Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YHTEYSKUNNAN ULKOPUOLELLA

Vierailija
20.07.2015 |

Terve ! Olen 27v suomenruotsalainen bi mies ilman oikeita arkipäivän ystäviä. Minulla on kyllä harrastusten puolella joitakin soittokavereita mutta ei niitä läheiseksi ystäviksi voi kutsua. Olen ollut 4v ilman työtä ja olen kyllä etsinyt koko ajan mutta mitään kiinnostavaa ei ole löytyny tai jotain mitä mä osaisin. Koulutusta mulla on ylioppilastutkinto ja kesken jäännyttä yliopistotutkintoa musiikki ja äänitekniikan alalta. Pätkä töitä on ennen ollut koulunavustajana, kirjastotyöläisenä, musiikkikaupan myyjänä ja postinkantajana. 3 oikeita ystäviä mulla on ollut elämässäni ennen mutta ne eivät oo enää mun ystäviä ja yksi on jopa muuttanut pois maasta. Oiketa ystäviä mulla ei oo ollut nyt 10 vuoteen. Asun vielä vanhempieni luona(säälittävää eikö) kun monella muulla mun ikäisellä on jo oma talo, omia lapsia ja jopa naimisissa. Mun vanhemmat ovat jo niin vanhoja että pelkään että ne voi kuolla aika pian ja mä jään täysin yksin taloon ja niitten velkojen kanssa ja ilman ystäviä ja ilman mitään palkkaa NIIN ilman mitään elämää. Monet heikot ihmiset olisivat jo tässä vaiheessa varmaan riistäneet itseltään hengen. Älä pelkää mä en kuulu niihin. Elämässä on niin paljon muuta ku muita ihmisiä esim. luonto ja eläimet. Ai niin säälittävää on myös se että olen vielä neitsyt vaikka mä kaipaan niin paljon toisen ihmisen läheisyyttä ja sukupuolella ja iällä ei oo väliä mulle enää tässä vaiheessa elämää. En ole missään somessa koska siellä näittäisin vain hölmöltä kun ei olisi paljon ystäviä kun ihmiset muuten vain laukaisevat egoistisiä mielipiteitään siellä ja aiheuttavat kateutta muissa. Olen niin kyllästynyt nykyisestä kilpailu-yhteiskunnastamme. Niin voin vain haaveilla parisuhteesta ja lapsista mutta ehkä pääsisin johonkin tässä toivottomassa elämässä jos saisin kunnollisen hyvin palkatun työpaikan ja pari sielunytävää. Voikaa hyvin kaikki ihmiset jotka ovat samassa tilanteessa ku mä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Du borde flytta till Svergie - Göran Persson på 1990-talet sa: "I folkhemmet är allt bra!"

Vierailija
2/5 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole missään yhteiskunnan ulkopuolella. Olet osa sitä yhtälailla kuin kaikki muutkin. Yritä olla mollaamatta ja säälittelemättä itseäsi, se on ensimmäinen askel. Se ei ole mikään onnistuneen ja loistavan ihmisen mitta, että on työ, parisuhde, talo ja lapset. On muitakin tapoja elää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nu tror jag att du bara provocerar. Jag har aldrig hört om en finlandssvensk som vid 27 inte redan skulle ha blivit färdig från Hanken och nu var bankdirektör eller dylikt. Själv hade jag faktiskt vid den åldern redan betalat av lånen för min första Swan-segelbåt.

Vierailija
4/5 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Har arbetskraftsbyrån inte redan föreslagit dig en närvårdarutbildning? I så fall, varför tackade du nej? Som närvårdare kunde du få en fast anställning redan från dag ett och få ett anständigt liv med egen bostad mm. Dessutom så är de allra flesta på närvårdarutbildningen kvinnor (och barnkära) så antagligen skulle du slå tre flugor i en smäll och även ordna åt dig ett parförhållande och barn. Att lyckas skapa karriär i musik- och ljudteknikbranschen är mycket svårt (vilket du redan tycks ha märkt), om inte nästan omöjligt för en person som har betydande brister i sin CV med lång arbetslöshet mm. Dvs sätter du ditt liv på den korten är du sannolikt i samma situation som idag även som 40-åring. Att du överger de planerna behöver dock inte betyda att du överger även musiken, det kan man ha sin hobby och även i mindre grad dra nytta av i arbetet.

Vierailija
5/5 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea lähäriksi. Tai sitä tuossa edellä kai jo ehdotettiinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme