ei sieltä enää löydä uutta vastaavia vaatteita.
Enpä olisi uskonut vuosi sitten, että se huutonetti jää vain satunnaiselle käytölle. Nyt lapset 3½ ja 5.