Pillu röpöttää
Mikä siinä on että pillu röpöttelee kun joku takaapäin panee? Onko se kovin harvinaista, kun naapurin isäntä sille naureskeli, kun olen leskeksi jäänyt ja hän kävi panemassa. Aina minulla on niin tehnyt kun takaapäin pitkään panee. Se meinasi että oli maha sekaisin, että kun hänellä on niin iso kulli että maha meni sekaisin kun hämmensi, mutta ei sillä ole iso vaan pikemmin pieni ja löysän sorttinen. Ei minulla röpötä kun edestäpäin panee. Sitäkin se arveli että minulla on löysä pillu mutta en minä nyt ole siitäkään varma. Auttakaa nyt naiset, kuuluuko teillä joskus tuollaista röpötystä kun joku vetää ulos, häijyn kuuloistahan se kyllä on.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No ei välttämättä mies eikä edes provo, toki saattaahan se olla. Mutta kyllhän niistä välillä röpötys lähtee.
Lähtee, mutta syyhän on täysin selvä sille joka on takaapäin panemisen jälkeen, kalun pois vetämisen myötä, katsonut vaginan aukkoa.
Ihan jokainen terve heteromies on :-D
Ettei se pillu ole sitten väärinpäin kun röpöttää?
Nimittäin, siitähän sen huomaa onko se pillu oikein- vai väärinpäin kun istuu porraskaiteelle ja laskee alas ja jos pillu siinä alas luisuessa viheltää on se silloin oikeinpäin ja jos se taas röpöttää niin se on väärinpäin.
Kaikissa rapuissahan ei kaiteita enään ole eikä liikuportaiden kaiteita saa laskea joten ehkä asian voisi tarkistaa myös tanssitangolla, kiipeätte sinne ylös ja laitatte jalat tukevasti tangon ympäri ristiin ja pillu tarkasti tankoa vasten jonka jälkeen annatte painovoiman hoitaa asian ja liu’utte nopeasti alas, varokaa päätä, ja jos pillu siis viheltää on se oikeinpäin ja päinvastoin.
Kyllä sen äänestä selkeästi huomaa onko pillu kuinka päin, aivan erilaisia ovat äänet, toinen jopa hieman peloittava kun sen ensikertaa kuulee, eikä siihen oikein koskaan totu, kun taas se vihellys on kuin musiikkia korville ja kertoo aiheuttajalleen kaiken olevan kuten pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole iästä eikä ulkonäöstä kiinni, vaan lantionpohjan lihasten kunnosta. Minulla tätä ilmeni jonkin aikaa synnytyksen jälkeen, mutta jumpattuani lihakset takaisin kuntoon ei enää lainkaan.
Juuri lantionpohjan lihaksilla pystyt vetämään ilmaa vaginaan, nostamaan painoja tai ampumaan pingispalloja.
Tietty jos pidät vaginaa jatkuvasti kouristuksessa niin eihän sinne silloin ilmaa pääse.
Kokeilepa treenata lantionpohja kuntoon, niin huomaat ettei pörise enää. Pörinän pois jääminen on se pienin hyöty, vahvasta lantionpohjasta on sinulle yllin kyllin iloa seksissä, eikä pidätysongelmat vaivaa myöhemmällä iällä.
kauanko kuulia pidetään kerralla ja kuin tiuhaan?
Ei tuolla ole löysyyden kanssa mitään tekemistä. Mulla joskus saattoi kuulua ääniä ennen lasten saantia. Tosi harvoin silloinkin. Nykyään 4 lasta (ollut jo 10 vuotta) eikä kuulu ääniä _ikinä_, ihan sama mikä asento.
Mutta ehkä mun mies vaan osaa panna niin ettei työnnä ilmaa vaginaan..
Välillä tulee ääniä jos on oikein märkä ja mies vetää välillä ulos tai leikittelee siinä huulilla.
Tähän mennessä jokaisen miehen kohdalla ne äänet on vaan vauhdittanut panemista!
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, mulla röpötti jo nuorena. Olin vielä neitsyt niin silloin jo.
Miten sen neitsyenä tietää, jos kukaan ei pääse panemaan? Nyt on pakko kääntyä pierun kannalle!
No ei välttämättä mies eikä edes provo, toki saattaahan se olla. Mutta kyllhän niistä välillä röpötys lähtee.