3500 haki lentoemännäksi/stuertiksi Finnairille, pääsitkö jatkoon??
Itsekin hain enkä päässyt, mutta ei tullut yllätyksenä :D Mielenkiinnosta kyselen, että kuinka paljon kokemusta ym. jatkoon päässeillä oli ja minkä ikäisiä olette? Prosessi sisältää vissiin useita eri vaiheita karsiutuukohan siinä vielä sitten lisää porukkaa?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:17"]Pääseekö pitkän emokokemuksen omaava (esim. flyben emo) automaattisesti jatkoon?
[/quote]
Tätä itsekin mietin. Luultavasti ensisijaisesti ottaneet kaikki jo kouluttautuneet sinne
en jaksaisi ikinä niitä homoja hihittäviä ja teennäisia stuertteja YÖK
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:17"]Pääseekö pitkän emokokemuksen omaava (esim. flyben emo) automaattisesti jatkoon?
[/quote]
Tätä itsekin mietin. Luultavasti ensisijaisesti ottaneet kaikki jo kouluttautuneet sinne
[/quote]
Mutta ei varmaan kuitenkaan mitn mummeleita
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:17"]Pääseekö pitkän emokokemuksen omaava (esim. flyben emo) automaattisesti jatkoon? [/quote] Tätä itsekin mietin. Luultavasti ensisijaisesti ottaneet kaikki jo kouluttautuneet sinne [/quote] Mutta ei varmaan kuitenkaan mitn mummeleita
[/quote]
Flybeltähän loppuu emännät, jos kaikki menee oikeaan lentoyhtiöön töihin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:19"]en jaksaisi ikinä niitä homoja hihittäviä ja teennäisia stuertteja YÖK
[/quote]
En oo varmaa koskaan törmänny hihittäviin homo stuertteihin lennoilla :D
Flybe on menneen talven lumia. Nykyisin Norra vaikka kalusto vielä onkin Flyben väreissä. Syksyllä
uudet teippaukset entisissä Flyben koneissa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:30"]
Flybe on menneen talven lumia. Nykyisin Norra vaikka kalusto vielä onkin Flyben väreissä. Syksyllä uudet teippaukset entisissä Flyben koneissa.
[/quote]
Palkka ja työehdot tuskin muuttuvat, ainakaan parempaan suuntaan. Loppuuko niiltä edelleen palkanmaksu, jos sairastuu?
Minä pääsin jatkoon. Ei kokemusta lentoemäntänä, mutta olen työskennellyt 3 vuotta hotellivirkailijana, puhun äidinkielenäni suomen lisäksi saksaa sekä opiskelin kansainvälisessä koulussa ja IB-linjalla englannin kielellä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:30"]
Flybe on menneen talven lumia. Nykyisin Norra vaikka kalusto vielä onkin Flyben väreissä. Syksyllä uudet teippaukset entisissä Flyben koneissa.
[/quote]
Siellähän alkoi juuri yt:t. Taas.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:44"]
Minä pääsin jatkoon. Ei kokemusta lentoemäntänä, mutta olen työskennellyt 3 vuotta hotellivirkailijana, puhun äidinkielenäni suomen lisäksi saksaa sekä opiskelin kansainvälisessä koulussa ja IB-linjalla englannin kielellä.
[/quote]
miksi haluat lentoemännäksi?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:44"]Minä pääsin jatkoon. Ei kokemusta lentoemäntänä, mutta olen työskennellyt 3 vuotta hotellivirkailijana, puhun äidinkielenäni suomen lisäksi saksaa sekä opiskelin kansainvälisessä koulussa ja IB-linjalla englannin kielellä.
[/quote]
Pääsevätkö kaksikieliset/puoliksi ulkomaalaiset helpommin lentoemänniksi?? Puoliksi belgialainen vanha luokkakaveri mainosti fb:ssä päässeensä jatkoon...
Lentoemännän työ on todella kivaa, avartavaa ja mielenkiintoista. Lensin Finnairilla kauan ja viihdyin hyvin. Puhun englantia, ruotsia, saksaa ja venäjää. Nyt teen muita töitä:) Tsemppiä hakeneille!
T. ex-emo
Pääseekö pitkän emokokemuksen omaava (esim. flyben emo) automaattisesti jatkoon?