6v treeniä takana eikä vieläkään naista
Salilla käymällä saa naista? Ja paskat. Tai sitten en ole treenannut tarpeeksi kauaa/teen jotain väärin. Mulla on kuitenkin tutkinto ja työpaikka, jossa on ok palkka. Mitä vielä voin tehdä?
M24
Kommentit (112)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:02"]
Ei kai sun nimi ole Bile-Jani? Se selittäisi aika paljon.
[/quote]
No ei ole
M24
Mä voin lähteä sun kanssa treffeille :) Saat seksiä!
Olisko sun vaatimukset liian kovat?
Opetella keskustelemaan naisten kanssa. Treenatulla vartalolla on merkitystä vain osalle naisista. Paljon tärkeämpää on huomaavainen käytös ja keskustelutaito.
Mistä vitusta olet saanut käsityksen, että salilla käymällä saa naisia :D lisäravinnevalmistajilta ja kuntosaliketjuilta, sekä mediasta jossa he mainostavat? Luulin mäkin silti nuorena, että Corvette ratkaisee mun ongelman ja siksi mulla olikin 25v 40k autolainaa!! Sitten joku muija sanoi "en tykkää oikeen tollasista pitkänokkasista autoista mut on se ihan hieno"...
No miltä sä ap näytät? Jos oot joku irc-gallerian Taukki, niin ei se auta vaikka habat olis Tuksun persposkien kokoiset.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:05"]
Mistä vitusta olet saanut käsityksen, että salilla käymällä saa naisia :D lisäravinnevalmistajilta ja kuntosaliketjuilta, sekä mediasta jossa he mainostavat? Luulin mäkin silti nuorena, että Corvette ratkaisee mun ongelman ja siksi mulla olikin 25v 40k autolainaa!! Sitten joku muija sanoi "en tykkää oikeen tollasista pitkänokkasista autoista mut on se ihan hieno"...
[/quote]
=D
Oottekste miehet oikeasti tuollaisia? Enää en sit ihmettele niitä, jotka alkavat selittää palkastaan/ uramahdollisuuksistaan/ merkkipuvustaan/ varallisuudestaan/ autostaan jne. Kyllä te kuulkaa kelpaatte ihan omana itsenänne, jos teillä on vaan sydän paikallaan.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:04"]
Olisko sun vaatimukset liian kovat?
[/quote]
En usko. Mulle riittää, että voidaan käydä yhdessä kävelyllä eli ei tartte olla mikään salikissa. Tutkinnon puolestakaan ei ole väliä kunhan tekee mistä tykkää eikä ole elämänkoululainen.
Nettideiteillä olen muutaman kerran käynyt, mutta eivät ole tuottaneet tulosta
M24
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:08"]
No miltä sä ap näytät? Jos oot joku irc-gallerian Taukki, niin ei se auta vaikka habat olis Tuksun persposkien kokoiset.
[/quote]
Ihan tavallisen näkönen. Siilitukka ja jonkin verran partaa. En ole mikään lihaskimppu, mutta mielestäni kuitenkin ihan treenatun ja hyväkuntoisen näköinen
Minä taas toivoisin löytäväni miehen joka ei ole mikään salimake ja autona joku tavallinen henkilöauto :) Toivottavasti olis ihan tavallinen duunari ja mahaakin saa pikkasen olla.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:05"]
[/quote]
Vaikka mistä, mm. nettipalstoilta. Nuorempana myös kavereilta sekä _tytöiltä itseltään_
M24 (myös 10)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:13"]Minä taas toivoisin löytäväni miehen joka ei ole mikään salimake ja autona joku tavallinen henkilöauto :) Toivottavasti olis ihan tavallinen duunari ja mahaakin saa pikkasen olla.
[/quote]
Heh. Kaikki tuo löytyy, mutta ikää alkaa olla jo liikaa.
m41
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:08"]
[/quote]
Ihan tavallisen näkönen. Siilitukka ja jonkin verran partaa. En ole mikään lihaskimppu, mutta mielestäni kuitenkin ihan treenatun ja hyväkuntoisen näköinen
[/quote]
Yäk siili ja yäk parta.
N24
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:13"]Minä taas toivoisin löytäväni miehen joka ei ole mikään salimake ja autona joku tavallinen henkilöauto :) Toivottavasti olis ihan tavallinen duunari ja mahaakin saa pikkasen olla.
[/quote]
m41
[/quote]
No vähän joo. :(
oisit mielummin treenannut 6v sun luonnetta ja henkistä puolta eikä ulkonäköä
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:13"]Minä taas toivoisin löytäväni miehen joka ei ole mikään salimake ja autona joku tavallinen henkilöauto :) Toivottavasti olis ihan tavallinen duunari ja mahaakin saa pikkasen olla.
[/quote]
m41
[/quote]
No vähän joo. :(
[/quote]
Alle 40 sais olla ikää
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:13"]Minä taas toivoisin löytäväni miehen joka ei ole mikään salimake ja autona joku tavallinen henkilöauto :) Toivottavasti olis ihan tavallinen duunari ja mahaakin saa pikkasen olla. [/quote] Heh. Kaikki tuo löytyy, mutta ikää alkaa olla jo liikaa. m41
[/quote]
Miten 41 vuotta voi olla liikaa ikää? 91 v ehkä jotenkin tajuaisin.
N41
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:08"] No miltä sä ap näytät? Jos oot joku irc-gallerian Taukki, niin ei se auta vaikka habat olis Tuksun persposkien kokoiset. [/quote] Ihan tavallisen näkönen. Siilitukka ja jonkin verran partaa. En ole mikään lihaskimppu, mutta mielestäni kuitenkin ihan treenatun ja hyväkuntoisen näköinen [/quote] Yäk siili ja yäk parta. N24
[/quote]
yäk, karvaton pikkutyttöpimppi siellä nipottaa hyi!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:00"]
Salilla käymällä saa naista? Ja paskat. Tai sitten en ole treenannut tarpeeksi kauaa/teen jotain väärin. Mulla on kuitenkin tutkinto ja työpaikka, jossa on ok palkka. Mitä vielä voin tehdä?
M24
[/quote]
Hanki persoonallisuus? Mua ei salihemmot kiinnosta koska mun käsitykseni mukaan ne a) seisoo vaan peilin edessä ihailemassa itseään tai ovat salilla, ei ole muuta elämää b) ovat nirsoja syöjiä koska prode c) vetävät steroideja ja ovat raivohulluja siksi d) vetävät steroideja eikä niillä seiso juuri siksi e) liian isot lihakset on turn-off