Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaiset pilkkaavat sinkkuuttani

Vierailija
06.08.2015 |

Olin viime viikonloppuna serkkuni häissä ja olin ainoa, joka istui ilman aveccia erään pöydän päässä, sillä en ollut onnistunut epätoivoisten yritysten jälkeen kenestäkään naisesta edes pihaseuraa saamaan häihin, vaikka serkkuni oli uhkaillut 4kk, että saattaa jäädä kutsu saamatta jos tulen yksin.

Koko illan sain kuulla eri sukulaisilta naljailua tilanteessani ja kaikkiin tanssipyyntöihini suhtauduttiin torjuen aina jollakin verukkeella. Ehkä olen luuseri, sillä olen 26-vuotias neitsyt mies, joka ei oman äitinsä lisäksi ole ketään naista edes halannut, mutta oliko sukulaisteni ilkeys oikeutettua? En kai minä sille mitään voi jos joudun tulemaan häihin yksin? Halusin kuitenkin olla paikalla serkkuni tärkeänä päivänä. Koko tilanne lähenteli koulukiusaamista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:07"]Olin viime viikonloppuna serkkuni häissä ja olin ainoa, joka istui ilman aveccia erään pöydän päässä, sillä en ollut onnistunut epätoivoisten yritysten jälkeen kenestäkään naisesta edes pihaseuraa saamaan häihin, vaikka serkkuni oli uhkaillut 4kk, että saattaa jäädä kutsu saamatta jos tulen yksin.

Koko illan sain kuulla eri sukulaisilta naljailua tilanteessani ja kaikkiin tanssipyyntöihini suhtauduttiin torjuen aina jollakin verukkeella. Ehkä olen luuseri, sillä olen 26-vuotias neitsyt mies, joka ei oman äitinsä lisäksi ole ketään naista edes halannut, mutta oliko sukulaisteni ilkeys oikeutettua? En kai minä sille mitään voi jos joudun tulemaan häihin yksin? Halusin kuitenkin olla paikalla serkkuni tärkeänä päivänä. Koko tilanne lähenteli koulukiusaamista.
[/quote]

Pikaseuraa ei pihaseuraa

AP

Vierailija
2/2 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on totta, niin ikävää porukkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi