Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Erittäin paksuhiuksiset, miten laitatte tukan?
07.08.2015 |
Nyt helteillä. miten laitatte paksuja ja pitkiä hiuksia? käytättekö päähineitä? itseä hiostaa jos auki, koska on niin paksut hiukset :/
Kommentit (42)
Olkapäitä hipovaan "polkkapituuteen" katkaiseminen keventää kummasti hiusten painoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla toimii kun laittaa vain päälimmäiset hiukset ylös nutturalle ja jättää alemmat auki. Näyttää kivalta ja keventää mutta ei tule niin painavaa nutturaa että valuisi ja aukeilisi.