6v treeniä takana eikä vieläkään naista
Salilla käymällä saa naista? Ja paskat. Tai sitten en ole treenannut tarpeeksi kauaa/teen jotain väärin. Mulla on kuitenkin tutkinto ja työpaikka, jossa on ok palkka. Mitä vielä voin tehdä?
M24
Kommentit (112)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:27"]
Jessus miten tyhmää vääntöä. Ihan teillä molemmilla, vai onko tuossa nyt useampikin taistelemassa.
Mahtaako AP vielä lukea tätä? Mielestäni oli hyvä idea aloittaa tanssiharrastus, jos se sinua kiinnostaa. Siinä ainakin tutustuu helposti uusiin ihmisiin, myös niihin naisiin. Ja vaikka täällä nyt tartuttiin tuohon salijuttuun, niin väittäisin että se hyvännäköinen kroppa on kyllä oikeasti aikamoinen plussa monen mielestä. Olet kuitenkin vielä nuori, joten ei kannata hätäillä sen naisystävän löytymisen kanssa. Kyllä sellainen vielä jostain löytyy. Nauti sinkkuudestasi nyt, saatat vielä ehtiä kaivata sitä ;)
[/quote]
Juu näin varmaan teen, kiitos ehdotuksesta. Tuntuisi tyhmältä alottaa jooga tai muu semmoinen harrastus vain naisten takia, mutta tanssia haluan itekin
M24
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:05"]
Mistä vitusta olet saanut käsityksen, että salilla käymällä saa naisia :D lisäravinnevalmistajilta ja kuntosaliketjuilta, sekä mediasta jossa he mainostavat? Luulin mäkin silti nuorena, että Corvette ratkaisee mun ongelman ja siksi mulla olikin 25v 40k autolainaa!! Sitten joku muija sanoi "en tykkää oikeen tollasista pitkänokkasista autoista mut on se ihan hieno"...
[/quote]
=D
Oottekste miehet oikeasti tuollaisia? Enää en sit ihmettele niitä, jotka alkavat selittää palkastaan/ uramahdollisuuksistaan/ merkkipuvustaan/ varallisuudestaan/ autostaan jne. Kyllä te kuulkaa kelpaatte ihan omana itsenänne, jos teillä on vaan sydän paikallaan.
[/quote]
Joo, ihan saletisti. Kyllähän aina noin sanotaan, mutta ei ikinä käytännössä kelpaa.
t. työtön köyhä mies.
[/quote]
Siis t. työtön, köyhä epäsydämellinen mies.
Vaikutat hieman liian suorituskeskeiseltä nörtiltä. Nuo jutut, mitä teet, eivät ole huonoja juttuja, mutta sun kannattaisi panostaa laajan kaveripiirin hankkimiseen. Naiset valitsevat sellaisen miehen, jolla on paljon kavereita.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:37"]
Mistä vitusta olet saanut käsityksen, että salilla käymällä saa naisia :D lisäravinnevalmistajilta ja kuntosaliketjuilta, sekä mediasta jossa he mainostavat? Luulin mäkin silti nuorena, että Corvette ratkaisee mun ongelman ja siksi mulla olikin 25v 40k autolainaa!! Sitten joku muija sanoi "en tykkää oikeen tollasista pitkänokkasista autoista mut on se ihan hieno"...
[/quote]
=D
Oottekste miehet oikeasti tuollaisia? Enää en sit ihmettele niitä, jotka alkavat selittää palkastaan/ uramahdollisuuksistaan/ merkkipuvustaan/ varallisuudestaan/ autostaan jne. Kyllä te kuulkaa kelpaatte ihan omana itsenänne, jos teillä on vaan sydän paikallaan.
[/quote]
Joo, ihan saletisti. Kyllähän aina noin sanotaan, mutta ei ikinä käytännössä kelpaa.
t. työtön köyhä mies.
[/quote]
[/quote]
Sinähän sen tiedät. :)
Pari kysymystä: treenaatko sen takia, että saisir naisen, vai sen takia että treenaaminen on kivaa? Ja sitten, että teetkö aina niinkuin tuntemattomat netissä haluaa sun tekevän, vai luotatko itseesi ja olet oma itsesi?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:38"]
[/quote]
=D
[/quote]
t. työtön köyhä mies.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No itse olen rakastunut kaksi kertaa köyhään työttömään. Jos he olisivat yrittäneet päteä kuin täällä ap niin EN OLISI RAKASTUNUT.
[/quote]
=D
[/quote]
t. työtön köyhä mies.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin, pitäähän se tekosyy olla että sitten jos saattais olla vaarassa joutua köyhän työttömän miehen kanssa tutustumaan, niin voi aina vedota että ei ole sellainen sydämellinen, vaan paha ilkeä mies muutenkin! Niin sitten voi keskittyä vaan niihin rikkaisiin sydämellisiin miehiin oikeasti käytännössä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:33"]
VALITETTAVASTI ne lihakset ei auta mitään jos olet ruma. Niin usein tulee nähtyä rumia miehiä, taivaallisilla kropilla. Kyllä se naama silti on tärkeämpi kuin kroppa. Ehkä haikailet liian hyvännäköisten perään? Kokeile laskea tasoa.
[/quote]
En osaa asettaa itselleni tai muille ihmisille mitään tasoja. En ole ulkonäön suhteen mitenkään kranttu ja pidän hyvin harvoja naisia epäviehättävinä. Kunhan pitää normaalilla tavalla huolta itsestään
M24
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:52"] [quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:28"] [quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:21"] oisit mielummin treenannut 6v sun luonnetta ja henkistä puolta eikä ulkonäköä [/quote] Luitko edes alotusviestiä? Ei mun elämä ole pelkkää treenaamista. Oon käynyt koulut (lukio+AMK) ja oon töissä. Mulla on myös muitakin kuin urheiluharrastuksia M24 [/quote] :D Hyvin huomaa todellakin ettet sisältöön ole panostanut. Koulutus nyt on aikalailla perusjuttu, täysin turha kuvitella jonkun lukion tai AMK kertovan sisällöstä mitään kun niin moni yliopistonkin käynyt mies humisee tyhjyyttään kun pääsee vähän raaputtamaan sitä pintakiiltoa pois. Luetko kirjoja? Onko sulla mielipiteitä asioista? Mistä olet kiinnostunut? Onko sulla intohimoja? Jotain tavoitteita elämässä? Millaisia arvoja kannatat? Onko sulla huumorintajua, empatiaa, osaat käyttäytyä ja olla nautittavaa seuraa? [/quote] Mitä se sisältö sitten on? Luen kirjoja, pääasiassa ravitsemusaiheisia sekä scifiä. Tietysti on mielipiteitä asioista, eikö jokaisella ole? Suurin intohimo ehkä videopelit. Tykkään myös kokkaamisesta ja sudokuista. Tavoitteena elämässä saada nainen, pari lasta ja kiva kämppä. Haluan myös kehittää ammatillista osaamistani mutta varsinaisesti uralla eteneminen ei kiinnosta. On huumorintajua, empatiaa, kaikesta päätellen osaan käyttäytyä ja seuran nautittavuuden määrittelee ympäristö 25: Miksi päättelit, että en lähestyisi? Teen aloitteen aina kun yhtään tuntuu siltä M24 [/quote] Scifi, ravitsemustieteet (miten hankkia lihaksia tieteet) ja videopelit on aika turn off. Älä ainakaan mainitse niitö videopelejä. Karkottaa naiset aika helposti. Scifi on siinä ja siinä, jos on sen tyylinen tyttö. Tuo ravitsemishömppä taas kuulostaa siltä jos tyttöystävä lihoo pari kiloa tai syö joskus roskaa, kerrot ohjeet hyvään syömiseen. Eli ei kiitos.
[/quote]
Älä kuuntele noita naisia. Elät omannäköistä elämää, panostat vähän pukeutumiseen ja hius-/partamuotiin (koska niillä nyt on yleensäkin väliä pinnallisessa maailmassa) ja puhut mistä itse tykkäät, toki normaalisti muut huomioonottaen. Sillä että yrität johonkin muottiin itsesi et tule yhtään naista (tai no joo ehkä jonkun umpipaskan bimbon) saamaan.
[/quote]
Ei kukaan nainen halua, että mies alkaa käyttäytymään jonkun muotin mukaan. Kerroin vaan, että esim. videopelit on turn off, jos naisella aikaisemmin tai tuttavapiirissä on niitä jotka pelaa. Helposti menee peliriippuvuudeksi asti ja ne pelit on aina siinä kaiken edellä. En ottaisi enää miestä, joka pelaa, edes sellaista, joka pelaa vähän. Otin sellaisen joka pelaa vähän ja lopulta siitä tuli paha riippuvuus. Samaa huomannut kaikilla muillakin miehillä tuttavissa, jotka pelaa. Tämän vuoksi videopelit on täysin nono. Tosin jollekin itse pelaavalle tytölle se voi olla hyvä juttu eli kannattaa avata suu niistä vasta, kun jos tyttö itse niitä kertoo harrastavansa. Tosin jos haluat niitä paljon jatkossa pelailla, kannattaa niistä kertoa ja ottaa ne pakit vastaan. Tässähän yritettiin vaan kertoa niitä syitä miksi aapeella ei ole onnistanut.
Scifistä en ymmärrä mitään ja pidän sitä vähän sellaisten outojen harrastuksena. En ikinä jaksaisi katsoa mitään scifi leffoja tai puhua niistä. Autoja rassaavat miehet on sellainen puistatuksen aihe, että hyi kamala. Seistään kuvissa auton vieressä ja näytetään, miten on just vahattu. Sama lihaksilla pullistelevat miehet. Urheilu on hyvä juttu ja arvostan enemmän esimerkiksi joukkuelajeja tai vaikka kiipeilyä, mitä nyt haluaakaan harrastaa. Kuntosali on mulle sellanen laji, että sitä tehään vaan näyttääkseen hyvältä, vaikkei se tietysti aina niin ole ja tällöin se mies on jotain proteiinijauhetta jatkuvasti vetävä, joka ei voi syödä mitään huonoa, enkä sellaistakaan jaksaisi.
Kannattaa ehkä laajentaa sitä mielenkiintoa eikä jumittua niihin muutaviin. Kannattaa valita ne itseä kiinnostavat harrastukset, mutta itse voisin olla kiinnostunut miehestä, joka tykkää kiipeillä kallioita pitkin, on hypännyt joskus laskuvarjolla, sukeltaa, ...nojoo aika extreme lajeja, mutta kaikki mielenkiintoiset harrastukset, niistä olis mukava kuulla ja kokeilla. Toisaalta mulle kävis mies, joka ei harrastaisi mitään. Lenkkeily on myös jollain tapaa seksikäs harrastus. Tykkäisin lenkkeillä miehen kanssa kaksistaan.
[/quote]
Naiset voivat itse muokata harrastuksia sellaiseksi, että miellyttää miehiä, jos ne yhteiset jutut on tärkeitä. Näin niin kuin miehen näkökulmasta ne teidän joogat sun muut hömpötykset on aivan kauheaa scheissea. Älkää vaan treffeillä niitä mainitko!
Ja ihan vakavasti vielä: miehen kannattaa elää sellaista elämää joka tekee hänet tyytyväiseksi ja seurata pukeutumismuotia ym. sen verran, ettei nyt miksikään kalkkisurpoksi ala. Naiset ei kuitenkaan mitään lopullista onnea tuo miehen elämään, joten joku itsensä häpeily toi omien kiinnostuksenkohteiden muuttaminen ei palvele yhtään mitään. Parempi olla sitten ilman naista ja elää sellaista elämää josta pitää, koska ei se nainen ole mikään itseisarvo.
