Erittäin paksuhiuksiset, miten laitatte tukan?
Nyt helteillä. miten laitatte paksuja ja pitkiä hiuksia? käytättekö päähineitä? itseä hiostaa jos auki, koska on niin paksut hiukset :/
Kommentit (42)
Happamia on sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Paksut ja pitkät hiukset ovst naisen kruunu.
Jos itsellä ei sellaisia ole ei pidä sanoa rumiksi.
Olet vain kateellinen meille pitkä ja paksu hiuksisille.
Että silleen.
Miksi naiset sitten ottavat tuuhennoksia ja pidennyksiä, jos paksut, pitkät hiukset on rumat. Poikkeuksetta lähes kaikilla kotimasilla 'julkkiskaunottarilla' ja misseillä on lisäkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Paksut hiukset on todella hankalat ja rumat, onneksi en itse omista sellaisia. Normaalin ohuet/paksut löytyy täältä, ja tukkaa voi laittaa miten vaan. Sen voi saada tupeeraamalla erittäin kuohkeaksi, kun taas paksuhiuksisilla on vaikeuksia hallita hiuksiaan... Nyt joku paksuhiuksinen tulee sanomaan että joku hiirenhäntä siellä vinkuu, väärin :)
HAHAHAHAHAHAAAA! Kaikkea paskaa tälläkin palstalla saa lukea.
Ponnari, palmikko, tupeeraus ja auki, kiharat, nuttura jne.
Olen saanut pelkästään positiivista palautetta pitkistä, paksuista ja hyväkuntoisista hiuksistani. Hiukset itsessään ovat niin näyttävät ettei niihin tarvitse tehdä mitään monimutkaisia kampauksia tai värjäyksiä.
Olen saanut kaikkein eniten kommentteja juuri hiuksistani, naiset ovat sanoneet kadehtivansa, ja miehet sanovat että hiukseni ovat ihanat/kauniit, ja toivottavasti en koskaan leikkaa niitä lyhyeksi. Tämä siis kommenttina sille, jonka mielestä paksut hiukset on rumat.
Vierailija kirjoitti:
Ponnari, palmikko, tupeeraus ja auki, kiharat, nuttura jne.
Olen saanut pelkästään positiivista palautetta pitkistä, paksuista ja hyväkuntoisista hiuksistani. Hiukset itsessään ovat niin näyttävät ettei niihin tarvitse tehdä mitään monimutkaisia kampauksia tai värjäyksiä.
Olen saanut kaikkein eniten kommentteja juuri hiuksistani, naiset ovat sanoneet kadehtivansa, ja miehet sanovat että hiukseni ovat ihanat/kauniit, ja toivottavasti en koskaan leikkaa niitä lyhyeksi. Tämä siis kommenttina sille, jonka mielestä paksut hiukset on rumat.
Sama, olen saanut pelkkiä kehuja hiuksistani ja jättämäni miehetkin ovat pyytäneet, etten leikkaisia hiuksiani.
Nutturalle ja nutturan paikka on tarkka, ettei niska väsy pään ja hiusten painosta. Luonnonkihara paksu ja pitkä tukka painaa, painon huomaa varsinkin pianoa soittaessaan ja tietokoneella ollessaan.
En kyllä tajua miten te muut paksuhiuksiset saatte ponnarin pysymään ja varsinkin ilman jumalatonta päänsärkyä myöhemmin. Mulla on niin painavat hiukset että ponnari valahtaa vaikka laitan kaksi hiuslenkkiä. Auki pitäminen tällaisella säällä olisi myös todella epämiellyttävää, niska hikoaa muutenkin. Luulen, että ihmisillä on eri käsityksiä siitä mitkä ovat paksut hiukset.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua miten te muut paksuhiuksiset saatte ponnarin pysymään ja varsinkin ilman jumalatonta päänsärkyä myöhemmin. Mulla on niin painavat hiukset että ponnari valahtaa vaikka laitan kaksi hiuslenkkiä. Auki pitäminen tällaisella säällä olisi myös todella epämiellyttävää, niska hikoaa muutenkin. Luulen, että ihmisillä on eri käsityksiä siitä mitkä ovat paksut hiukset.
Kyllä se onnistuu, pitää vain opetella omille hiuksille sopiva tekniikka. Minulle on moni kampaaja sanonut, että ei ole koskaan nähnyt yhtä paksuja hiuksia. Ennen vanhaan puhuttiin ranteen paksuisesta palmikosta, minulla on juuri sellainen.
Ei näitä saa mitenkään järkevästi.
Mulla on kihara tukka vyötärölle. Esim laitan sen kahdelle ranskalaiselle letille sivuille, sitten kiinnitän letit takaraivolle pinneillä nutturaksi tai ennemmin laajaksi sykeröksi tai solmuksi. Tulee vähän 1800-luvun kampauksen näköinen. Lettejä voi kiinnittää eri lailla niin on eri näköinen. Jakaus voi olla keskellä tai sivulla, sekin muuttaa ilmettä.
Kilo pinnejä tietysti tarvitaan. Mutta ei hajoa eikä tukista, ja niska on ilmava.
