Miehen verotietojen ja tulotason tarkastaminen
Asia on siis niin, että olen tavannut tässä kivan ja ihan hyvännäköisenkin nuoren miehen viime aikoina. Minua kuitenkin kiinnostaa tietää enemmän, miten mies hoitaa elämäänsä ja asioita ylipäänsäkin ja millaisessa kunnossa miehen talousasiat ovat. Siksi olen ajatellut, että tarkistaisin miehen verotiedot ja tulotason verottajalta.
Huom. kaikille valittajille, verotiedot ovat julkisia, joten niiden kysyminen on täysin laillista.
Kommentit (36)
Kysyminen on laillista, mutta myös omituista kyttäämistä ja karkottaa varmasti miehen matkoihinsa, kun tajuaa millaiseen hulluun on sekaantumassa.
Ja mitä olet ajatellut että hänen verotietonsa kertoo miehen todellisesta rahankäytöstä?
Kuinkan Pyhän Vulvan omat finanssit mahtaa maata? Vai makaamallako nimenomaan niitä hoitelet?
mistä niitä voi kysyä? Voiko vaan soittaa verotoimistoon?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:17"]
mistä niitä voi kysyä? Voiko vaan soittaa verotoimistoon?
[/quote]
Pitää mennä ihan paikan päälle. Siellä on asiakaspäätteitä joilla voit katsoa naapureiden verotustietoja. Niitä oli mahdollista saada ihan tulosteenakin, oliko ollut 5 henkilöön asti. Jos halusit useamman piti olla kirjallisesti esitetty syy mihin niitä tietoja tarvitset ja käytät, ihan lappunen vaan jonka pystyi täyttämään tiskillä.
Tästä on kyllä jokunen vuosi aikaa kun olen käynyt.
Meinaat omaa elintasoasi nostaa kontillasi?
Just. Hyi helvata mikä ämmä. Avioehtohan on sulle mahdottomuus, jos miehen saat nalkkiin?
Miksi pitäisi salata hyvätuloisuus? Mun mies sanoi jo kolmansilla treffeillä että tienaa melko hyvin. Noin 100 000e vuosi ja samanmoinen pääomatuloja. Mä olen sosiaalialalla, ja ei palkkani päätä huimaa. Ollaan oltu yhdessä jo 9v, naimisissa 7v, tosin meillä ei ole lapsia eikä tule.
Ihme on jos hyvätuloinen pihistelee rahojaan.
Lupaava alku pitkälle parisuhteelle! :DD
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:01"]
Miksi pitäisi salata hyvätuloisuus? Mun mies sanoi jo kolmansilla treffeillä että tienaa melko hyvin. Noin 100 000e vuosi ja samanmoinen pääomatuloja. Mä olen sosiaalialalla, ja ei palkkani päätä huimaa. Ollaan oltu yhdessä jo 9v, naimisissa 7v, tosin meillä ei ole lapsia eikä tule.
Ihme on jos hyvätuloinen pihistelee rahojaan.
[/quote]
Pääsit loisimaan miehen lompakolla? Av-mamman unelma!
Muistakaa että verottomat tulot eivät näy verotiedoissa ja niiitäkin voi olla paljon! Nimim. perehtynyt asiaan :)
Miten saisit vielä tarkistettua luottotiedot, varallisuuden ja velkatilanteen...
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:14"]
Miten saisit vielä tarkistettua luottotiedot, varallisuuden ja velkatilanteen...
[/quote]
Omatieto.fi ainakin luottotiedot
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:13"]Muistakaa että verottomat tulot eivät näy verotiedoissa ja niiitäkin voi olla paljon! Nimim. perehtynyt asiaan :)
[/quote]
Harmaan talouden ja veronkierron asiantuntija =o
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:13"]Muistakaa että verottomat tulot eivät näy verotiedoissa ja niiitäkin voi olla paljon! Nimim. perehtynyt asiaan :) [/quote] Harmaan talouden ja veronkierron asiantuntija =o
[/quote]
Ei, vaan ihan laillista toimintaa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:14"]
[/quote]
Omatieto.fi ainakin luottotiedot
[/quote]
Ei saa tarkistaa yksityishenkilöstä.
Mikäs siinä sitten, ota selkoa vaan.