Miksi käytät siteitä?
Niin. Miksi käytät siteitä etkä tamponia?
Itse en ole koskaan ymmärtänyt mitä hyvää siteissä on. Tuntuu siltä kuin olisi kuset housussa ja vielä hajuhaitat kaupan päälle. YYYHHH
Kommentit (79)
Käytän pari ekaa vuotopäivää molempia samaan aikaan, muuten saisi olla 45min välein vaihtamassa tamponin jos ei haluaisi sotkuja housuihin. Sen jälkeen vähän vaihdellen tilanteesta jompaa kumpaa.
Koska en halua laittaa mitään sisääni (tai no, miestä lukuunottamatta).
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:50"]
Miksi käytät tamponia etkä kuukuppia? Jätät hajuhaittoja toisten roskiksiin
[/quote]
Nyt lopetat sen roskisten nuuhkuttelun!
Niinpä. Kulkea sit vaipat pöksyissä helteelläkin. Jalkoväli oikein muhii siinä sonnassa. Yök.
Pienimmätkin tamponit tuntuvat jotenkin isoilta ja epämiellyttäviltä. En tykännyt olosta. Tuntui, että jotain ylimääräistä... Yök. Ei ne siteet haise, jos niitä ei hauduttele housuissansa tuntikausia.
Miksi kyselet tyhmiä? On jokaisen ihan oma valinta, mitä haluaa käyttää menkkojen aikana!
Koska menkat on niin niukat, että tampooni ei viidessäkään tunnissa täyty ja kirvelee laittaa se.
Koska tamponi on mielestäni erittäin epähygieeninen ja luonnoton. Ei mun siteet haise, katsos, vaihdan niitä riittävän usein. Eikä ne hiosta tai ärsytä yhtään (kunhan käytän Vuokkosia), eikä edes tunnu siltä kun olis kuset housussa. Jos nyt 4 päivää kuukaudesta joutuu kulkemaan rätti jalkovälissä, niin ei mun elämä siihen kaadu.
Ihan siitä ilosta, että sinä voisit asiaa ihmetellä! Hahahahahaha.
Kupista tulee ohivuotoa, kun se tulee täyteen. Minulla on yksi tulvapäivä, jonka aikana joudun tyhjentämään kupin kahden tunnin välein yölläkin.
Mitkään kertakäyttöiset jutut ei oikein kiinnosta, tulee roskaa ja rahaa palaa.
En tykkää käyttää tamponia, se on niin epämiellyttävä ja outo ajatus, että tunkis jotain sisäänsä ja antais sen sit muhia siellä koko päivän.. Nurinkurista ehkä, kun kumminkin käytän siteitä, mut vuotoo on vaa pari pvää kiitos e-pillereiden, joten en jaksa ressailla aiheesta. Siteen kaa on vaa nii helppoo. Kuukupista en oikein tiiä mitään, eikä oo tarvinnukaan, kun siteiden kaa on ollu hyvä. "If it ain't broken..."
Ja siteenki voi vaihtaa useemmin, jos tulee hajuhaittaa niin paljon?
Ainoastaan kertakäyttösiteet ja tamponit haisee.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:53"]
[/quote]
[/quote]
Heti kun aloittaja lopettaa palstalaisten alapäiden nuuhkuttelun.
Koska minulla on kierukka ja vuotooni riittää kolmeks päiväksi pikkuhousunsuoja. Se siinä.
Koska se on ihanan helppo vaihtaa siinä samalla kun pissittelee. Ripsraps vaan pois ja uusi tilalle.
Koska käyn monta kertaa päivässä pissalla ja joutuisin vaihtamaan tamponin joka kerta. Usein tamponi ei edes pysy kunnolla sisälläni + sen laittaminen sattuu. Ja ällöttää kävellä kun tuntuu että on jatkuvasti sormi pillussa.
Siksi.
On sen verran runsaat menkat, että tarvin tamponin tai kuukupin varmistukseksi sidettä pari ekaa vuotopäivää. Välillä nimittäin tulvii yli kupista tai super plus tamponistakin yllättävän äkkiä.
Kuulostaa siltä, että tamponin laittaminen paikalleen ei ole kaikilla oikein onnistunut. Se EI tunnu, kun on oikein, ei todellakaan tunnu että on "jatkuvasti sormi pillussa" kuten 19 asian ilmaisee.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:53"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä se koko vessa lemuaa, kun on käytetty tamponi roskiksessa. Osta nenä jos et usko.
[/quote]
Siteet ei siellä haise vai? :'DDDDD