Miehen verotietojen ja tulotason tarkastaminen
Asia on siis niin, että olen tavannut tässä kivan ja ihan hyvännäköisenkin nuoren miehen viime aikoina. Minua kuitenkin kiinnostaa tietää enemmän, miten mies hoitaa elämäänsä ja asioita ylipäänsäkin ja millaisessa kunnossa miehen talousasiat ovat. Siksi olen ajatellut, että tarkistaisin miehen verotiedot ja tulotason verottajalta.
Huom. kaikille valittajille, verotiedot ovat julkisia, joten niiden kysyminen on täysin laillista.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:13"]Muistakaa että verottomat tulot eivät näy verotiedoissa ja niiitäkin voi olla paljon! Nimim. perehtynyt asiaan :)
[/quote]
Harmaan talouden ja veronkierron asiantuntija =o
[/quote]
Täysin lailliset verottomat km korvaukset ei näy verotiedoissa.
Tietysti kysyminen on laillista. Eipä tule mieleen mitään asiaa jonka kysyminen ei olisi laillista.
Mutta verotoismitso myös kertoo ne tiedot kun niitä kysyy, sitä kai tarkoitit.
Ketjun aloittajalle: toivottavasti se en ole minä jonka olet tavannut. Niin tai näin, omaisuus mikä minulla on, myös pysyy nimissäni, kiitos avioehdon :) Ja vanhaa opettajaani lainaten: miksi jättäisin lapsilleni mitään, minä omaisuuteni olen kerännyt ja näin myös oikeutettu siitä nauttimaan, kerätköön he omansa :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:14"] Miten saisit vielä tarkistettua luottotiedot, varallisuuden ja velkatilanteen... [/quote] Omatieto.fi ainakin luottotiedot [/quote] Ei saa tarkistaa yksityishenkilöstä.
[/quote]
Jos on tulossa vaikka vuokralaiseksi...
[/quote]
Sinne jää merkintä, ketkä kaikki kysyneet ja kohdehenkilö saa listan halutessaan.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:26"]
Ketjun aloittajalle: toivottavasti se en ole minä jonka olet tavannut. Niin tai näin, omaisuus mikä minulla on, myös pysyy nimissäni, kiitos avioehdon :) Ja vanhaa opettajaani lainaten: miksi jättäisin lapsilleni mitään, minä omaisuuteni olen kerännyt ja näin myös oikeutettu siitä nauttimaan, kerätköön he omansa :)
[/quote]
Saat alapeukkuja palstan lompakkoloisilta. Sana avioehto ei kuulu lompakkoloisten sanavarastoon ;)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:47"]
[/quote]
Saat alapeukkuja palstan lompakkoloisilta. Sana avioehto ei kuulu lompakkoloisten sanavarastoon ;)
[/quote]
Ei kuulukaan. Miksi pitäisi?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:08"]
Ja mitä olet ajatellut että hänen verotietonsa kertoo miehen todellisesta rahankäytöstä?
[/quote]Kertoohan se sen, että mitä pienemmillä tuloilla pystyy elämäntyylinsä rahoittamaan, sitä taitavammin on rahojaan pystynyt käyttämään. Mutta tuskin ap tätä haki :D
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:14"] Miten saisit vielä tarkistettua luottotiedot, varallisuuden ja velkatilanteen... [/quote] Omatieto.fi ainakin luottotiedot [/quote] Ei saa tarkistaa yksityishenkilöstä.
[/quote]
[/quote]Jos tulevalta vuokralaiselta saa tarkistaa niin miksei sitten tulevalta puolisolta?
Suurempi taloudellinen riskihän se tuleva puoliso on kuin vuokralainen. Varsinkin jos on aikomus joskus lapsiakin tehdä yhdessä!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:18"]
[/quote]
[/quote]Jos tulevalta vuokralaiselta saa tarkistaa niin miksei sitten tulevalta puolisolta?
Suurempi taloudellinen riskihän se tuleva puoliso on kuin vuokralainen. Varsinkin jos on aikomus joskus lapsiakin tehdä yhdessä!
[/quote]
Miten on oman varallisuutesi laita? Maksatat kaiken miehellä jo ensitreffeistä alkaen , koska Pyhä Vulva?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:48"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olet siis maksullinen?
Ymmärrän ap:ta täysin, mutta valitettavasti verottaja ei kerro oikeastaan mitään olennaista. Saat tietää verotettavat tulot ja pääomatulot ja joissakin tapauksissa omaisuuden määrän, mutta nuo tiedot eivät kerro sinulle yhtään mitään. Et saa tietää velkojen määrään, pääomatulojen syntyä ja tasaisuutta tai sitä, miten mies rahoja käyttää.
Aikoinaan varmistin itse seurustelukumppanin verotustiedot, koska olin kertaalleen joutunut kokemaan, millaista on elää muiden rahoista nauttivan hulttion kanssa. Ajattelin, että jos seuraavalla miesystävällä on omaa rahaa, hän ei tunkeudu minun kukkarolleni. Kannatti varmistaa.
Muuten: kaikista virallisista rekistereistä voi pyytää tiedot siitä, kuka omia tietojani on katsonut. Myös verottaja kertoo, kuka on tietoja etsinyt.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:48"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olet siis maksullinen?
[/quote]
Sanotaanko näin, että kultaakin kalliimpi vaimo vain.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 15:15"]Ymmärrän ap:ta täysin, mutta valitettavasti verottaja ei kerro oikeastaan mitään olennaista. Saat tietää verotettavat tulot ja pääomatulot ja joissakin tapauksissa omaisuuden määrän, mutta nuo tiedot eivät kerro sinulle yhtään mitään. Et saa tietää velkojen määrään, pääomatulojen syntyä ja tasaisuutta tai sitä, miten mies rahoja käyttää.
Aikoinaan varmistin itse seurustelukumppanin verotustiedot, koska olin kertaalleen joutunut kokemaan, millaista on elää muiden rahoista nauttivan hulttion kanssa. Ajattelin, että jos seuraavalla miesystävällä on omaa rahaa, hän ei tunkeudu minun kukkarolleni. Kannatti varmistaa.
Muuten: kaikista virallisista rekistereistä voi pyytää tiedot siitä, kuka omia tietojani on katsonut. Myös verottaja kertoo, kuka on tietoja etsinyt.
[/quote]
Onko joku kysynyt? Pitääkö sitäkin varten mennä verotoimistoon?
Mulla on vitusti rahaa joista verottaja ei tiedä mitään. Maksan muutaman tonnin vuodessa ja omaisuuteni pysyy verottajan ulottumattomissa ketjutettujen pöytälaatikkofirmojen hoteissa.
Minun tulevalla miehelläni on omaisuutta ja metsää mutta ei kiinnosta tippaakaan kuinka paljon. Hän kerää omaisuuden omille lapsilleen, en minä tarvitse siitä senttiäkään.
[/quote]