Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa loppumaan monta päivää kestäneen AHDISTUKSEN?

Vierailija
06.08.2015 |

Mistä ahdistus johtuu? Kaikki alko keväällä mökkireissulla, siellä ahdisti koko ajan. Opamoxista ei mitään apua. Tilanne rauhoittui kotiin päästyä. Uusi ahdistus putki iski loma reissulla, mikä johtui oletettavasti siitä että pelkäsin valmiiksi ahdistusta kun mökki reissullakin oli.
Viime viikolla käytiin sukulaisissa, siellä ei ahdistanut.
Lauantaina kun tultiin kotiin ahdistus alkoi. Opamox ei auta. Mielenterv.toimistolta lääkäri kirjoitti ataraxia mutta en osaa sanoa onko siitä ollut apua.
ahdistus lievää ja keskivaikeaa. Koko ajan sellainen olo et ihan kuin jännittäisi jotain ihan hirveästi. Välillä pahempi olo. Muutama aamupäivä ja ilta ollut ettei ahdista ollenkaan.
Ennen ei ole tällaista ollut että ahdistus jatkuu tämmöisenä monta päivää. Eilen oli aamupäivä ok olo mut kun piti lähteä kauppaan alkoi ahdistamaan.

Huomenna lääkärin soittoaika. Akuuttityöryhmään aika sunnintaina. Miten tämän saa loppumaan kokonaan. Inhottava olo , eikä kukaan osaa oikein auttaa. Kaikkea konsteja olen kokeillut, eikä mikää auta. Joistain vain hetkellinen helpotus.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:10"]Olen yrittänyt vaikka mitä mutta ahdistusta ei saa kokonaan loppumaan. Välillä saattaa olla hetken pois mutta tulee sitten takaisin. Miten tän sais kokonaan pois, mikä yhtäkkiä aiheuttanut tämmöisen.
[/quote]

Kokeile miten kahvin\teen huomisen lopettaminen vaikuttaa. Eli älä päästä kofeiinia kehoon, tai juo pelkästään vihreää tai valkoista teetä. Jos lopetat kofeiinin juomisen kokonaan niin muista että vieroitusoireita voi tulla ja yksi niistä voi olla ärtyneisyys\alakulo, mutta se on vain vähän aikaa suhteessa.

Vierailija
22/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opamox voi olla TILAPÄINEN apu, max. 2 viikkoa tai yksi nappi joskus. Mutta se ei ratkaise sitä itse ongelmaa vaan turruttaa sen hetkeksi pois ja lisäksi runsaasti käytettynä bentsot koukuttaa tehokkaasti. Ehkä sinun pitäisi lähteä sieltä perus-paketin kuntoon laittamisesta. Liikutko? Ahdistus voi johtua pelkästään patoutuneesta energiasta, joka haluaa ulos ja samaan aikaan turrutat itseäsi opamoxilla. Kokeile jotain liikuntaa 2-3 x viikossa, esim. 30-60min / kerta. Sieltä voi löytyä ratkaisu tuohon oloon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi auttaa. Mulla riittää se että vedän kunnon nollauskännin. Sen aikana ei ahdista, krapulapäivänä ei ahdista, ja usein vaikutus kestää pidempäänkin. Pääasia on saada se hermoston ylikiihtymysputki poikki millä tahansa keinolla, koska se pitää yllä itseään.

Vierailija
24/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapiassa ahdistuksen syyt voidaan käsitellä mikä lievittää oiretta. Itse saan avun ja levon turvautumalla Herraan Jeesukseen. Lisäksi käyn sielunhoidossa, mistä vastaava apu kuin psykoterapiasta.

Vierailija
25/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia 1-2 mukillista päivä. Pitää jättää pois ja katsoa miten käy