Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan tietää kenen kanssa mieheni petti?

Vierailija
06.08.2015 |

Niin, mies kertoi omatoimisesti minulle, että on pettänyt minua työmatkalla ulkomailla (ei siis Suomessa). Hän anelee anteeksi ja pyytää että en ota eroa, muka rakastaa ja lastenkin vuoksi. Olen aiva rikki :(

Kysyin mieheltä kuka se oli ja mies väitti että tuntematon henkilö. En tiedä mitä uskoa. Mieheni on sellainen ujohko nörtti-insinööri ja siksi tuntuu jotenkin niin vieraalta että hän pettäisi 15 vuoden avioliiton jälkeen jonkun täysin tuntemattoman kanssa?! Siis että tapaisi baarissa jonkun, juttelisi jonkun kanssa peri tuntia ja sitten lähtisi panolle?! Hän ei Suomessa edes käy koskaan missään baareissa, viimeksi käynyt varmaan 10 vuotta sitten.

Olen aiva sekaisin :( Mies sanoi ennen matkalle lähtöä, että sinne tulee mukaan henkilö x ja henkilö y jotka molemmat oli miehiä. Toki nyt en voi tietää oliko siellä muitakin työkavereita ja naistyökavereita? Paikka jossa mies oli matkalla on hieman harvinaisempi kuin peruskohteet (Tukholma, Lontool jne) eli tuntuu myös aika epätodennääköiseltä, että olisi törmännyt siellä johonkin suomalaiseen tuttuun?! Mies ei suostu sanomaan tosiaan muuta kuin että kysessä oli tuntematon henkilö. En itse asiassa tiedä olisi se mies vai nainen (ei kyllä ole ollut bi- piirteitä havaittavissa koskaan), enkä tiedä minkä maalainenkaan henkilö. Mies kävi kyllä sukupuolitautitesteissäkin...

Sanoin miehelle, että kuinka voin koskaan tietää onko hänellä nyt aviottomia lapsia siitettynä johonkin muualle. Mies vastasi, että EI OLE. Kysyin, että mistä tiedät, jos tuo henkilö oli tuntematon? Ei vastausta tähän mieheltä.

Jotenkin ehkä vielä selviän tästä jos kyseessä oli oikeasti vaan joku tuntematon, ulkomaalainen parin tunnin baarituttavuus, johon ei enää pitä yhteyttä. Tyhmää toki tuhota yksi avioliitto sellaisella... Mutta jos kyseessä onkin miehen työkaveri niin silloinhan he ovat edelleen koko ajan ainakin näköetäisyydellä...Ja se olisi liikaa minulle.

Päässäni kiehuu ja pyörii ja mietin myös voiko olla, että mies sanoo henkilön olleen tuntematon sen vuoksi että yrittää suojella naista minun mahdolliselta yhteydenotolta (en sitä tekisi vaan ottaisin nyt sen avioeron)? Tai jos mies ajattelee, että minun on helpompi selvitä ja meidän avioliiton on helpompi selvitä jos henkilö jää minulle kasvottomaksi. Tulen kohta hulluksi!

En pääse miehen sähköpostiin käsiksi, koska en tiedä salasanaa. Puhelimen koodin tiedän, mutta se on aina miehen ulottuvilla joten ei onnistu sekään. Miehen Facea olen kurkkinut (en ole miehen kaveri siellä), kavareina miehellä on siellä miehiä ja naisia noin 100 kpl, ne ovat vanhoja koulu- ja opiskelukavereita, työkavereita, lastemme kavereiden vanhempia. Eli siellä ei sinällään ole mitään outoa random- tyyppiä ilmestynyt kaveriksi.

Kertokaapa te näkemyksiänne !

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni joka on toiminut monien työreissujen isäntänä vuosien ajan kertoi, että Suomessa pettää miehistä puolet eli ne jotka onnistuvat. Melkein kaikki yrittävät, mutta kaikilla ei käy flaksi. Ulkomaan reissuilla ne käyvät huorissa, koska on vieras kieli ja vaikeampi saada iskettyä naista ilmaiseksi. Mitä nynnympi sitä varmemmin käy maksullisissa. Komeat pelimiehet saavat ilmaiseksi kaikkialla.

Kuulostaa että apn mies on ostanut prostituoidun ja ollut niin megaluokan äälil, että on pannut ilman kortsua tai on köynyt joku vahinko. Siksi on peloissaan. On kyllä myös tosi vätys kun ei uskalla tunnustaa tekoaan kokonaan. Minusta sellainen uhriutuminen olisi isompi turnnoff kuin jos kantaisi seuraukset kuin mies.

Vierailija
2/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eroaisin olisi pettänyt sitten tutun tai tuntemattoman kanssa, koska en pystyisi tämän jälkeen enää koskaan luottamaan mieheen täysin. Mutta jos nyt välttämättä haluat tietää niin stalkkaa miehen puhelin vaikka yöllä kun hän nukkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista.. Kysy AP siltä mieheltäsi kaikki mitä täällä kyselet! Tai siis, wtf? Mistä me voitaisiin tietää kuka teki ja mitä? :D Haloo!

Mutta tämmönen teoria, kun niitä havitellaan.. Mies on pettänyt sinua  jo jonkun aikaa työkaverinsa kanssa. Hän tietää, että jos kertoisi totuuden sinä jättäisit hänet. Joten hän alkaa itkemään kun yksityiskohtia kysellään, ei halua menettää sinua, plussaa kai siitä miehelle.. Mutta siksi itkee, kun teko on niin pitkälle viety ja niin väärin koko perhettä kohtaan. Voi myös olla, että työkaveri on varattu ja ei halua samalla pilata hänen perhe-elämäänsä kun ovat ihastuksistaan aukaisseet silmät ja tajunneet, miten väärin tekivät. itku tulee syyllisyydestä ja pelosta uskoisin. Syyllisyys painaa lujasti vielä anteeksipyynnön jälkeen, koska koko anteeksianto oli oikeastaan suuren suuri vale -> yhden yön kännipano tuntemattoman kanssa vs. ihastuminen/rakastuminen ja suhde työpaikan varattuun kaunottareen.

Äh, eroa jos mies ei puhu. Hän on valehdellut alttarilla, valehtele sinäkin - tarkoitus pyhittää keinot. Sano, ettet jättäisi häntä vaikka olisi mitä tehnyt ja "rakastan sinua vaikka mitä plaa plaa plaa". Ja mies avautuu edes hitusen lähemmäs totuutta. sinä sitten päätät miten jatko etenee.

Vierailija
4/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:27"] [quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 15:48"]Olipa se työkaveri tai tuntematon. Ei sillä ole mitään väliä. Sillä vain on väliä mitä teet jatkossa, voitko unohtaa koskaan. Tai sanoisinko että kun et pysty koskaan unohtamaan, vain hyväksymään että näin kävi. Jos aiot jatkaa yhteiseloa miehesi rinnalla. Ero voi olla lopulta ainut ratkaisu. Petti sinua. Voitko koskaan enää kunnioittaa miestäsi. Kunnioittiko miehesi sinua kun teki niin. Kukaan ei vahingossa petä.  [/quote] Jos ap ei voi antaa anteeksi pettämistä olipa olosuhteet mitkä hyvänsä, eli ei pidä satunnaisuutta, ainutkertaisuutta yms lieventävinä asianhaaroina, niin silloin ei kannata asiaa selvittää enempää. Edessä on ero. Jos ap harkitsee anteeksi antamista, niin minun mielestäni miehen on selvitettävä mitä tapahtui. On siinä eroa onko päivittäin töissä tapaama nainen vai maksullinen nainen ulkomailla tai jotain muuta. Vahinkoja sattuu mutta aikalailla eri jos on jo puoliksi suunniteltu tai haaveiltu. [/quote]Miten sitä selvittää, jos toinen ei usko, vaan on päättänyt, kuinka asia on? [/quote] Ap:n mieshän ei ole suostunut kertomaan mitään. Kyllä toisesta voi hyvinkin nähdä puhuuko totta vai ei. Ellei nyt ole joku patologinen valehtelija.

[/quote]Onhan mies kertonut, että on pettänyt ja että kyseessä oli joku tuntematon henkilö. Ap:han nyt miettii, miten hän saisi selville tämän pettämiskumppanin henkilöllisyyden. Tuskin mitenkään, jos ei mieskään sitä tiedä. Onko tässä nyt siis päätetty, että kyseessä on joku työkaveri ja mies valehtelee vai mitä tarkoitat toden puhumisella?

