6v treeniä takana eikä vieläkään naista
Salilla käymällä saa naista? Ja paskat. Tai sitten en ole treenannut tarpeeksi kauaa/teen jotain väärin. Mulla on kuitenkin tutkinto ja työpaikka, jossa on ok palkka. Mitä vielä voin tehdä?
M24
Kommentit (112)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:08"] No miltä sä ap näytät? Jos oot joku irc-gallerian Taukki, niin ei se auta vaikka habat olis Tuksun persposkien kokoiset. [/quote] Ihan tavallisen näkönen. Siilitukka ja jonkin verran partaa. En ole mikään lihaskimppu, mutta mielestäni kuitenkin ihan treenatun ja hyväkuntoisen näköinen [/quote] Yäk siili ja yäk parta. N24
[/quote]
No mitä pitäisi sitten olla?
M24
Vaihda kuntosali tanssikurssiin, niin voi tuottaa tulosta.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:48"]
Vaihda kuntosali tanssikurssiin, niin voi tuottaa tulosta.
[/quote]
Tätä itse asiassa olen harkinnutkin. Tai ei vaihtamista, mutta tanssiharrastusta. Tykkäsin wanhoista tosi paljon, joten tanssin useamman kerran
M24
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:21"]
oisit mielummin treenannut 6v sun luonnetta ja henkistä puolta eikä ulkonäköä
[/quote]
Luitko edes alotusviestiä? Ei mun elämä ole pelkkää treenaamista. Oon käynyt koulut (lukio+AMK) ja oon töissä. Mulla on myös muitakin kuin urheiluharrastuksia
M24
[/quote]
:D Hyvin huomaa todellakin ettet sisältöön ole panostanut. Koulutus nyt on aikalailla perusjuttu, täysin turha kuvitella jonkun lukion tai AMK kertovan sisällöstä mitään kun niin moni yliopistonkin käynyt mies humisee tyhjyyttään kun pääsee vähän raaputtamaan sitä pintakiiltoa pois.
Luetko kirjoja? Onko sulla mielipiteitä asioista? Mistä olet kiinnostunut? Onko sulla intohimoja? Jotain tavoitteita elämässä? Millaisia arvoja kannatat? Onko sulla huumorintajua, empatiaa, osaat käyttäytyä ja olla nautittavaa seuraa?
Jos olet urpo, niin sillon sut kierretään kaukaa. Tosin vois myös auttaa että joskus lähestyisit naista, etkä odottais että sua lähestytään....
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:08"]
No miltä sä ap näytät? Jos oot joku irc-gallerian Taukki, niin ei se auta vaikka habat olis Tuksun persposkien kokoiset.
[/quote]
Ihan tavallisen näkönen. Siilitukka ja jonkin verran partaa. En ole mikään lihaskimppu, mutta mielestäni kuitenkin ihan treenatun ja hyväkuntoisen näköinen
[/quote]
Kasvata hiuksiasi noin 5-10 cm (käy silti parturilla sen jälkeen ylläpitämässä ko. hiuspituutta). Myös parta on vähän niin ja näin. Kokeile edes, miltä näyttäisit hieman pidemmässä tukassa (siis pidemmässä lyhyessä tukassa) ja ilman partaa. Voin melkein vannoa, että naiset alkavat siinä vaiheessa suorastaan juosta perässäsi. Koeta myös kehittää taiteellista/luovaa/"henkistä" puoltasi; esim. taidemaalauskursseilla tai joogakursseilla enemmistö kurssilaisista on naisia, joten olisit porukassa kuuminta hottia ja voisit löytää siinä sivussa tyttöystävänkin.
Parta on monelle naiselle kauhistus. Myös se miesten mielestä seksikäs pukinparta.
Omalla käytöksellä saa paljon aikaseksi. Naisia ei saa tuijottaa eikä stalkata. Hymy on aina kotiinpäin. Se saa susta lämpimän kuvan ja se että moikkaat muita treenaajia. Ole hyväkäytöksinen, äläkä painota sitä, että treenaat. Jos sun jutut eivät ole tosi outoja tai et ole tuppisuu, niin ihme jos et saa seuraa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:00"]
Salilla käymällä saa naista? Ja paskat. Tai sitten en ole treenannut tarpeeksi kauaa/teen jotain väärin. Mulla on kuitenkin tutkinto ja työpaikka, jossa on ok palkka. Mitä vielä voin tehdä?
M24
[/quote]
Hanki persoonallisuus? Mua ei salihemmot kiinnosta koska mun käsitykseni mukaan ne a) seisoo vaan peilin edessä ihailemassa itseään tai ovat salilla, ei ole muuta elämää b) ovat nirsoja syöjiä koska prode c) vetävät steroideja ja ovat raivohulluja siksi d) vetävät steroideja eikä niillä seiso juuri siksi e) liian isot lihakset on turn-off
[/quote]
Tänään kävin salilla erään kaverin kanssa. Hänellä on yksi väikkäri tehtynä ja toinen tekeillä paraikaa. Hän treenaa koska se on kivaa ja terveellistä. Sä taas kuulostat vähän ahdasmieliseltä ja yksinkertaiselta.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:14"]
M24
[/quote]
Hanki persoonallisuus? Mua ei salihemmot kiinnosta koska mun käsitykseni mukaan ne a) seisoo vaan peilin edessä ihailemassa itseään tai ovat salilla, ei ole muuta elämää b) ovat nirsoja syöjiä koska prode c) vetävät steroideja ja ovat raivohulluja siksi d) vetävät steroideja eikä niillä seiso juuri siksi e) liian isot lihakset on turn-off
[/quote]
Tänään kävin salilla erään kaverin kanssa. Hänellä on yksi väikkäri tehtynä ja toinen tekeillä paraikaa. Hän treenaa koska se on kivaa ja terveellistä. Sä taas kuulostat vähän ahdasmieliseltä ja yksinkertaiselta.
[/quote]
Ja tosiaan en suosittele noita ennakkoluuloja kauheasti huutelemaan, koska lihaksia kasvattaa ihan kaikenlaiset miehet toimitusjohtajista lähtien. Löytyypä treenaajista mm. eräs entinen pääministeri ja monia muita ministereitä. Korkea sosiaalinen status itseasiassa korreloi positiivisesti saliharrastuksen kanssa.
M24
[/quote]
[/quote]
Oisit vielä sanonu että ne on kaikki kaappihomoja jotka vetelee toisiaan perseeseen pukukoppien pimeydessä, niin olis saatu kaikki idioottien ennakkoluulot samaan kasaan :D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:14"]
M24
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja tosiaan en suosittele noita ennakkoluuloja kauheasti huutelemaan, koska lihaksia kasvattaa ihan kaikenlaiset miehet toimitusjohtajista lähtien. Löytyypä treenaajista mm. eräs entinen pääministeri ja monia muita ministereitä. Korkea sosiaalinen status itseasiassa korreloi positiivisesti saliharrastuksen kanssa.
[/quote]
Stefan Wallin penkkiennätys 140 kg, Paavo Lipponen penkki 160 kg. Luuserijunttien touhua!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:21"]
oisit mielummin treenannut 6v sun luonnetta ja henkistä puolta eikä ulkonäköä
[/quote]
Luitko edes alotusviestiä? Ei mun elämä ole pelkkää treenaamista. Oon käynyt koulut (lukio+AMK) ja oon töissä. Mulla on myös muitakin kuin urheiluharrastuksia
M24