Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vaimo ei anna harrastaa

Vierailija
07.08.2015 |

Olen vähän ymmälläni tilanteesta kun toisen lapsen synnyttyä vaimoni muuttui. En käytä alkoholia enkä käy yökerhoissa enkä tee juuri muutakaan kuin olen lasteni kanssa ja ihan mielelläni.
Ainoastaan harrastin jalkapalloa ystävieni kanssa 2krt viikossa johon saunottiin päälle ja muuten en ystäviäni juurikaan tapaa. Vaimoni alkoi riidellä aina treenien lähestyttyä ja niiden jälkeen että ajattelen vain itseäni enkä kanna vastuuta jnejne... Pikkuhiljaa vähensin käymistä ja nykyisin en ole käynyt ollenkaan.. Nyt jos mainitsenkin asiasta alkaa hirveä riitely. Mitä teen?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:43"]

Työkaverini vaimo on samanlainen. Vaatii, että mies ei saa harrastaa ja kun mies tarjoutuu olemaan lasten kanssa jotta vaimokin pääsisi toteuttamaan omia juttuja niin vastaus on "en minä voi jättää lapsia edes 10minuutiksi, lapsen paikka on äidin luona". Mitä se ämmä sitte oikein haluaa. Nekin hetket kun mies on kotona niin ei saa herättää lapsia kun ne nukkuu, ei saa tehdä sitä ja tätä. Mies viettääkin suuren osan vapaa-ajasta katsoen telkkaria kun äiti höösää lasten ympärillä.

[/quote]

Meillä oli samanlaista, nyt vaimo onkin exä. Ei voi mitään, mutta kun liikaa rajoitetaan omaa elämää niin jossain vaiheessa sitä omaa itseä ei ole enää olemassa ollenkaan. Mun tapauksessa se telkkarikin kiellettiin jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:43"]

Työkaverini vaimo on samanlainen. Vaatii, että mies ei saa harrastaa ja kun mies tarjoutuu olemaan lasten kanssa jotta vaimokin pääsisi toteuttamaan omia juttuja niin vastaus on "en minä voi jättää lapsia edes 10minuutiksi, lapsen paikka on äidin luona". Mitä se ämmä sitte oikein haluaa. Nekin hetket kun mies on kotona niin ei saa herättää lapsia kun ne nukkuu, ei saa tehdä sitä ja tätä. Mies viettääkin suuren osan vapaa-ajasta katsoen telkkaria kun äiti höösää lasten ympärillä.

[/quote]

Meillä oli samanlaista, nyt vaimo onkin exä. Ei voi mitään, mutta kun liikaa rajoitetaan omaa elämää niin jossain vaiheessa sitä omaa itseä ei ole enää olemassa ollenkaan. Mun tapauksessa se telkkarikin kiellettiin jossain vaiheessa.

[/quote]

Annoitko itse vaimolle aikaa, vai joutuiko hän huolehtimaan lapsista yksin? Huolehditko nyt lapsista yhtä paljon, vai ovatko he luonasi vain esimerkiksi kahtena viikonloppuna kuussa?

Vierailija
44/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimovaimovaimovaimovaimovaimo että te jaksatte. Ihan huvittaa ajatella sitä hurjaa av-miesten määrää... Av-ukot täällä päivästä toiseen avautuvat vaimoistaan, kaikkihan ovat aina naimisissa ja av on tunnetusti täynnä miehiä, koska vauva-lehtikin kiinnostaa heitä niin paljon. Hohhoijaa.

Vierailija
45/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 07:48"]Molemmille 2x viikko omaa aikaa. Reilu peli.Ehkä vaimollakin on jokin vanha harrastus jonka pariin voisi nyt palata?
[/quote]Kenelle riittää oma aika kahdesti viikossa?

Vierailija
46/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille sama määrä vapaata. Jos sinä treenaat ja saunot 4 tuntia 2 x viikossa niin vaimolle myös sama 8 h vapaa-aika. Ja kun vaimo on vapaalla niin sinulta sujuu sekä lasten hoito, ruoan laitto, pyykit, tiskit ja lasten rytmit. Ei niin että sinulle on jätetty vain lasten hoitaminen ja muu tehty puolesta. Tällöin vaimo saa oikeasti vapaata. Ja lisäksi tuo lasten rytmin säilyttäminen on tärkeää ettei vaimon tarvitse korjailla jälkiäsi seuraavana päivänä.

Vierailija
47/48 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täsmää aina. Oikeastaan yllättävän usein vaimon/naisen saama oma aika ei ole verrannollinen siihen mitä mies sitten saa.

Olen tullut siihen tulokseen että nämä rajoittavat naiset ovat vain tukahduttajia, sairaalloisen mustasukkaisia tai narsisteja.. Usein jopa koko setti yhdessä paketissa.

Varokaa nyt hyvät miehet tämän tyylisiä ihmisiä JA TEHKÄÄ PAPERILLE SOPIMUS OMASTA AJAN TARPEESTA JO ENNEN LAPSEN/LASTEN SYNTYMÄÄ.

Jos paperille tehtävä sopimus alkaa pänniä naista jo sillä kohtaa kun kaivetaan kyniä ja papereita esiin, niin homma poikki ja omat osoitteet. Helppoa. Kuulostaa karulta mutta näin se vain menee ja lopulta kiitätte näistä neuvoista. 

Vierailija
48/48 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täsmää aina. Oikeastaan yllättävän usein vaimon/naisen saama oma aika ei ole verrannollinen siihen mitä mies sitten saa.

Olen tullut siihen tulokseen että nämä rajoittavat naiset ovat vain tukahduttajia, sairaalloisen mustasukkaisia tai narsisteja.. Usein jopa koko setti yhdessä paketissa.

Varokaa nyt hyvät miehet tämän tyylisiä ihmisiä JA TEHKÄÄ PAPERILLE SOPIMUS OMASTA AJAN TARPEESTA JO ENNEN LAPSEN/LASTEN SYNTYMÄÄ.

Jos paperille tehtävä sopimus alkaa pänniä naista jo sillä kohtaa kun kaivetaan kyniä ja papereita esiin, niin homma poikki ja omat osoitteet. Helppoa. Kuulostaa karulta mutta näin se vain menee ja lopulta kiitätte näistä neuvoista. 

Tehdäänkö sille samalle paperille sopimus myös naisen omasta ajan tarpeesta, vai tehdäänkö kaksi erillistä sopimusta?