Kierrän nutturalle, että saa pois niskasta. Päänahka hikoaisi joka tapauksessa, niin ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan sit laitan sen ponnarin aina uudelleen. Valuuhan se joo, mutta sit vaan uusiks. Päänsärky on joskus pienempi paha ku niskan hikoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ennen sama ongelma, mutta nykyisin ponnari pysyy kun laitan sen harjan avulla riittävän ylös ja kireälle. Ja tuossa on tosiaan tärkeintä että sen ponnarin saa laitettua oikeasti riittävän ylös, jos se jää parikin milliä liian alas niin tuntuu heti tosi painavalta ja valahtaa alas.
Ja tosiaan ihmisillä on varmaan eri käsityksiä paksuista hiuksista, itsellänikin on niin paksut että olen saanut koko elämäni ajan kuulla näistä enkä ole oikeasti nähnyt ketään toista, jolla olisi yhtä paksut hiukset. Jos olisin itse saanut valita niin en todellakaan olisi ottanut näin ylipaksuja hiuksia vaan ns. normipaksut hiukset, nämä on tosi raskaat, hankalat eivätkä mielestäni edes kovin nätit. Enkä voi harjata hiuksia ollenkaan kuivina kun silloin ne pöyheytyvät niin paljon että oksat pois (jos laitan ponnarin harjaten niin sen jälkeen ei voi enää pitää auki ennen kuin on pessyt ne).
Mä leikkautin lyhyen tukan tänä kesänä. En vaan jaksanut enää sitä, että on hemmetin tukala ja kuuma päässä. Hiuksia lähti varmaan 3 kiloa. Kampaaja sanoi ettei ole ikinä nähnyt näin paljon hiuksia lähtevän yhden ihmisen päästä. Pitkiä hiuksia pidin yleensä auki. Paksuja hiuksia on vaikea laittaa mitenkään kun mitkään tökötit ei tehoa ja pidä sitä raskasta hiusta missään asennossa, hiusten kihartamisessa kestää ikuisuus jne.
Ai niin ja näillä helteillä yksi hyvä viilennyskeino on kastella hiuksia esim. suihkepullolla tai kraanan alla. Samalla saa hiukset näyttämään vähän normaaleimmilta, kun eivät ole niin ylipaksut märkinä. t. 34
Niska ja takaraivo ihan hiestä märkänä helteellä ja siksi laitan kaikenlaisia nutturoita vaikkei ne mulle sovikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ennen sama ongelma, mutta nykyisin ponnari pysyy kun laitan sen harjan avulla riittävän ylös ja kireälle. Ja tuossa on tosiaan tärkeintä että sen ponnarin saa laitettua oikeasti riittävän ylös, jos se jää parikin milliä liian alas niin tuntuu heti tosi painavalta ja valahtaa alas.
Ja tosiaan ihmisillä on varmaan eri käsityksiä paksuista hiuksista, itsellänikin on niin paksut että olen saanut koko elämäni ajan kuulla näistä enkä ole oikeasti nähnyt ketään toista, jolla olisi yhtä paksut hiukset. Jos olisin itse saanut valita niin en todellakaan olisi ottanut näin ylipaksuja hiuksia vaan ns. normipaksut hiukset, nämä on tosi raskaat, hankalat eivätkä mielestäni edes kovin nätit. Enkä voi harjata hiuksia ollenkaan kuivina kun silloin ne pöyheytyvät niin paljon että oksat pois (jos laitan ponnarin harjaten niin sen jälkeen ei voi enää pitää auki ennen kuin on pessyt ne).
Mä huomasin, että ei tarvitse pestä, jos kostuttaa niitä vähän ja laittaa letille. Kun ne siitä avaa, ne on taas nätisti laineilla eikä pörhötä.
Vierailija kirjoitti:
Paksut hiukset on todella hankalat ja rumat, onneksi en itse omista sellaisia. Normaalin ohuet/paksut löytyy täältä, ja tukkaa voi laittaa miten vaan. Sen voi saada tupeeraamalla erittäin kuohkeaksi, kun taas paksuhiuksisilla on vaikeuksia hallita hiuksiaan... Nyt joku paksuhiuksinen tulee sanomaan että joku hiirenhäntä siellä vinkuu, väärin :)
Mihin perustat tuon että hankala hallita? Minulla on karhea hiuslaatu, joten näille toimii kyllä ihan mikä vain kampaus. Saa todella näyttäväksi vähällä vaivalla. Ei tarvi rääkätä hiuksia tupeeraamalla ja ihan varmasti pysyy.
Miksi sinä muuten haluat tupeerata jos sinusta paksut hiukset ovat rumat? Menee vähän ristiin nuo sun jutut.:)
Korkea nuttura on paras. Tosin oon antanut tukan olla myös auki, koska suojaa niskaa paahteelta yhdessä leveän lierihatun kanssa. Nukun hiukset päälaelle löysäksi nutturaksi koottuna, joten latvat on nätisti korkkiruuveilla auki ollessaan.
Hollantilainen letti on vakkari :-) saa myös nätisti kiepsautettua pinnien avulla ns. "itsensä ympäri" jolloin syntyy kaunis kampaus. Myös toinen huippuhelppo ja näyttävä kampaus syntyy näin pannan avulla: http://www.lily.fi/blogit/puutalobaby/maailman-helpoin-pantakampaus