Vierailija
5/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:15"]

Jos päätät antaa anteeksi ei ole väliä kuka se oli. Silloin sinun pitää unohtaa asia

[/quote]

Ei tarvitse purematta niellä. Pitää sitä ensin vähän selvitellä asioita ja sitten vasta voi päättää, kannattaako antaa anteeksi vai ei.

Vierailija
6/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akassa vika, ei ole sänkypuuhat maistuneet ties miten pitkään ym. joten pakko ollut kokea muutakin. 

Vierailija
7/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sinua nyt pettänyt. Se on ainoa varma asia. Kun on avautunut isälleen, niin tuliko mieleesi, että isä on voinut vähän avustaa "tarinan" kanssa. Kännipano, tuntematon nainen jne. Ei mitään mihin tarttua kiinni ja jotenkin "hyväksyttävämpää" kuin nuo muut vaihtoehdot. Kannattaisiko itsekin käydä testeissä, kun tarina on noin ontuva?

Vierailija
8/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi perässä vaikkapa kinalainen halkovaja käherrysliikkeestään tyrkyttämällä lastakin, panisin kyllä lähes kaikkea mikä liikkuu.

Vierailija
9/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 18:50"]Miksi miehesi pitää puhelinta koko ajan lähettyvillään? Vessassakin?.. Yöpöydällä?...

Kun mieheni petti minua. Oli puhelin hänellä aina käden ulottuvilla.

Outoa..
[/quote]

Mä otan aina puhelimen mukaan vessaan tai kylppäriin jos käyn suihkussa. Selaan aina pöntöllä nettiä puhelimella. Eikä ole mitään salailtavaa, on vain tapana raahata puhelinta mukana joka paikkaan.

Vierailija
10/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EROA. Oman mielenterveytesi vuoksi. Huomenna printtaat paperit, täytät ja viet maistraattiin.

Vierailija
11/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 18:50"]Miksi miehesi pitää puhelinta koko ajan lähettyvillään? Vessassakin?.. Yöpöydällä?...

Outoa..
[/quote]

Mä otan aina puhelimen mukaan vessaan tai kylppäriin jos käyn suihkussa. Selaan aina pöntöllä nettiä puhelimella. Eikä ole mitään salailtavaa, on vain tapana raahata puhelinta mukana joka paikkaan.
[/quote]

Täytyy myöntää, että saa teen minäkin -Ja ilman että puhelimessa olisi mitään salattavaa.
Olen kuitenkin tullut myös petetyksi ja jälkeenpäin tajusin, että juuri puhelimen jatkuva mukana kuljettaminen oli ensimmäinen merkki, josta minun olisi tullut alkaa puolisoni touhuja epäillä.
Ap, kaiken tapahtuneen jälkeen siinä, että pyydät mieheltäsi hänen puhelimensa viestejä nähtäväksi, ei ole mitään kummallista. Jos miehesi on haluton ojentamaan luuria sulle, on siinä mitä luultavimmin jotain salattavaa. Jos hän nimittäin on aidosti pahoillaan, katuu tekoaan ja haluaa kaikesta sydämestään kanssasi jatkaa, hän varmasti myös haluaa puhelimensa sisällön näyttämällä osoittaa, että mitään ei ole selkäsi takana meneillään.

Vierailija
12/136 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä olet ? Kommentteja saamiisi vastauksiin? Mitä ajattelet ja miten aiot edetä?

Vierailija
13/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko pitkä-aikaiseen suhteeseen, sen seksin laatuun ja määrään ym. tyytyväinen mies olisi yhtäkkiä pettänyt, yea rite. Mitkähän tämänkin taustat ovat!

Vierailija
14/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 17:54"]

En nyt pidä tuota pettämistä asiana , jossa olisi vain yksi sävy. Kerran eräs mies kertoi että oli aina ollut uskollinen mutta sitten yhden kerran tarttui tilaisuuteen. Ei ollut parisuhteessa ongelmia tms. Oli vain nuoresta lähtien ollut saman kanssa, niin oli tullut kuvitelma että menettää jotain. Mutta tämän yksittäisen panon seuraus oli että hän tajusi kuinka hyvää seksiä hänellä on oman vaimon kanssa. Eikä sanojensa mukaan ole sen koommin ollut muiden kanssa. Siksi minusta olisi tärkeää selvittää, mitä tapahtui ja miksi. Sen pohjalta tulee sitten päätökset jatkosta. Toki riippuu myös siitä millainen suhde on muuten. Jos se on hyvä ja sekä ap että mies tyytyväisiä niin pitääkö erota ilman muuta?

[/quote]

Niinpä. Että uskottomuus parantaa parisuhdetta. Tää yksi keisi sen sulle todistaa. Hoh-hoijaa... Luepa tämänpäiväisestä HS:sta Osmo Kontulan referoimia suomalaisten ajatuksista uskollisuudesta, kyllä se uskollisuus vaan on hyvän ja kestävän parisuhteen edellytys. Vaikka suhteita tulisi toistensa perässä monia elämän varrella, niin yhden suhteen aikana keskimääräinen suomalainen vaatii ehdotonta uskollisuutta ja se on intiimin rakkaussuhteen edellytys.  Ja avioeroprosessi lähtee reippaimmin liikenteeseen juuri petoksesta. Ihan tilastollisina tosiasioina.
[/quote]

Eipä tietenkään todista, en itsekään hyväksi periaatteessa pettämistä. Enkä tiedä miten suhtautuisin jos nyt omalle kohdalle osuisi.
Tuntuu vain etten kaikkea hyvää ehkä kuitenkaan pitkän liiton jälkeen panisi pois yksittäisen pettämisen vuoksi.
Tietysti ongelma on siinä että onko yksittäinen vai jatkuvaa.
Mutta ap: n mies tunnusti. Ei olisi sitä tehnyt jos se olisi säännöllistä tai sitten asiaan liittyy jotain vielä muutakin.
Siksi asia pitäisi puida läpikotaisin.

Vierailija
15/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kanssa tiedetään toistemme kaikki koodit ja salasanat ja saadaan käyttää ja avata toistemme puhelimia, sähköposteja jne. Ei yleensä tehdä niin kuitenkaan koska ei ole tarvetta. Ymmärrän että näin ei kaikilla ole tapana, mutta en vain ymmärrä miksi ei voi olla suora toisen kanssa ja sanoa että haluisi nähdä esim puhelimen tai shköpostin viestit (ei tietenkään mitään missä on vaikka kaverin kanssa yksityisiä keskusteluja) koska on nyt epävarma olo siitä että onko mies rehellinen vai ei kun on jo kerran osoittanut ettei häneen voi luottaa. Mulle tulisi hirveä stressi, jos pitäisi jotenkin salaa etsiä tietoa eikä voisi vaan "vaatia" miestä itse todistamaan puhuvansa totta. Ja jos ei suostu niin eikö se ole jo merkki jostain?

Vierailija
16/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelmahda työpaikalle viemään appelsiineja tmv. Siinä näet muiden reaktiot (jos/kun) epäilyt et jonkun työkaverin kanssa ois pettänyt

Vierailija
17/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi pettää puolisoaan sekä nainen että mies. Oli kiltin oloinen perheenäiti tai isä. Miehesi ei ole täysin sitoutunut sinuun jos kännissä ajatus hämärtyy noin paljon että menee sänkyyn vieraan kanssa. Valitettavasti.

Sinun kannattaa lukea väestöliiton nettisivuilta parisuhteesta ja petetyksi tulemisesta ja pettäjästä. Siellä hyviä asiallisia neuvoja. Myöskin miten tästä eteenpäin.

Itse sain sieltä avun kun mieheni petti minua. Myöskin lohtua ja neuvoja.

Kannattaa miettiä rauhassa mitä teette jatkon suhteen. Tunnekuohussa ei kannata tehdä isoja päätöksiä.

Miehesi on tehnyt sinua kohtaan väärin.

Paljonko aikaa tapahtumasta on? Hiv testin varma tulos näkyy 3kuukauden. Ennen testien tuloksia mies saa olla ilman hellyyttä ja aviollisia palveluksia.
t, petetty

Vierailija
18/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:03"]Niin, mies kertoi omatoimisesti minulle, että on pettänyt minua työmatkalla ulkomailla (ei siis Suomessa). Hän anelee anteeksi ja pyytää että en ota eroa, muka rakastaa ja lastenkin vuoksi. Olen aiva rikki :(

Kysyin mieheltä kuka se oli ja mies väitti että tuntematon henkilö. En tiedä mitä uskoa. Mieheni on sellainen ujohko nörtti-insinööri ja siksi tuntuu jotenkin niin vieraalta että hän pettäisi 15 vuoden avioliiton jälkeen jonkun täysin tuntemattoman kanssa?! Siis että tapaisi baarissa jonkun, juttelisi jonkun kanssa peri tuntia ja sitten lähtisi panolle?! Hän ei Suomessa edes käy koskaan missään baareissa, viimeksi käynyt varmaan 10 vuotta sitten.

Olen aiva sekaisin :( Mies sanoi ennen matkalle lähtöä, että sinne tulee mukaan henkilö x ja henkilö y jotka molemmat oli miehiä. Toki nyt en voi tietää oliko siellä muitakin työkavereita ja naistyökavereita? Paikka jossa mies oli matkalla on hieman harvinaisempi kuin peruskohteet (Tukholma, Lontool jne) eli tuntuu myös aika epätodennääköiseltä, että olisi törmännyt siellä johonkin suomalaiseen tuttuun?! Mies ei suostu sanomaan tosiaan muuta kuin että kysessä oli tuntematon henkilö. En itse asiassa tiedä olisi se mies vai nainen (ei kyllä ole ollut bi- piirteitä havaittavissa koskaan), enkä tiedä minkä maalainenkaan henkilö. Mies kävi kyllä sukupuolitautitesteissäkin...

Sanoin miehelle, että kuinka voin koskaan tietää onko hänellä nyt aviottomia lapsia siitettynä johonkin muualle. Mies vastasi, että EI OLE. Kysyin, että mistä tiedät, jos tuo henkilö oli tuntematon? Ei vastausta tähän mieheltä.

Jotenkin ehkä vielä selviän tästä jos kyseessä oli oikeasti vaan joku tuntematon, ulkomaalainen parin tunnin baarituttavuus, johon ei enää pitä yhteyttä. Tyhmää toki tuhota yksi avioliitto sellaisella... Mutta jos kyseessä onkin miehen työkaveri niin silloinhan he ovat edelleen koko ajan ainakin näköetäisyydellä...Ja se olisi liikaa minulle.

Päässäni kiehuu ja pyörii ja mietin myös voiko olla, että mies sanoo henkilön olleen tuntematon sen vuoksi että yrittää suojella naista minun mahdolliselta yhteydenotolta (en sitä tekisi vaan ottaisin nyt sen avioeron)? Tai jos mies ajattelee, että minun on helpompi selvitä ja meidän avioliiton on helpompi selvitä jos henkilö jää minulle kasvottomaksi. Tulen kohta hulluksi!

En pääse miehen sähköpostiin käsiksi, koska en tiedä salasanaa. Puhelimen koodin tiedän, mutta se on aina miehen ulottuvilla joten ei onnistu sekään. Miehen Facea olen kurkkinut (en ole miehen kaveri siellä), kavareina miehellä on siellä miehiä ja naisia noin 100 kpl, ne ovat vanhoja koulu- ja opiskelukavereita, työkavereita, lastemme kavereiden vanhempia. Eli siellä ei sinällään ole mitään outoa random- tyyppiä ilmestynyt kaveriksi.

Kertokaapa te näkemyksiänne !
[/quote] Törkeää toimintaa mieheltäsi. Jos ollut ns. yhden yön juttu eikä aio jatkaa suhdetta. Hän työntää vastuun sinulle tästä hairahduksesta. Jätät tai et niin päätös sinun. Munaton mies!

Vierailija
19/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi pitää puhelinta koko ajan lähettyvillään? Vessassakin?.. Yöpöydällä?...

Outoa..

Vierailija
20/136 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on miestä valitessaan ottanut todella varman päälle. Peukalon alle ja tuo nyt ei ainakaan petä. Pidetään sitten koko liiton vässykkänä ja ihmetellään jos toinen koittaa irtiottoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi