Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sanoisin naiselleni loukkaamatta hänen tunteitaan että

Vierailija
06.08.2015 |

Haluan että hän alkaisi meikkaamaan. Suhdetta ennen ja vielä vähän aikaa siitä kun suhteemme alkoi, hän meikkasi, mutta nykyään en näe häntä meikattuna juuri koskaan ja tunnen oloni kurjaksi kun en viitsisi sanoa tuollaisesta mutta täytyy myöntää että naiseni on aika erinäköinen kun meikattuna, on niin vaalea ja kulmakarvat ja silmäripset ovat huomaamattomat.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kuulostaa, että nainen on ottanut seurustelunne vakavasti ja luottaa siihen, että tykkäät hänestä omana itsenään.

Meikkaamiseen menee yllättävän paljon aikaa.

Voisit ehkä viedä naisen vaikka ulos syömään. Jos ei sittenkään laittautuisi, en tiedä...

Itse en meikkaa juurikaan kotosalla, kun saunomme lähes päivittäin. Mutta jos saamme lapset yökylään ja pääsemme yksin mihin tahansa, niin laitan kyllä meikit viimeisen päälle. Lisäksi hiukset ja joku vaatetus, joka vähän poikkeaa arkisesta.

Vierailija
42/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:56"]Miksi nainen saa vaatia miestään esimerkiksi siistimään partaansa tai hiuksiaan ja se on ihan ok, jos mies ei saa ehdottaa naiselle meikkaamista? Mietinpähän vain, ei kyllä muuten kiinnosta hirveästi muiden meikkaamiset.
Itsestäni hassua kuvitella että joku lopettaisi meikkaamisen ihan yhtäkkiä, mä kun meikkaan ihan itseäni varten, vaikka olisin koko päivän vaan tyyliin yksin himassa. Ja älkää käsittäkö väärin, voin kyllä ihan hyvin käydä kaupassa tai hillua keskustassa ilmankin meikkiä jos ei ehdi tai jaksa meikata.
[/quote]

Mulla on kausia etten juurikaan meikkaa (esim yksi kesä meni ilman meikkiä lähes kokonaan) ja kausia että meikkaan lähes joka päivä. Meikkaan myös itseäni varten mutta joskus vaan sitä kyllästyy eikä jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:06"]Miten sanoisin hienotunteisesti että olet ihan vitun törppö? Tommosten pojulien ei vielä kannata aloittaa seurustelua.
[/quote]

kyllä ymmärrän apta hieman, sanoin mäkin mun poikaystävälle että ostettaisko sille uusia vaatteita. Vanhatkin käy eikä ole mitenkään iso juttu, mutta olisi se kiva joskus nähä hänellä jotain uusia hyvännäkösiä vaatteita jotka tekisivät hänestä vielä komeemman :) kun on pitkään ollu parisuhteessa niin ei saa unohtaa pitää itsestään huolta ja samalla piristää suhdetta ja elämää! Ap ei varmaankaan vaadi tyttöystävältään joka päivälle meikkiä tai edes paljon, vaan joskus pientä ehostusta :) ripsiväri on pieni vaiva! itse sanoisin vain jotain että eikö hänestä olisi kiva joskus laittautua..

Vierailija
44/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:26"]Erotkaa niin nainen voi hankkia miehen, joka tykkää hänestä sellaisena kuin on. 
[/quote]

Eikö sinusta tässä tapahtunut minkäänlaista harhaanjohtamista? Nainen meikkasi aiemmin, ja tähän lookiin mies ihastui. Olisi ihan eri asia, jos nainen ei olisi koskaan meikannut ja sitten mies alkaisi sitä vaatia.
[/quote]

Aika pinnallisina pidät parisuhteita. Minä taas ihastuin mieheni luonteeseen ja vasta rakastumisen myötä aloin ajatella että hän on oikeasti aika komea. Hän ei ollut sitä tyyppiä josta olin ajatellut tykkääväni mutta kappas vaan olikin elämäni mies. Myös minun painoni on vaihdellut 50-95kg välillä suhteemme aikana ja painavimmillani olin häidemme aikaan. Kevyimmilläni kun odotin ensimmäistä lastamme ja oksensin 9kk, voit kuvitella kuinka hehkeä olin silloin. Onneksi meillä rakkaus ei katso ulkonäköä vaan näemme edessämme paljon enemmän, sen ihmisen jota rakastamme. Ehkä säkin joskus ymmärrät, kuin myös ap.
[/quote]

Jos minä olen pinnallinen, olet sinä omahyväinen. Ikään kuin olisin jossain kohtaa sanonut, että mies ihastui pelkästään tyttöystävänsä ulkonäköön. Pidän luonteeseen ihastumisen ensisijaisuutta niin itsestäänselvänä asiana, etten pitänyt tarpeellisena mainita sitä erikseen, kun tässä ketjussa puhe oli ulkonäöstä. Monet ajattelevat puolison arvostamisen ja rakastamisen tarkoittavan myös sitä, että haluaa näyttää kauniilta/komealta tämän silmissä. Minusta se on kaunis ajatus. Panostaminen ulkonäköön ei myöskään tarkoita, ettei muilla asioilla olisi merkitystä. Ainakaan minä en ajattele asioista näin mustavalkoisesti.

Vierailija
45/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuvaavaa tuo kertomus vaaleista ripsistä jne. Mietipä sitä, että vaimosi on oikeasti sen näköinen. Sinun pitäisi katsella niitä vaaleita ripsiä vielä vanhuksenakin. Jos ihastuit meikkiin niin vaikea se on tehdä mitään asialle kun on jo löysät housussa. Kannattaa miettiä siinä vaiheessa, kun nainen pesee sotamaalauksensa pois, että tuo on se, miltä se oikeasti näyttää. Harva jaksaa koko ikäänsä joka päivä maalata itselleen tekokulmakarvoja ja piirrellä paksuja viivoja silmiin. Ainakaan kaikissa elämänvaiheissa.

Vierailija
46/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:17"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:26"]Erotkaa niin nainen voi hankkia miehen, joka tykkää hänestä sellaisena kuin on.  [/quote] Eikö sinusta tässä tapahtunut minkäänlaista harhaanjohtamista? Nainen meikkasi aiemmin, ja tähän lookiin mies ihastui. Olisi ihan eri asia, jos nainen ei olisi koskaan meikannut ja sitten mies alkaisi sitä vaatia. [/quote] Aika pinnallisina pidät parisuhteita. Minä taas ihastuin mieheni luonteeseen ja vasta rakastumisen myötä aloin ajatella että hän on oikeasti aika komea. Hän ei ollut sitä tyyppiä josta olin ajatellut tykkääväni mutta kappas vaan olikin elämäni mies. Myös minun painoni on vaihdellut 50-95kg välillä suhteemme aikana ja painavimmillani olin häidemme aikaan. Kevyimmilläni kun odotin ensimmäistä lastamme ja oksensin 9kk, voit kuvitella kuinka hehkeä olin silloin. Onneksi meillä rakkaus ei katso ulkonäköä vaan näemme edessämme paljon enemmän, sen ihmisen jota rakastamme. Ehkä säkin joskus ymmärrät, kuin myös ap. [/quote] Jos minä olen pinnallinen, olet sinä omahyväinen. Ikään kuin olisin jossain kohtaa sanonut, että mies ihastui pelkästään tyttöystävänsä ulkonäköön. Pidän luonteeseen ihastumisen ensisijaisuutta niin itsestäänselvänä asiana, etten pitänyt tarpeellisena mainita sitä erikseen, kun tässä ketjussa puhe oli ulkonäöstä. Monet ajattelevat puolison arvostamisen ja rakastamisen tarkoittavan myös sitä, että haluaa näyttää kauniilta/komealta tämän silmissä. Minusta se on kaunis ajatus. Panostaminen ulkonäköön ei myöskään tarkoita, ettei muilla asioilla olisi merkitystä. Ainakaan minä en ajattele asioista näin mustavalkoisesti.

[/quote]

Meitä on niin moneen junaan. Minä taas en pidä meikkaamista ollenkaan tarpeellisena näyttääkseni hyvältä ja tiedän, että on paljon naisia, jotka ajattelevat samoin. Miksi ihmeessä rasittaisin ihoani meikillä, käyttäisin meikkaamiseen aikaa jne silloin, kun ei tarvitse näyttää erityisen huolitellulta. Jos minulle ei sallittaisi meikittä oloa esim. kotona tai se rassaisi miestäni, saa mies lähteä etsimään meikatumpaa naista muualta, ja olen tässä hyvin tosissani.

Vierailija
47/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..On sulla ongelmat oletko joku hiiri.Et siis osaa puhua etkä keksi miten puhua nätisti.Onko sinulla jotain erikoiskykyjä minkä vuoksi naisesi on sinun kanssa.

Vierailija
48/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yök. Se mies joka minulle uskaltautuu tyrkyttämään meikkiä tai jotain muuta pinnallisuutta on samantein entinen.

Tosin meikkaan kyllä, ripsarilla ja peitepuikolla (silloin kun tarvitsen.) mutta yhdenkään ihmisen takia en laita lärviini milliäkään meikkiä.

Tosin täällähän on päivittäin näitä "uusia" "miehiä" puhumassa naisistaan, että aika paksua paskaa kyllä :) ainakin oletan, että ap esittää nimenomaan miestä.

Vierailija
49/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:17"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:26"]Erotkaa niin nainen voi hankkia miehen, joka tykkää hänestä sellaisena kuin on.  [/quote] Eikö sinusta tässä tapahtunut minkäänlaista harhaanjohtamista? Nainen meikkasi aiemmin, ja tähän lookiin mies ihastui. Olisi ihan eri asia, jos nainen ei olisi koskaan meikannut ja sitten mies alkaisi sitä vaatia. [/quote] Aika pinnallisina pidät parisuhteita. Minä taas ihastuin mieheni luonteeseen ja vasta rakastumisen myötä aloin ajatella että hän on oikeasti aika komea. Hän ei ollut sitä tyyppiä josta olin ajatellut tykkääväni mutta kappas vaan olikin elämäni mies. Myös minun painoni on vaihdellut 50-95kg välillä suhteemme aikana ja painavimmillani olin häidemme aikaan. Kevyimmilläni kun odotin ensimmäistä lastamme ja oksensin 9kk, voit kuvitella kuinka hehkeä olin silloin. Onneksi meillä rakkaus ei katso ulkonäköä vaan näemme edessämme paljon enemmän, sen ihmisen jota rakastamme. Ehkä säkin joskus ymmärrät, kuin myös ap. [/quote] Jos minä olen pinnallinen, olet sinä omahyväinen. Ikään kuin olisin jossain kohtaa sanonut, että mies ihastui pelkästään tyttöystävänsä ulkonäköön. Pidän luonteeseen ihastumisen ensisijaisuutta niin itsestäänselvänä asiana, etten pitänyt tarpeellisena mainita sitä erikseen, kun tässä ketjussa puhe oli ulkonäöstä. Monet ajattelevat puolison arvostamisen ja rakastamisen tarkoittavan myös sitä, että haluaa näyttää kauniilta/komealta tämän silmissä. Minusta se on kaunis ajatus. Panostaminen ulkonäköön ei myöskään tarkoita, ettei muilla asioilla olisi merkitystä. Ainakaan minä en ajattele asioista näin mustavalkoisesti.

[/quote]

Meitä on niin moneen junaan. Minä taas en pidä meikkaamista ollenkaan tarpeellisena näyttääkseni hyvältä ja tiedän, että on paljon naisia, jotka ajattelevat samoin. Miksi ihmeessä rasittaisin ihoani meikillä, käyttäisin meikkaamiseen aikaa jne silloin, kun ei tarvitse näyttää erityisen huolitellulta. Jos minulle ei sallittaisi meikittä oloa esim. kotona tai se rassaisi miestäni, saa mies lähteä etsimään meikatumpaa naista muualta, ja olen tässä hyvin tosissani.
[/quote]

Aivan. Molempien "koulukuntien" kannattajia löytyy. Tämä, samoin kuin moni muukin asia, on sellainen, jossa on tärkeää, että puolisoiden arvomaailmat ja mieltymykset ovat yhteneväiset. En siis ole ollenkaan sitä mieltä, että kaikkien muiden tulisi meikata vain siksi, että minä satun siitä tykkäämään. Aloitus koski naista, joka oli aiemmin meikannut runsaasti ja sitten lopettanut sen kokonaan. Ap ei siis alkanut vaatia aiemmin meikkaamatonta naista aloittamaan meikkaamista vaan ainoastaan toivoi paluuta vanhaan. Jos asia olisi ollut ensin kuvatulla tavalla, ei minultakaan liikenisi ap:lle myötätuntoa. Nyt sen sijaan ymmärrän hyvin hänen hämmennystään.

Vierailija
50/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua dissata kenenkään koulutusta, mutta ap on ihan selkeä pelkän peruskoulun tai korkeintaan amiksen käynyt alle 30-vuotias nolo pikkupoika. Onko itsetunto vielä kiinni tyttöystävän kulmakarvoista?

Oman ystäväpiirin miehet ovat kaikki korkeakoulutettuja ja todella vaikea kuvitella kenenkään toivovan naisen meikkaavan. Yleensä juuri toisinpäin. Kannattaa sinunkin, ap, kasvaa vielä vähän.

Vierailija
51/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, tajusin juuri etten edes muista millon mies on kehunut minua kauniiksi ilman meikkiä :( meikkaan kyllä lähes joka pvä vaikka äitiyslomalla olen, ihan itsenikin takia.

Vierailija
52/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:11"]

Seuraavan kerran kun olette kaupassa ja ostat dödöä, kävele meikkiosaston läpi, aika usein ne on sijoitettu niin että voit tehdä näin ilman että näyttää väkisin menemiseltä. Vilkaise meikkihyllyyn ja pysähdy. Ota hämmentyneenä joku randomväline tai purnukka käteen mitä et tunnista mitä sillä tehdään ja kysy naiseltasi mikä se on. Sitten kysele lisää. Kiinnostu meikkaamisesta, et toki itsesi vaan naisten meikkaamisesta. Pyydä lupaa että saisit harjoitella kyseistä taiteenlajia naiseesi ja osta omilla rahoillasi kaikki tarvikkeet ja itke kun tajuat paljonko se lysti maksaa.

Sitten alat antamaan naisellesi hemmottelua meikkaamalla hänet ellet ole mennyt vararikkoon harjoitellessasi hyväksi meikkaajaksi.

[/quote]

Vitun ovela. :D

Vierailija
53/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei voi mitenkään päättyä hyvin. Jos toinen ei ole viehättävä, tai edes kelvollinen, puolisonsa silmään ilman joka sortin tököttiä ja maalia, ei homma vaan toimi. Sitä, että mies toivoisi naisen naamioituvan maalein erinäköiseksi, kuin mitä tämä aidosti omana itsenään on, ei voi sanoa nätisti. Se nyt vaan on todella loukkaavaa. En voisi kuvitella olevani sellaisen ihmisen kanssa, joka ei kestä minua sellaisena, kuin todella olen.

Vierailija
54/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nyt siltä, että ap:n tunteet eivät ole kovin syviä tyttöystävää kohtaan, kun pinta on noin tärkeää. Ette ole oikeita toisillenne ja kannattaa etsiä uudet puolisot. Suosittelen kertomaan tyttöystävälle eron syyn, että et voi seurustella meikkaamattoman naisen kanssa. Siten hän ei jää turhaan kaipaamaan ja on onnellinen erosta, kun ymmärtää ihastuneensa pinnalliseen, nsisia esineellustävään megaluokan idioottiin. Pardon my frensh.

Vierailija
55/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole koskaan alkanutkaan meikata. Sain miehen, joka arvostaa minua juuri sellaisena kuin olen, ilman mitään ehostamista tai muuta parantelua.

Vierailija
56/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:32"]

"Naiseni" on aina jotenkin creepyä. En osaa ottaa "ongelmaasi" muuta kantaa sillä itse en seurustelisi tuollaisen miehen kanssa.

[/quote]

Entäs "mieheni"? Onko sekin mielestäsi creepyä?

[/quote]

Ei. Miksi edes vertaat? Ei olla samalla viivalla.

Vierailija
57/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollainen asia nousee kynnyskysymykseksi, miten käynee myöhemmin, kun ulkonäkö muuttuu ikääntymisen, sairauden tai lastensaannin myötä? Sano naisellesi suoraan, niin hän voi potkaista sinut pellolle, koska olet lapsellinen ja pinnallinen urpo.

Vierailija
58/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tätä maailmaa. Miehet varsinkin seurustelevat pelkän naaman kanssa. Itse lopettaisin kokonaan meikkaamisen jos joku mies haluaisi että maalaan aina naamani.

Turhuuksien turhuus, tuhkaa ja maata kaikki.

Vierailija
59/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että tiedätkö kuinka seksikkään näkönen oot kun sulla on meikkiä, oot noinkin nätti, mutta haluaa nähdä meikissä, että oot turmäävä....kestoripset ois kans hyvä vaihtoehto...en tiiä ..ite tykkään laittaa itseä...luulis että tajuaa jos tajuaa että oot mies että sukupuolisen välisiä eroja...etkä oo paha vaikka asiasta sanoisitkin...monia eri tapoja on sanoa, Anna lahjakortti johon ko meikkitsydeen...kehitä jotain :)

Vierailija
60/72 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen saa vaatia miestään esimerkiksi siistimään partaansa tai hiuksiaan ja se on ihan ok, jos mies ei saa ehdottaa naiselle meikkaamista? Mietinpähän vain, ei kyllä muuten kiinnosta hirveästi muiden meikkaamiset.
Itsestäni hassua kuvitella että joku lopettaisi meikkaamisen ihan yhtäkkiä, mä kun meikkaan ihan itseäni varten, vaikka olisin koko päivän vaan tyyliin yksin himassa. Ja älkää käsittäkö väärin, voin kyllä ihan hyvin käydä kaupassa tai hillua keskustassa ilmankin meikkiä jos ei ehdi tai jaksa meikata.