Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään Hullujen päivien Samuji-mekkoa?

Vierailija
06.08.2015 |

Tarkoitan raidallista mekkoa joka oli joskus viime syksyn hullareilla. Jos sinulla on, niin kerrotko tänne niin kysyn sinulta mekosta. :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu?!?

Vierailija
2/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kolme samuji mekkoa, hihaton, pitkähihainen, ja 3/4 osa hiha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja raidallisia kaikki.

Vierailija
4/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla, jolla nuo kolme mekkoa, sellaista joka on raidallinen ja seassa pellavaa? Väri on tummansininen-beige.

Vierailija
5/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muistaakseni viime syksynä hullareilla ja hinta 129€

Vierailija
6/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on just raidallinen tum.sin.beige.

Vierailija
7/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli varmaankin samasta mekosta kyse. :) Onko sinulla ollut ongelmia kyseisen mekon saumojen kanssa? Minun mekossani savusaumat kiertävät niin että mekkoa on hankala pitää päällä. Mekko on vinosti päällä. :( Reklamoin stokkalle aiemmin yhden mekon ja toisessa on ihan sama ongelma. Pessyt olen täysin ohjeen mukaan. Stokkalta kerrottiin ettei muita reklamaatioita ole tullut. Siksi yritän kysellä onko muilla ollut samaa ongelmaa. Kiertävän sauman huomaa jo mekon hengarissa roikkuessa. Suututtaa kovasti koska muuten mekko on nätti.

Vierailija
8/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot vaan nipo, jos ei kerran päälä huomaa, nii mitä väliä?

Vierailija
9/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden mekkojen ompeleet, saumat kaikki ok! Harmittaa sun puolesta!!!

Vierailija
10/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, juurihan sanoin tuossa viestissäni että mekko on vinossa päällä. Ei uskoisi, mutta se tuntuu todella inhottavalta kun toisen puolen sauma vedettää eteen ja toinen taakse. :( Ja sen näkee ihan päällä ollessakin että vino on. Ei pysty selittämään jos ei tiedä millaisesta ongelmasta todella on kyse. :(

Vierailija
11/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alan tosiaan uskoa että vika on nyt käyttäjässä jos ei muilla ole vastaavaa ilmennyt. Tuossa ei siis ole kyse siitä että saumat olisi ommeltu vinoon, vaan koko kappaleet on jotenkin eri paria. Jos laitan mekon lattialle niin mekon yläosa kiertää ryttyyn rintakehän kohdalta.

Vierailija
12/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nämä mekot hullareilta ja sovitin jokaista!!! Mitä kokoa olet? Itse m kokoa!

Vierailija
13/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tuossa toisessa mekossa on 34. Mekko on aika reilu malliltaan. Tuntuu että tuo ongelma on tullut vasta käytön myötä... En tiedä mutta jotenkin harmittaa kun kyseessä kuitenkin 129€:n mekko... Pessyt olen mekon vasta yhden kerran käsipesuohjelmalla.

Vierailija
14/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 38, harmittaa sun puolesta kun arvokas mekko ei olekkaan hyvä!!

Vierailija
15/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma ja koko myöskin 34. Mulle stocka ei edes vaihtanut vaan sanoivat että olen käyttänyt sitä huonosti

Vierailija
16/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niin harmittaa varsinkin kun ei vaihtamalla parantunut. Stokka tutki ensimmäisen mekon ja se korvattiin minulle. Otin mekosta kuviakin ja niissä toisen puolen sauma tuli ikävästi eteen ja toinen taakse. Tämä vähän hankala juttu kun mekossa on taskutkin.
Kiitos sinulle paljon kun kommentoit tähän kysymykseeni. :)

Vierailija
17/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiei mulla sama mekko kokoa 34, mutta en ole pessyt sitä vielä kertaakaan. Tuulettanut vaan ulkona. Pellavavaatteitahan ei tarvitse pestä niin usein... Itse ostin mekon myös stockalta ja maksoi muistaakseni vaan n. 50e, myivät varmaan loput alella kun olivat huomanneet valmistusvirheen!!

Vierailija
18/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, siis kohtalotoveri löytyi!!! Eikö olekin inhottava ongelma? Ei mekkoa voi oikein pitää kun tuntuu niin inhalta päällä. Ei mekkoa voi kyllä pitämällä tuollaiseksi kieroksi saada.
Minulle Stockmann kyllä korvasi mekon hinnan. Olisin nostanut äläkän jos eivät olisi korvanneet. Edes henkkamaukan 20€:n mekossa ei ole koskaan ollut vastaavaa ongelmaa...

Vierailija
19/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle joka et ole vielä pessyt, ei varmaan kannata pestäkään. Silloin menee entistä kierommaksi. Minun oli pakko pestä kun tuntui että menee sellaiseksi tunkkaiseksi käytössä. Olisikohan niin ettei tuo kestä sitä pesua? Oletko sinä toinen, jolla tuo sama mekko, pessyt omaasi?

Vierailija
20/24 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity Samujiin, mutta mulla oli paita, johon oki valmistusvirheenö ommeltu yksi liian iso kappale (tehty 6 osasta). Ajattelin ensin, ettek haitaa, asettui päälle vähän niin kuin tarkoituksella eöäsymmetriset paidat. Käytännössä kuitenkin kiertyi ikävästi pällä. Harmitti, etten vaihtanut ajoissa.

Hullareide tuotteita ollaan vähän nihkeitä vaihtamasn, olen huomannut. Yleensä kai lähettävät vialliset maahantuojalle, mutta ehkä näissä hullafierissä on huonommat sopimukset tai jotain...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi