Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6v treeniä takana eikä vieläkään naista

Vierailija
07.08.2015 |

Salilla käymällä saa naista? Ja paskat. Tai sitten en ole treenannut tarpeeksi kauaa/teen jotain väärin. Mulla on kuitenkin tutkinto ja työpaikka, jossa on ok palkka. Mitä vielä voin tehdä?

M24

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:13"]Minä taas toivoisin löytäväni miehen joka ei ole mikään salimake ja autona joku tavallinen henkilöauto :) Toivottavasti olis ihan tavallinen duunari ja mahaakin saa pikkasen olla. [/quote] Heh. Kaikki tuo löytyy, mutta ikää alkaa olla jo liikaa. m41

[/quote]

Miten 41 vuotta voi olla liikaa ikää? 91 v ehkä jotenkin tajuaisin.

N41
[/quote]

Met ei olla enää niin tuoreita tapauksia. :)
m41

Vierailija
2/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamasta se on kiinni miehellä paljo enemmän kuin kropasta. Ulkonälliset seikat siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:21"]

oisit mielummin treenannut 6v sun luonnetta ja henkistä puolta eikä ulkonäköä

[/quote]

Luitko edes alotusviestiä? Ei mun elämä ole pelkkää treenaamista. Oon käynyt koulut (lukio+AMK) ja oon töissä. Mulla on myös muitakin kuin urheiluharrastuksia

M24

[/quote]

:D Hyvin huomaa todellakin ettet sisältöön ole panostanut. Koulutus nyt on aikalailla perusjuttu, täysin turha kuvitella jonkun lukion tai AMK kertovan sisällöstä mitään kun niin moni yliopistonkin käynyt mies humisee tyhjyyttään kun pääsee vähän raaputtamaan sitä pintakiiltoa pois.

Luetko kirjoja? Onko sulla mielipiteitä asioista? Mistä olet kiinnostunut? Onko sulla intohimoja? Jotain tavoitteita elämässä? Millaisia arvoja kannatat? Onko sulla huumorintajua, empatiaa, osaat käyttäytyä ja olla nautittavaa seuraa?

[/quote]

Mitä se sisältö sitten on? Luen kirjoja, pääasiassa ravitsemusaiheisia sekä scifiä. Tietysti on mielipiteitä asioista, eikö jokaisella ole? Suurin intohimo ehkä videopelit. Tykkään myös kokkaamisesta ja sudokuista. Tavoitteena elämässä saada nainen, pari lasta ja kiva kämppä. Haluan myös kehittää ammatillista osaamistani mutta varsinaisesti uralla eteneminen ei kiinnosta. On huumorintajua, empatiaa, kaikesta päätellen osaan käyttäytyä ja seuran nautittavuuden määrittelee ympäristö

25: Miksi päättelit, että en lähestyisi? Teen aloitteen aina kun yhtään tuntuu siltä

M24

Vierailija
4/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:07"]

Naamasta se on kiinni miehellä paljo enemmän kuin kropasta. Ulkonälliset seikat siis.

[/quote]

Ehkä tässä on jotain perää

Vierailija
5/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilitukka on usein kamala. Sopii harvalle, toki niitäkin on. Parta on myös siinä ja siinä sopiiko ja kelle. Kaikkein tärkein on miehen luonne. Jos on hymytön örisijä, jonka miekenkiinnon kohteet on sali ja hieno auto ja muusta ei osaa keskustella niin heihei.

Vierailija
6/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:52"]

[/quote]

Luitko edes alotusviestiä? Ei mun elämä ole pelkkää treenaamista. Oon käynyt koulut (lukio+AMK) ja oon töissä. Mulla on myös muitakin kuin urheiluharrastuksia

M24

[/quote]

:D Hyvin huomaa todellakin ettet sisältöön ole panostanut. Koulutus nyt on aikalailla perusjuttu, täysin turha kuvitella jonkun lukion tai AMK kertovan sisällöstä mitään kun niin moni yliopistonkin käynyt mies humisee tyhjyyttään kun pääsee vähän raaputtamaan sitä pintakiiltoa pois.

Luetko kirjoja? Onko sulla mielipiteitä asioista? Mistä olet kiinnostunut? Onko sulla intohimoja? Jotain tavoitteita elämässä? Millaisia arvoja kannatat? Onko sulla huumorintajua, empatiaa, osaat käyttäytyä ja olla nautittavaa seuraa?

[/quote]

Mitä se sisältö sitten on? Luen kirjoja, pääasiassa ravitsemusaiheisia sekä scifiä. Tietysti on mielipiteitä asioista, eikö jokaisella ole? Suurin intohimo ehkä videopelit. Tykkään myös kokkaamisesta ja sudokuista. Tavoitteena elämässä saada nainen, pari lasta ja kiva kämppä. Haluan myös kehittää ammatillista osaamistani mutta varsinaisesti uralla eteneminen ei kiinnosta. On huumorintajua, empatiaa, kaikesta päätellen osaan käyttäytyä ja seuran nautittavuuden määrittelee ympäristö

25: Miksi päättelit, että en lähestyisi? Teen aloitteen aina kun yhtään tuntuu siltä

M24
[/quote]

Voi, voi. Tuosta on vielä pitkä matka kirjallisuuteen.

Vierailija
7/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:52"]

[/quote]

M24

[/quote]

[/quote]

M24
[/quote]

Scifi, ravitsemustieteet (miten hankkia lihaksia tieteet) ja videopelit on aika turn off. Älä ainakaan mainitse niitö videopelejä. Karkottaa naiset aika helposti. Scifi on siinä ja siinä, jos on sen tyylinen tyttö. Tuo ravitsemishömppä taas kuulostaa siltä jos tyttöystävä lihoo pari kiloa tai syö joskus roskaa, kerrot ohjeet hyvään syömiseen. Eli ei kiitos.

Vierailija
8/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:52"] [quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:28"] [quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:21"] oisit mielummin treenannut 6v sun luonnetta ja henkistä puolta eikä ulkonäköä [/quote] Luitko edes alotusviestiä? Ei mun elämä ole pelkkää treenaamista. Oon käynyt koulut (lukio+AMK) ja oon töissä. Mulla on myös muitakin kuin urheiluharrastuksia M24 [/quote] :D Hyvin huomaa todellakin ettet sisältöön ole panostanut. Koulutus nyt on aikalailla perusjuttu, täysin turha kuvitella jonkun lukion tai AMK kertovan sisällöstä mitään kun niin moni yliopistonkin käynyt mies humisee tyhjyyttään kun pääsee vähän raaputtamaan sitä pintakiiltoa pois. Luetko kirjoja? Onko sulla mielipiteitä asioista? Mistä olet kiinnostunut? Onko sulla intohimoja? Jotain tavoitteita elämässä? Millaisia arvoja kannatat? Onko sulla huumorintajua, empatiaa, osaat käyttäytyä ja olla nautittavaa seuraa? [/quote] Mitä se sisältö sitten on? Luen kirjoja, pääasiassa ravitsemusaiheisia sekä scifiä. Tietysti on mielipiteitä asioista, eikö jokaisella ole? Suurin intohimo ehkä videopelit. Tykkään myös kokkaamisesta ja sudokuista. Tavoitteena elämässä saada nainen, pari lasta ja kiva kämppä. Haluan myös kehittää ammatillista osaamistani mutta varsinaisesti uralla eteneminen ei kiinnosta. On huumorintajua, empatiaa, kaikesta päätellen osaan käyttäytyä ja seuran nautittavuuden määrittelee ympäristö 25: Miksi päättelit, että en lähestyisi? Teen aloitteen aina kun yhtään tuntuu siltä M24 [/quote] Scifi, ravitsemustieteet (miten hankkia lihaksia tieteet) ja videopelit on aika turn off. Älä ainakaan mainitse niitö videopelejä. Karkottaa naiset aika helposti. Scifi on siinä ja siinä, jos on sen tyylinen tyttö. Tuo ravitsemishömppä taas kuulostaa siltä jos tyttöystävä lihoo pari kiloa tai syö joskus roskaa, kerrot ohjeet hyvään syömiseen. Eli ei kiitos.

[/quote]

Aika hienoja oletuksia teet melkein tyhjästä. Eli ei kiitos sinullekin

M24

Vierailija
9/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko pakko olla nainen? Kannattaisko ihan kokeeksi harkita seksiä miehen kanssa? Mukavampaa seuraa kuin ämmät, paremmat suihinotot, järkevämmät puheenaiheet ja nainnin jälkeen voi katella yhdessä lätkää tai jalkapalloa ihan rennosti eikä kukaan ala itkemään jos sattuu ottamaan torkut.

Vierailija
10/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:40"]

Olisko pakko olla nainen? Kannattaisko ihan kokeeksi harkita seksiä miehen kanssa? Mukavampaa seuraa kuin ämmät, paremmat suihinotot, järkevämmät puheenaiheet ja nainnin jälkeen voi katella yhdessä lätkää tai jalkapalloa ihan rennosti eikä kukaan ala itkemään jos sattuu ottamaan torkut.

[/quote]

Tämä helpottaisi asiaa mutta kun on niin umpihetero. Lähestyisivätpä naiset samalla tavalla kuin homomiehet :D

M24

Vierailija
11/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:09"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:52"]

[/quote]

M24

[/quote]

[/quote]

M24

[/quote]

Jos kerta pidät itseäsi myös sisällöltään hyvänä, niin miksi helvetissä kuvittelisit salitreenaamisen ja muiden juttujen takaavan sen, että saat naisen? Aloituksen perusteella susta saa täysin vajakin kuvan miehenä, josta ei kukaan normaali älyllinen nainen kiinnostu. 

Vierailija
12/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scifi, ravitsemustieteet (miten hankkia lihaksia tieteet) ja videopelit on aika turn off. Älä ainakaan mainitse niitö videopelejä. Karkottaa naiset aika helposti. Scifi on siinä ja siinä, jos on sen tyylinen tyttö. Tuo ravitsemishömppä taas kuulostaa siltä jos tyttöystävä lihoo pari kiloa tai syö joskus roskaa, kerrot ohjeet hyvään syömiseen. Eli ei kiitos.

[/quote]

En ole AP, mutta tämä vastaus pisti silmään. Eihän sillä nyt ole merkitystä, painottuuko lukuharrastus scifiin, dekkareihin, Dostojevskiin tai taloustieteisiin. Lukuharrastus itsessään jo kertoo miehestä ja on positiivista. Ravitsemuksesta kiinnostuminen on lähtökohtaisesti hyvä asia, eikä siitä vielä voi tehdä kaikenlaisia negatiivisia johtopäätöksiä, ellei mikään viittaa sellaiseen. Videopelit ovat tavallista vapaa-ajan rentoutumista samalla tavalla kuin telkkarin katsominen, eikä pelaaminen tai telkkari mitenkään sulje pois elämän muita osa-alueita.

Siispä: Jos em. asiat karkottavat naisen, niin kyseiseen naiseen ei todellakaan kannata tutustua parisuhdemielessä.

Vierailija
13/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pildeä puntilla saa, tai palkalla tai työllä. Supliikkimiehet saa. Ja muusikot. Paitsi basistit. Ja rumpalit. Ne on homoja.

Vierailija
14/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:05"]

Mistä vitusta olet saanut käsityksen, että salilla käymällä saa naisia :D lisäravinnevalmistajilta ja kuntosaliketjuilta, sekä mediasta jossa he mainostavat? Luulin mäkin silti nuorena, että Corvette ratkaisee mun ongelman ja siksi mulla olikin 25v 40k autolainaa!! Sitten joku muija sanoi "en tykkää oikeen tollasista pitkänokkasista autoista mut on se ihan hieno"...

[/quote]

=D

Oottekste miehet oikeasti tuollaisia? Enää en sit ihmettele niitä, jotka alkavat selittää palkastaan/ uramahdollisuuksistaan/ merkkipuvustaan/ varallisuudestaan/ autostaan jne. Kyllä te kuulkaa kelpaatte ihan omana itsenänne, jos teillä on vaan sydän paikallaan. 

[/quote]

Tämäkin nyt on täyttä paskaa, vaikka siitä toki olen samaa mieltä että kuntosalilla on lähinnä kosmeettista merkitystä. Toki silloin jos mies on vaikka riukulaiha eikä mikään kaksimetrinen, niin salitreeni voi tehdä paljon miehekkäämmän näköiseksi. Sydän paikallaan on kuitenkin ihan täyttä paskaa. Tässä muutama odotus, mitä naisilla on hyvin yleisesti:

- naista pidempi (mielellään myös yli 180 cm)

- vähintään yhtä hyvin koulutettu

- miehekkäällä äänellä varustettu, ei mikään piipittäjä

- osaa pitää puolensa, ei ole ovimatto

- pukeutuu edes suht. tyylikkäästi

...

Vierailija
15/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:05"]

Mistä vitusta olet saanut käsityksen, että salilla käymällä saa naisia :D lisäravinnevalmistajilta ja kuntosaliketjuilta, sekä mediasta jossa he mainostavat? Luulin mäkin silti nuorena, että Corvette ratkaisee mun ongelman ja siksi mulla olikin 25v 40k autolainaa!! Sitten joku muija sanoi "en tykkää oikeen tollasista pitkänokkasista autoista mut on se ihan hieno"...

[/quote]

=D

Oottekste miehet oikeasti tuollaisia? Enää en sit ihmettele niitä, jotka alkavat selittää palkastaan/ uramahdollisuuksistaan/ merkkipuvustaan/ varallisuudestaan/ autostaan jne. Kyllä te kuulkaa kelpaatte ihan omana itsenänne, jos teillä on vaan sydän paikallaan. 

[/quote]

Tämäkin nyt on täyttä paskaa, vaikka siitä toki olen samaa mieltä että kuntosalilla on lähinnä kosmeettista merkitystä. Toki silloin jos mies on vaikka riukulaiha eikä mikään kaksimetrinen, niin salitreeni voi tehdä paljon miehekkäämmän näköiseksi. Sydän paikallaan on kuitenkin ihan täyttä paskaa. Tässä muutama odotus, mitä naisilla on hyvin yleisesti:

- naista pidempi (mielellään myös yli 180 cm)

- vähintään yhtä hyvin koulutettu

- miehekkäällä äänellä varustettu, ei mikään piipittäjä

- osaa pitää puolensa, ei ole ovimatto

- pukeutuu edes suht. tyylikkäästi

...

[/quote]

Perusvaatimuksia kuten miesten vaatimukset naisia kohtaan: iloinen luonne, urheilullinen, tiimalasivartalo, isot tissit, pitkät hiukset, näyttää ilman meikkiä kauniilta, hoikka, sopivan fiksu (eli ei miestä älykkäämpi...), kaunis hymy, sosiaalinen ja vähän tuittupäinen että jotain "haastetta" miehelle.

Vierailija
16/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ikäiset ja nuoremmat naiset ovat vielä jännämiesvaiheessa. Vähän vanhempana monet heistä alkavat etsiä tuleville lapsilleen isää, jolloin hyvät miehet alkavat kelpaamaan. Tarvitset siis kärsivällisyyttä. Voit toki jo nyt yrittää tavoitella vähän vanhempia naisia, mutta asia helpottuu, kun itse lähestyt 30 vuotta.

Vierailija
17/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:58"]

Parta on monelle naiselle kauhistus. Myös se miesten mielestä seksikäs pukinparta. Omalla käytöksellä saa paljon aikaseksi. Naisia ei saa tuijottaa eikä stalkata. Hymy on aina kotiinpäin. Se saa susta lämpimän kuvan ja se että moikkaat muita treenaajia. Ole hyväkäytöksinen, äläkä painota sitä, että treenaat. Jos sun jutut eivät ole tosi outoja tai et ole tuppisuu, niin ihme jos et saa seuraa.

[/quote]

Oikeanlaista sosiaalista käytöstä ei voi oppia jollain muistilistoilla. Jos olet tönkkö niin olet tönkkö, teet mitä teet. Itsetunnon parantaminen on ainoa mikä auttaa.

Vierailija
18/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:15"]

Sinun ikäiset ja nuoremmat naiset ovat vielä jännämiesvaiheessa. Vähän vanhempana monet heistä alkavat etsiä tuleville lapsilleen isää, jolloin hyvät miehet alkavat kelpaamaan. Tarvitset siis kärsivällisyyttä. Voit toki jo nyt yrittää tavoitella vähän vanhempia naisia, mutta asia helpottuu, kun itse lähestyt 30 vuotta.

[/quote]

Höpön löpön. Sitoutumishaluiset (ja sitoutumaan kykenevät) löytävät toisensa jo nuorena. Hyvät menee äkkiä.

Vierailija
19/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:52"] [quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:28"] [quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:21"] oisit mielummin treenannut 6v sun luonnetta ja henkistä puolta eikä ulkonäköä [/quote] Luitko edes alotusviestiä? Ei mun elämä ole pelkkää treenaamista. Oon käynyt koulut (lukio+AMK) ja oon töissä. Mulla on myös muitakin kuin urheiluharrastuksia M24 [/quote] :D Hyvin huomaa todellakin ettet sisältöön ole panostanut. Koulutus nyt on aikalailla perusjuttu, täysin turha kuvitella jonkun lukion tai AMK kertovan sisällöstä mitään kun niin moni yliopistonkin käynyt mies humisee tyhjyyttään kun pääsee vähän raaputtamaan sitä pintakiiltoa pois. Luetko kirjoja? Onko sulla mielipiteitä asioista? Mistä olet kiinnostunut? Onko sulla intohimoja? Jotain tavoitteita elämässä? Millaisia arvoja kannatat? Onko sulla huumorintajua, empatiaa, osaat käyttäytyä ja olla nautittavaa seuraa? [/quote] Mitä se sisältö sitten on? Luen kirjoja, pääasiassa ravitsemusaiheisia sekä scifiä. Tietysti on mielipiteitä asioista, eikö jokaisella ole? Suurin intohimo ehkä videopelit. Tykkään myös kokkaamisesta ja sudokuista. Tavoitteena elämässä saada nainen, pari lasta ja kiva kämppä. Haluan myös kehittää ammatillista osaamistani mutta varsinaisesti uralla eteneminen ei kiinnosta. On huumorintajua, empatiaa, kaikesta päätellen osaan käyttäytyä ja seuran nautittavuuden määrittelee ympäristö 25: Miksi päättelit, että en lähestyisi? Teen aloitteen aina kun yhtään tuntuu siltä M24 [/quote] Voi, voi. Tuosta on vielä pitkä matka kirjallisuuteen.

[/quote]

Mitä vitun väliä jollain kirjallisuudella? Haluatteko te naiset todella miehen, joka sivistää itseään näyttääkseen hyvältä tai peräti kelvatakseen naisille? Ei, otatte satavarmasti mieluummin vaikka juntin joka elää sen näköistä elämää kuin haluaa ja on sinut itsensä kanssa.

Vierailija
20/112 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:52"] [quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:28"] [quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:21"] oisit mielummin treenannut 6v sun luonnetta ja henkistä puolta eikä ulkonäköä [/quote] Luitko edes alotusviestiä? Ei mun elämä ole pelkkää treenaamista. Oon käynyt koulut (lukio+AMK) ja oon töissä. Mulla on myös muitakin kuin urheiluharrastuksia M24 [/quote] :D Hyvin huomaa todellakin ettet sisältöön ole panostanut. Koulutus nyt on aikalailla perusjuttu, täysin turha kuvitella jonkun lukion tai AMK kertovan sisällöstä mitään kun niin moni yliopistonkin käynyt mies humisee tyhjyyttään kun pääsee vähän raaputtamaan sitä pintakiiltoa pois. Luetko kirjoja? Onko sulla mielipiteitä asioista? Mistä olet kiinnostunut? Onko sulla intohimoja? Jotain tavoitteita elämässä? Millaisia arvoja kannatat? Onko sulla huumorintajua, empatiaa, osaat käyttäytyä ja olla nautittavaa seuraa? [/quote] Mitä se sisältö sitten on? Luen kirjoja, pääasiassa ravitsemusaiheisia sekä scifiä. Tietysti on mielipiteitä asioista, eikö jokaisella ole? Suurin intohimo ehkä videopelit. Tykkään myös kokkaamisesta ja sudokuista. Tavoitteena elämässä saada nainen, pari lasta ja kiva kämppä. Haluan myös kehittää ammatillista osaamistani mutta varsinaisesti uralla eteneminen ei kiinnosta. On huumorintajua, empatiaa, kaikesta päätellen osaan käyttäytyä ja seuran nautittavuuden määrittelee ympäristö 25: Miksi päättelit, että en lähestyisi? Teen aloitteen aina kun yhtään tuntuu siltä M24 [/quote] Scifi, ravitsemustieteet (miten hankkia lihaksia tieteet) ja videopelit on aika turn off. Älä ainakaan mainitse niitö videopelejä. Karkottaa naiset aika helposti. Scifi on siinä ja siinä, jos on sen tyylinen tyttö. Tuo ravitsemishömppä taas kuulostaa siltä jos tyttöystävä lihoo pari kiloa tai syö joskus roskaa, kerrot ohjeet hyvään syömiseen. Eli ei kiitos.

[/quote]

Älä kuuntele noita naisia. Elät omannäköistä elämää, panostat vähän pukeutumiseen ja hius-/partamuotiin (koska niillä nyt on yleensäkin väliä pinnallisessa maailmassa) ja puhut mistä itse tykkäät, toki normaalisti muut huomioonottaen. Sillä että yrität johonkin muottiin itsesi et tule yhtään naista (tai no joo ehkä jonkun umpipaskan bimbon) saamaan.