Jos nainen ei hyväksy miestä sellaisena kuin tämä on, niin vittuako sillä naisella muutenkaan tekisi? Kertapanoksi voisi ottaa jos ei ääneen valita mistään. Riippuvuudet ovat paha asia jotka vievät elämänhallinnan. Niillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, tykkääkö mies pelata tietokonepelejä ja jos nainen ei tätäkään ymmärrä, miksi mies haluaisi tällaiseen naiseen tutustua? Ei kuulosta kovin fiksulta naiselta mun mielestä... Eihän siitäkään jos joku harrastaa viskejä vedetä heti johtopäätöstä, että toinen on alkoholisti.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:21"]
oisit mielummin treenannut 6v sun luonnetta ja henkistä puolta eikä ulkonäköä
[/quote]
Luitko edes alotusviestiä? Ei mun elämä ole pelkkää treenaamista. Oon käynyt koulut (lukio+AMK) ja oon töissä. Mulla on myös muitakin kuin urheiluharrastuksia
M24
[/quote]
Eli et edes tajua. Ymmärrän kyllä, ettei sinusta naiset kiinnostu. Henkinen puoli on se, miten otat toiset huomioon. Ethän sä ota ollenkaan, kun ajattelet vain koko ajan: minä minä minä minä, minä salilla ja minulla on AMK-ammatti. So? Mutta vain harva mies omaa suuren sydämen, olisit treenannut SITÄ, eli miten välittää toisista. Sitä se tarkoitti.
[/quote]
En ole ap, mutta ehkä sunkin kannattais vielä treenata tuota henkistä puolta kun olet noin herkästi tuomitsemassa tuntemattomia ihmisiä ja tekemässä elämää suurempia johtopäätöksiä.
[/quote]
Word. Ei miehenä kyllä tule sellaista oloa, että haluaisin tutustua tuollaiseen naiseen. Vaikuttaa oikeesti aika ahdasmieliseltä.
[/quote]
No en mä sellaisiin miehiin ois itsekään halunnut tutustua! Eli et menettänyt mitään.
[/quote]
Niin, en menettänytkään! :D
[/quote]
Niin, oo sä edelleen yksin vaan, mä onneksi olen jo kumppanini kanssa.
[/quote]
Ja sieltä tuli taas oletus että mä olen joku runkkari joka ei saa ketään. Eikö ala koskaan huimaamaan siellä tornissasi?
[/quote]
No HANKI sitten, kun kerran saat! Ei huimaa tietenkään, muuten tulisin alas.
[/quote]
Lopeta nyt jo se itku ja oletusten tekeminen. Et tiedä musta (siviilisäätyni mukaanlukien) yhtään mitään ja sun kannattais hankkia elämä.
[/quote]
En mä mitään itke ja joudun tekemään olettamuksia kun kaikki ovat anonyymejä. Hanki elämä itse, jos olet mies, niin mitä teet av:llä?
[/quote]
Fiksut ihmiset tajuaa ettei toisesta pidä tehdä oletuksia. Nehän ei palvele mitään muuta kuin toisen lyttäämistä. Mitä sä teet av:lla? Onko tämä naisille sitten joku "kehittävä harrastus"? Paljon sivistyneempää kuin autolehdet? :D
[/quote]
Ja oletko sitten parisuhteessa? Mutta ei ole "se oikea"?
[/quote]
Mä en nyt ymmärrä mikä sulla on ongelmana? Mistä päättelet että mä olen tyytymätön rakkauselämääni?
[/quote]
Ei mulla mitään ongelmaa siitä ole. Täh? Kysyin vain, koska mitä sä sitten tulet ketjuun taivastelemaan, jos aihe ei ole mitenkään ongelmasi? (Ja tuo oli siis kysymys)
[/quote]
Sulla on nyt vähän ongelmia ymmärtää miten ihmiset yleensä toimii. Kyllä on ihan normaalia kommentoida ketjuun, jossa et 100 % pysty samaistumaan aloittajaan.
Vaikutat hieman liian suorituskeskeiseltä nörtiltä. Nuo jutut, mitä teet, eivät ole huonoja juttuja, mutta sun kannattaisi panostaa laajan kaveripiirin hankkimiseen. Naiset valitsevat sellaisen miehen, jolla on paljon kavereita.
[/quote]
Niin no helpommin sanottu kuin tehty. Mulla ei ole koskaan ollut laajaa kaveripiiriä ja tässä iässä ja elämäntilanteessa semmoisen hankkiminen lienee vielä vaikeampaa. Muutama hyvä ystävä, joihin olen oikein tyytyväinen
93: Rehellisyyden nimissä myönnettäköön, että alussa parempi menestys naisten kanssa oli osasyynä. Tällä hetkellä kuitenkin hyvä kunto, terveys ja treenistä tuleva hyvä olo ovat syyt miksi treenaan. En tietenkään sokkona tee niin kuin netissä sanotaan, mutta pidän mieleni avoinna. Mm. monet treenaamiseen liittyvät hyvät muutokset ovat saaneet alkunsa tuntemattomalta ihmiseltä netissä
M24
Miehen työttömyys ei ole ongelma.
Ongelma on se, että te työttömätkin miehet arvotatte naisessa ylitse muun naisen kauneuden ja te ette tavikseen voi tyytyä.
[/quote]
Introverttius ja ekstroverttiys on synnynnäisiä asioita, eikä kenenkään pidä yrittää muuttua muuksi kuin mitä on siinä mielessä. Itsetuntoa kannattaa toki parantaa ja siten maksimoida se oma sosiaalisuus, mutta mikään huippuverkostoituja ei todellakaan tarvitse olla. Itsekin tunnen jotain kunnon naistenmiehiä, jotka ovat enemmän sellaista "kotonaharrastelijatyyppiä" eivätkä mitään huippuverkostoitujia. Itsevarmuus on kaikki kaikessa ja sitä voi olla vähän syrjäänvetäytyvämmälläkin ihan riittämiin.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:08"] No miltä sä ap näytät? Jos oot joku irc-gallerian Taukki, niin ei se auta vaikka habat olis Tuksun persposkien kokoiset. [/quote] Ihan tavallisen näkönen. Siilitukka ja jonkin verran partaa. En ole mikään lihaskimppu, mutta mielestäni kuitenkin ihan treenatun ja hyväkuntoisen näköinen [/quote] Yäk siili ja yäk parta. N24
[/quote]
No mitä pitäisi sitten olla?
M24
[/quote]
Hiukset ja ei partaa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:45"]
[/quote]
Luitko edes alotusviestiä? Ei mun elämä ole pelkkää treenaamista. Oon käynyt koulut (lukio+AMK) ja oon töissä. Mulla on myös muitakin kuin urheiluharrastuksia
M24
[/quote]
Eli et edes tajua. Ymmärrän kyllä, ettei sinusta naiset kiinnostu. Henkinen puoli on se, miten otat toiset huomioon. Ethän sä ota ollenkaan, kun ajattelet vain koko ajan: minä minä minä minä, minä salilla ja minulla on AMK-ammatti. So? Mutta vain harva mies omaa suuren sydämen, olisit treenannut SITÄ, eli miten välittää toisista. Sitä se tarkoitti.
[/quote]
En ole ap, mutta ehkä sunkin kannattais vielä treenata tuota henkistä puolta kun olet noin herkästi tuomitsemassa tuntemattomia ihmisiä ja tekemässä elämää suurempia johtopäätöksiä.
[/quote]
Word. Ei miehenä kyllä tule sellaista oloa, että haluaisin tutustua tuollaiseen naiseen. Vaikuttaa oikeesti aika ahdasmieliseltä.
[/quote]
No en mä sellaisiin miehiin ois itsekään halunnut tutustua! Eli et menettänyt mitään.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja sieltä tuli taas oletus että mä olen joku runkkari joka ei saa ketään. Eikö ala koskaan huimaamaan siellä tornissasi?
[/quote]
[/quote]
Lopeta nyt jo se itku ja oletusten tekeminen. Et tiedä musta (siviilisäätyni mukaanlukien) yhtään mitään ja sun kannattais hankkia elämä.
[/quote]
En mä mitään itke ja joudun tekemään olettamuksia kun kaikki ovat anonyymejä. Hanki elämä itse, jos olet mies, niin mitä teet av:llä?
[/quote]
Fiksut ihmiset tajuaa ettei toisesta pidä tehdä oletuksia. Nehän ei palvele mitään muuta kuin toisen lyttäämistä. Mitä sä teet av:lla? Onko tämä naisille sitten joku "kehittävä harrastus"? Paljon sivistyneempää kuin autolehdet? :D
[/quote]
[/quote]
Mä en nyt ymmärrä mikä sulla on ongelmana? Mistä päättelet että mä olen tyytymätön rakkauselämääni?
[/quote]
Ei mulla mitään ongelmaa siitä ole. Täh? Kysyin vain, koska mitä sä sitten tulet ketjuun taivastelemaan, jos aihe ei ole mitenkään ongelmasi? (Ja tuo oli siis kysymys)
[/quote]
Sulla on nyt vähän ongelmia ymmärtää miten ihmiset yleensä toimii. Kyllä on ihan normaalia kommentoida ketjuun, jossa et 100 % pysty samaistumaan aloittajaan.
[/quote]
Ehkä on, mutta kiinnosti vain tietää, miksi juuri sinä kommentoit tähän ketjuun, mutta ehkä se on niin vaikea sanoa, ettet kykene sanomaan sitten. Olen muulloinkin huomannut miesten kanssa saman, naiset kommentoi yleensä AINA niin, että itsellä on ehdottomasti jokin suhde käsiteltävään asian. Aivan ääliömäistä tulla ketjuun vain hang around -jäseneksi ja kommentoida, vaikka " itse en oo koskaan kokenut tätä asiaa". Mutta miehiltä onnostuu.
Ap, millaisen naisen haluaisit? Millainen nainen olisi sulle "se oikea"? Mulla ei ole muuta vinkkiä kuin että ole oma itsesi. Lopeta sali, jos et oikeasti tykkää siitä tai teet sitä sen takia, että saisit naisen. Mene mieluummin sinne tanssitunneille. Etsimällä ei löydä sitä oikeaa, se tulee vastaan ennemmin tai myöhemmin. Hakeudu paikkoihin, mistä voisit unelmien naisen löytää.
.
Olet nuori, ehdit kyllä!
Tsemppiä!
N41v.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:45"]
[/quote]
M24
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ehkä on, mutta kiinnosti vain tietää, miksi juuri sinä kommentoit tähän ketjuun, mutta ehkä se on niin vaikea sanoa, ettet kykene sanomaan sitten. Olen muulloinkin huomannut miesten kanssa saman, naiset kommentoi yleensä AINA niin, että itsellä on ehdottomasti jokin suhde käsiteltävään asian. Aivan ääliömäistä tulla ketjuun vain hang around -jäseneksi ja kommentoida, vaikka " itse en oo koskaan kokenut tätä asiaa". Mutta miehiltä onnostuu.
[/quote]
"Ääliömäistä" "Miehiltä onnistuu"... voi helvetin perkele kun oot v-mäinen assburgeri.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:54"]
Ap, millaisen naisen haluaisit? Millainen nainen olisi sulle "se oikea"? Mulla ei ole muuta vinkkiä kuin että ole oma itsesi. Lopeta sali, jos et oikeasti tykkää siitä tai teet sitä sen takia, että saisit naisen. Mene mieluummin sinne tanssitunneille. Etsimällä ei löydä sitä oikeaa, se tulee vastaan ennemmin tai myöhemmin. Hakeudu paikkoihin, mistä voisit unelmien naisen löytää. . Olet nuori, ehdit kyllä! Tsemppiä! N41v.
[/quote]
Hyvä kysymys. Ei kai näitä oikein voi tarkasti etukäteen määritellä. Tietysti pitäisi olla samansuuntaiset tulevaisuuden suunnitelmat ja sellanen henkisellä tasolla kolahtaminen/samalla aallonpituudella oleminen. Vähän kliseisesti selitetty, mutta en osaa tuota kuvata paremmin. Kiitos tsempeistä
M24
Ei kai sun nimi ole Bile-Jani? Se selittäisi aika paljon.
[/quote]
M24
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]