Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin paksuhiuksiset, miten laitatte tukan?

Vierailija
07.08.2015 |

Nyt helteillä. miten laitatte paksuja ja pitkiä hiuksia? käytättekö päähineitä? itseä hiostaa jos auki, koska on niin paksut hiukset :/

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:46"]Liki 40 vuotta tuskastelin ylipaksun ja luonnonkiharan tukan kanssa.
Nyt on tälläinen.
http://sapianos.co.uk/wp-content/uploads/2013/06/Short-Hair.jpg
[/quote]

Kivan näköinen! Voi kun uskaltaisin minäkin!

Vierailija
2/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kierrän nutturalle korkealle päälaelle. Auki en viitsi pitää kun hiostaa niskaa ja selkää ja tulee kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento nuttura tai ponnari.

Vierailija
4/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskanletti sivulta toiselle sivulle ja sivuponnari tai sitten perus ponnari.

Vierailija
5/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut hiukset on todella hankalat ja rumat, onneksi en itse omista sellaisia. Normaalin ohuet/paksut löytyy täältä, ja tukkaa voi laittaa miten vaan. Sen voi saada tupeeraamalla erittäin kuohkeaksi, kun taas paksuhiuksisilla on vaikeuksia hallita hiuksiaan... Nyt joku paksuhiuksinen tulee sanomaan että joku hiirenhäntä siellä vinkuu, väärin :)

Vierailija
6/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:46"]Paksut hiukset on todella hankalat ja rumat, onneksi en itse omista sellaisia. Normaalin ohuet/paksut löytyy täältä, ja tukkaa voi laittaa miten vaan. Sen voi saada tupeeraamalla erittäin kuohkeaksi, kun taas paksuhiuksisilla on vaikeuksia hallita hiuksiaan... Nyt joku paksuhiuksinen tulee sanomaan että joku hiirenhäntä siellä vinkuu, väärin :)
[/quote]

Paksuja hiuksia voi leikata ronskisti kerrostaen. Paksuista saa näyttävämpiä kampauksia, minkäs sille voi.

Vierailija
7/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuttura on kiva ja nopea:)

Vierailija
8/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:46"]Paksut hiukset on todella hankalat ja rumat, onneksi en itse omista sellaisia. Normaalin ohuet/paksut löytyy täältä, ja tukkaa voi laittaa miten vaan. Sen voi saada tupeeraamalla erittäin kuohkeaksi, kun taas paksuhiuksisilla on vaikeuksia hallita hiuksiaan... Nyt joku paksuhiuksinen tulee sanomaan että joku hiirenhäntä siellä vinkuu, väärin :) [/quote] Paksuja hiuksia voi leikata ronskisti kerrostaen. Paksuista saa näyttävämpiä kampauksia, minkäs sille voi.

[/quote]

Oon kyllä tuon toisen kommentoijan kanssa samaa mieltä, ns. normaalit hiukset ovat varmasti helpoimmat käsitellä. Usein suomalaiset pitävät paksuina hiuksia, jotka ovat muualla maailmassa normaalipaksuiset ;)

Mulla on yhtä paljon tukkaa kuin intialaisella naisella pahimmillaan, eli ovat siis ihan oikeasti paksut. Näistä riittäisi ainakin viidelle ihmiselle tuuheat hiukset ja ne eivät olisi siltikään mikään liuhuletti. Ja näihin on tosi vaikea saada mitään kauniita kampauksia tai kiharrettua, ellei halua käyttää puolta päivää laittamiseen.

Vierailija
9/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän auki, nutturalla tai letillä. En hikoile kuin urheillessa, joten normi elämässä voin pitää hiukseni auki.

Vierailija
10/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä laitan nutturalle melko ylös mutta päivän mittaan kyl alkaa niskoja särkeä kun nää paksut hiukset ovat niin raskaatkin...toinen hyvä on ranskalinen letti toisesta klrvasta korvaan ja loput hiukset sivun nutturalle.

Vierailija
11/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mitenkin. Mun tukka elää omaa elämäänsä, joten mun on ihan turha taistella näitä kiehkuroita vastaan, häviän niille kuitenkin. Ponnaria, nutturaa, mutta puolet lähtee siitäkin omille teilleen keippumaan joka ilman suuntaan.

Vierailija
12/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikkauttanut kerrostetusti. Silti helteellä en voi kuvitella olevani "tukka irti" (ja Cheekin ähkäisy päälle) koska hiostaa niskaa ja hartioita kuten olisi turkki päällä. Olen ikäni pitänyt kuontalon lyhyenä joten tämä "minkki hartioilla" on melko uusi tilanne :)

Vierailija
13/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihailen paksuja hiuksia, olisi mahtava tehdä kaikenlaisia upeita kampauksia niihin. Omat hiukseni ovat kärsineet tosi pahasti kroonisen sairauden myötä, ja näihin ei voi oikein tehdä mitään, koska ei ole hiusmateriaalia mihinkään :(

Vierailija
14/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:11"]

Olen leikkauttanut kerrostetusti. Silti helteellä en voi kuvitella olevani "tukka irti" (ja Cheekin ähkäisy päälle) koska hiostaa niskaa ja hartioita kuten olisi turkki päällä. Olen ikäni pitänyt kuontalon lyhyenä joten tämä "minkki hartioilla" on melko uusi tilanne :)

[/quote]

Olet hauska. :) Minäkin veistelen välillä tästä ylätuherosta aika huolella vitsiä tutussa seurassa. Minkäs sille tekee, luonto halusi tarjota tämän tuuhean ilon minulle yläpäähänkin. 11

Vierailija
15/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:46"]Paksut hiukset on todella hankalat ja rumat, onneksi en itse omista sellaisia. Normaalin ohuet/paksut löytyy täältä, ja tukkaa voi laittaa miten vaan. Sen voi saada tupeeraamalla erittäin kuohkeaksi, kun taas paksuhiuksisilla on vaikeuksia hallita hiuksiaan... Nyt joku paksuhiuksinen tulee sanomaan että joku hiirenhäntä siellä vinkuu, väärin :) [/quote] Paksuja hiuksia voi leikata ronskisti kerrostaen. Paksuista saa näyttävämpiä kampauksia, minkäs sille voi.

[/quote] Normaalipaksuisille saa ihan yhtä näyttäviä ellei näyttävämpiä. Kerroksittain leikatut hiukset ovat muutenkin jo aika wt ja out. Paksuissa hiuksissa on se ongelma että ne ovat raskaat eivätkä kampaukset pysy kovinkaan helposti hyvänä, koska hiukset valuvat alas.

Vierailija
16/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:46"]

Paksut hiukset on todella hankalat ja rumat, onneksi en itse omista sellaisia. Normaalin ohuet/paksut löytyy täältä, ja tukkaa voi laittaa miten vaan. Sen voi saada tupeeraamalla erittäin kuohkeaksi, kun taas paksuhiuksisilla on vaikeuksia hallita hiuksiaan... Nyt joku paksuhiuksinen tulee sanomaan että joku hiirenhäntä siellä vinkuu, väärin :)

[/quote]

Ja tämän kertomisesta tuli sinulle hyvä mieli koska ja miten tämä auttaa aloittajaa? Kerro einstein sitten, että mitä meidän rumahiuksisten pitäisi tehdä asialle? Itkeä itsemme uneen? Ajella kaljuksi? Tulla pätemään leijonanharjalla johonkin ketjuun missä halutaan vinkkejä ohuiden hiusten laittoon?

Ihan kiva kun jaoit kokemuksesi hiuksistasi, on se hyvä, että itse viihtyy omissa karvoissaan. Joo kyllä välillä ottaa päähän kun on paksu ja taipuisa tukka, mutta sitä on vaan elettävä karvojensa kanssa.

Vierailija
17/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:21"]

[/quote] Normaalipaksuisille saa ihan yhtä näyttäviä ellei näyttävämpiä. Kerroksittain leikatut hiukset ovat muutenkin jo aika wt ja out. Paksuissa hiuksissa on se ongelma että ne ovat raskaat eivätkä kampaukset pysy kovinkaan helposti hyvänä, koska hiukset valuvat alas.

[/quote]

Sivusta tähän väliin sanon, että ootko sä kenties vähän vajukki päästäsi, vai mikä on ongelmasi, kun ei ymmärrykseen mahdu että hiukset tulevat sellaisena kuin tulevat ihan sieltä geenilotosta, ilman kenenkään omaa valintaa. Ole rauhassa tyytyväinen karvoihisi, itserakas pelle. Ja selkeä wt olet ainoastaan sinä, sen nyt näkee tännekin, harvakarva.

Vierailija
18/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin jaksan laittaa ollenkaan. Yleensä siis ovat auki, joskus laitan ponnarille ja jollain jutulla ponnarin silleen kivasti ylös että niska saa ilmaa. Näitä hiuksia vaan on niin paljoo etten jaksa tehdä niille yleensä mitään.

Hiukan helpotusta tuonu ku on nyt pari vuotta ollu sivusiili. Ees osassa päätä helpompi olo :D Ja kerrostaen leikatut toki.  Ja hiuksia tosiaan sen verran että kampaajat päivittelee kuinka on kahden tai kolmen ihmisen hiukset päässä, heh.
Ja ite kuulen lähinnä kadehdintaa hiuksistani, kuulemma niin kivat kun tuuheet ja taiusa muttei kuitenkaan kikkara hiuslaatu eli saa helposti halutessaan niin kiharat kuin suorat vaivatta. Mun päässä nää taitaa mennä vähän hukkaan kun pidän ihan vaan auki... :p

Vierailija
19/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan pehmennetyt tai kiharretut pysyvät paremmin ponnarilla.

Vierailija
20/42 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liki 40 vuotta tuskastelin ylipaksun ja luonnonkiharan tukan kanssa.
Nyt on tälläinen.
http://sapianos.co.uk/wp-content/uploads/2013/06/Short-Hair.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi