Onko Anna-Leena Härkönen mielestäsi Suomen parhaita nykykirjailijoita? Ota huomioon, että hän kirjoitti Häräntappoaseen yläasteella 🏅
Onko Anna-Leena Härkönen mielestäsi Suomen parhaita nykykirjailijoita? Ota huomioon, että hän kirjoitti Häräntappoaseen 16-vuotiaana, yläasteella.
Tai mitä hänelle tapahtui?
Kommentit (23)
Mielestäni hän on selvästi nero
AP
Vierailija kirjoitti:
iha surkee opus se on.
Kateellinen
Tykkään paljon hänen kirjoistaan, mutta kun yläasteella pakko luetutettiin ja en tykkää kamalammin pakosta, niin ei kauhean lemppari tuo ole. Muita kyllä esim. Kaikki oikein.
Kirjailija vaikuttaa ihmisenä normaalilta ja empaattiselta. Ty
AP! NYT vesittyy aloitus!
Tarkasta tietosi!
Vierailija kirjoitti:
AP! NYT vesittyy aloitus!
Tarkasta tietosi!
Tarkasta kuule ihan vaan itse
Anna-Leena härkönen ei mahdu edes kymmenen parhaan joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iha surkee opus se on.
Kateellinen
Surkea on opus edelleen.
-eri
40 vuotta vanha kirja. Oletteko lukeneet yhtään uudempia nuortenkirjoja?
Onkohan hänen synnytyskauhutarinoillaan yhteys syntyvyyden laskuun. Naisethan lukevat kaunokirjallisuutta, joka saa haihattelemaan olemattomia. Mies lukee Nissan Primeran korjausoppaan, korjaa auton ja menee sillä töihin. Sillä aikaa nainen lukee ja saa ideoita siitä, kuinka "mies ei osallistu".
Pidän hänen kirjoitustyylistään, joka on sopivan kompakti eikä lähde liikaa puuduttaviin yksityiskohtiin. Ja kirjojen aiheet ovat usein kiinnostavia ja ajankohtaisia. Hyvä kirjailija! Olen myös tavannut livenä, ja tykästyin persoonaan.
Oli 17-vuotias kirjoittaessaan. Nuori kyllä.
Olen lukenut useita Härkösen kirjoja. Ihan hyviä, mutta yleensä kertalukeminen on riittänyt, eivät ne mitään klassikoita ole, poislukien nyt ehkä tuo Häräntappoase, jota voisi sanoa nuorten klassikkokirjaksi.
Muistan Härkösen myös Metsolat-sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan hänen synnytyskauhutarinoillaan yhteys syntyvyyden laskuun. Naisethan lukevat kaunokirjallisuutta, joka saa haihattelemaan olemattomia. Mies lukee Nissan Primeran korjausoppaan, korjaa auton ja menee sillä töihin. Sillä aikaa nainen lukee ja saa ideoita siitä, kuinka "mies ei osallistu".
Huomaa, että täällä kirjoittavat keski-ikäiset ja sitä vanhemmat. Ei nykyiset synnytysikäiset etsi synnytystietoa vuosikymmenten takaisista Härkösen jutuista vaikka teihin ne teki vaikutuksen. Nyt on uudet kirjat ja aiheesta kirjoittavat kirjailijat.
Onko se kirjoittanut jotain muutakin? Tuota mainittua kirjaa luetettiin koulussa ainakin ysärillä. Oli todella huono.
Vierailija kirjoitti:
Onko se kirjoittanut jotain muutakin? Tuota mainittua kirjaa luetettiin koulussa ainakin ysärillä. Oli todella huono.
KVG
Vierailija kirjoitti:
Pidän hänen kirjoitustyylistään, joka on sopivan kompakti eikä lähde liikaa puuduttaviin yksityiskohtiin. Ja kirjojen aiheet ovat usein kiinnostavia ja ajankohtaisia. Hyvä kirjailija! Olen myös tavannut livenä, ja tykästyin persoonaan.
Tämä. Olen lukenut melkein kaikki. Loistava keskustelujen kirjoittaja, aivan lyömätön. Ja hauska.
On kyllä yksi parhaista. Kannattaa tutustua. Tykkään hänen huumoristaan.
Häräntappoase on kaanonissa
Ap