Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastunut miehen hyvään ystävään

Vierailija
07.08.2015 |

En ollut ennen tavannut tätä ystävää, kun on asunut muualla. Miehen erittäin läheinen ystävä muutti lähellemme tyttöystävänsä kanssa. Aloimme olla paljon tekemisissä heidän kanssaan. Tulin välittömästi heti juttuun miehen ystävän kanssa, meillä oli paljon yhteistä ja puhuttavaa. Tämän tyttöystävän kanssa emme tulleet niin hyvin juttuun. Kaikki alkoi kaveripohjalta ja vietimme aikaa yhdessä viattomasti - jopa kahdestaan. Kaikki alkoi yhdestä typerästä humalasuudelmasta. Tunsin heti jotain todella voimakasta häntä kohtaan suudelmamme jälkeen. Meidän välillä ei tapahtunut muuta tuon suudelman jälkeen. Välimme ovat olleet sitä lähtien kiusalliset: olen koittanut vältellä tätä miestä ja hän puolestaan koittaa olla minuun yhteydessä, kun haluaa puhua. Pari viikkoa sitten mieheni kertoi, että tämä ystävänsä ja hänen tyttöystävänsä ovat eronneet. Kolmen vuoden suhde tuosta noin vain ohi? Näin viikko sitten nopeasti tätä miestä ja kysyin kertoiko hän suudelmastamme muttei ollut. Hän sanoi, että tietää minun tuntevan myös samoin häntä kohtaan koska välttelen asiaa. Väitin etten tunne mitään ja suudelma oli virhe. Todellisuudessa olen rakastunut häneen. Rakastan aivan älyttömästi miestäni enkä voisi kuvitella elämää ilman häntä. Tunnen kuitenkin todella voimakkaasti tätä toista miestä kohtaan, kyse ei ole enää ihastumisesta. Olen loukussa, mitä pitäisi tehdä tai ajatella?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mulla on aikalailla sama tilanne! Tosin mieheni kaveri on sinkku, emmekä ole ikinä suudelleet tms mutta välillämme on selvästi vetovoimaa, jota tämä mies ruokkii ja minä yritän vältellä. Ja voi että kuinka umpirakastunut olenkaan! Ihan ahdistaa ja hävettävää, mutta mitäpä tässä voi? Odottelen vaan, että tunne menisi ohi.
Oletko ap naimisissa tai onko teillä lapsia?

Vierailija
2/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olen itse melko vastaavassa tilanteessa.... Ja en todellakaan tiedä, mitä voisi tehdä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Siis rakastan niinku montaaa henkilöä samaan aikaan! mitä teen? kertokaa av mammat! 

Rakastan miestä mutta en halua pettää mutta kuitenkin haluan pettää!?

vitun ämmät. Just tän takia ei kannata seurustella. Ei naisiin voi ikinä luottaa.

Vierailija
4/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:29"]Apua, mulla on aikalailla sama tilanne! Tosin mieheni kaveri on sinkku, emmekä ole ikinä suudelleet tms mutta välillämme on selvästi vetovoimaa, jota tämä mies ruokkii ja minä yritän vältellä. Ja voi että kuinka umpirakastunut olenkaan! Ihan ahdistaa ja hävettävää, mutta mitäpä tässä voi? Odottelen vaan, että tunne menisi ohi.
Oletko ap naimisissa tai onko teillä lapsia?
[/quote]
Olemme kihloissa ja meillä ei ole lapsia. Ap

Vierailija
5/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:29"]En tiedä, olen itse melko vastaavassa tilanteessa.... Ja en todellakaan tiedä, mitä voisi tehdä
[/quote]
Olen koittanut ottaa etäisyyttä ja odottaa, että tunne menisi ohi - ei ole auttanut. Ap

Vierailija
6/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:32"]Apua! Siis rakastan niinku montaaa henkilöä samaan aikaan! mitä teen? kertokaa av mammat! 

Rakastan miestä mutta en halua pettää mutta kuitenkin haluan pettää!?

vitun ämmät. Just tän takia ei kannata seurustella. Ei naisiin voi ikinä luottaa.
[/quote]
Ei, en halua pettää - enkä aio. Jos sinulla ei ole neuvoja, mene muualla ilkeilemään. Ap

Vierailija
7/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa tosi hyvä ystävä kun vikittelee kaverinsa naista.

Vierailija
8/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:35"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:29"]En tiedä, olen itse melko vastaavassa tilanteessa.... Ja en todellakaan tiedä, mitä voisi tehdä
[/quote]
Olen koittanut ottaa etäisyyttä ja odottaa, että tunne menisi ohi - ei ole auttanut. Ap
[/quote]
Kauanko se tunne on nyt kestänyt? Onko se koko ajan ollut yhtä voimakas?

Vierailija
9/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:39"]Ompa tosi hyvä ystävä kun vikittelee kaverinsa naista.
[/quote]
Totta mutta eihän tunteillensa voi mitään

Vierailija
10/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:42"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:35"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:29"]En tiedä, olen itse melko vastaavassa tilanteessa.... Ja en todellakaan tiedä, mitä voisi tehdä
[/quote]
[/quote]
Kauanko se tunne on nyt kestänyt? Onko se koko ajan ollut yhtä voimakas?
[/quote]
Voimakkaaksi muuttui suudelman myötä, sitä ennen ei ollut. Voimakas tunne kestänyt vapusta.

Vierailija
11/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:32"]Apua! Siis rakastan niinku montaaa henkilöä samaan aikaan! mitä teen? kertokaa av mammat!  Rakastan miestä mutta en halua pettää mutta kuitenkin haluan pettää!? vitun ämmät. Just tän takia ei kannata seurustella. Ei naisiin voi ikinä luottaa. [/quote] Ei, en halua pettää - enkä aio. Jos sinulla ei ole neuvoja, mene muualla ilkeilemään. Ap

[/quote]

Mitä vittua kitiset. Lueppa nyt tuo kirjoittamasi aloitus. Aika selvästi käy ilmi että haluaisit pettää kunhan nyt joku snaoisi sinulle sen olevan ok.

Vierailija
12/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:46"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:32"]Apua! Siis rakastan niinku montaaa henkilöä samaan aikaan! mitä teen? kertokaa av mammat!  Rakastan miestä mutta en halua pettää mutta kuitenkin haluan pettää!? vitun ämmät. Just tän takia ei kannata seurustella. Ei naisiin voi ikinä luottaa. [/quote] Ei, en halua pettää - enkä aio. Jos sinulla ei ole neuvoja, mene muualla ilkeilemään. Ap

[/quote]

Mitä vittua kitiset. Lueppa nyt tuo kirjoittamasi aloitus. Aika selvästi käy ilmi että haluaisit pettää kunhan nyt joku snaoisi sinulle sen olevan ok.
[/quote]
Täh? Mä en kyllä ainakaan näe tota ap:n tekstiä noin.

Vierailija
13/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat kahta henkilöä samaan aikaan, valitse se toinen, koska jos oikeasti rakastat ensimmäistä, et olisi rakastunut toiseen tjs..

Vierailija
14/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen nusdia sua suoleen

Vierailija
15/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on miehen kaveri. Varmasti ovat harrastelleet kimppailua ennenkin.

Vierailija
16/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:44"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 03:39"]Ompa tosi hyvä ystävä kun vikittelee kaverinsa naista.
[/quote]
Totta mutta eihän tunteillensa voi mitään
[/quote]

Ihminen voi tehdä valintoja.

Vierailija
17/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa Pettää ja pian.

Vierailija
18/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tietää, että on muita samasta kärsiviä..mä naimisissa ja lapsiakin on. Mutta nyt sitten..vetovoima yhteen mieheen on tajuton! Asuu tuossa kilometrin päässä ja meneekin aikoja, kun emme näe, mutta sitten kun näemme, niin mitä ilotulitusta se on ja sähkö välillämme rätisee. Voi elämän kevät tätä elämää..

Vierailija
19/19 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vain kihloissa. Ihastuminen miehen kaveriin on paha loukkaus miehellesi. Kerro hänelle. Et saa koskaan anteeksi ja voitte heti jatkaa elämäänne erikseen
En kyllä usko, että suhteesta tohon toiseenkaan mitään tulee. Kaikki johtuu sinun omasta kypsymättömyydestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme