Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras lääke sota-ahdistukseen

Vierailija
07.03.2022 |

On ottaa rauhoittava lääke niin pää saa hetken levähtää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella säälittävää että noinkin monet tässä ketjussa joutuvat turvautumaan lääkkeisiin ja keinotekoiseen apuun että pärjäisi elämässään edes jotenkuten. Erittäin säälittävää eikä edes ihmisarvoista elämää, itse päättäisin päiväni jos olisin yhtä heikko ja taipuvainen ahdistumaan joka asiasta mitä maailmassa tapahtuu. Mutta tsemppiä onnettomaan loppuelämään 👍😄

Vierailija
22/23 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen votka, silliä ja balalaikan soittaminen auttaa jaksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhoittavan lääkkeen ottaminen on enemmän, kuin paikallaan tässä ahdistavassa maailmantilanteessa! Ai niin, mutta niitähän ei kaikilla olekaan. Taidatte olla kateellisia? Ei niitä niin vain saa. Ei niitä lääkärit edes enää nykyään kirjoita. Minulla on ollut resepti niihin jo kymmenen vuotta!

Säälittävää elämää.

Itse olet säälittävä ja kateellinen kun joku saa helpotusta, mitä sinä itse et saa!

Mä en tarvitse helpotusta mihinkään. Sellainen pitäisi olla ihmiselle luonnollista, että hän itse voi säädellä tunteitaan niin että niitä ei tarvitse lääkitä. Ja siihenkin voi oppia aikuisena jos ei lapsena ole saanut kasvatuksen kautta tunnetaitoja. Maailma on aina epävarma paikka elää, se pitäisi jokaisen tiedostaa ja nauttia niistä hetkistä kun asiat ovat hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi