Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustatko vessaa? Mietitkö, että pyyhkeet on samanvärisiä kuin nestesaippua yms.

Vierailija
06.10.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään harvemmin.

Vierailija
2/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon muissakin huoneissa tarkka yhteen sopivista väreistä. Ostan jopa vessapaperia missä on samanväristä kuviota kuin vessan muissa jutuissa. Hölmlä varmaankin monen mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jokainen saa tehdä kuten haluaa, hämmennyn aina kaverini vessassa, jossa on yksi virttyny pyyhe, usein sama kuin edellisellä vierailukerrallani, nurkassa sulassa sovussa paperirullia ja tyhjiä pahvirullia, korikärryssä (yäk) siteet ja deodorantit...

Vierailija
4/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä asioilla on mielestäni iso merkitys. Käsipyyhe ja vieraspyyhe ovat aina saman väriset ja vessan yleisväritykseen sopivat. Lapsella on (tietysti) oma käsipyyhe, joka saattaa olla erilainen kuin kaksi muuta, mutta niihin " sointuva" .



Vessan matto on ajatuksella valittu, samoin vaihtomatto.



Peilihylly ei notku tuubia ja harjoja, vaan sillä on kauniisti pieni keraaminen enkeli-koristelautanen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän