Olen odottanut oikeaa miestä elämääni 15 vuotta.
Olen tavannut aika monia miehiä, tapaillut ja käynyt treffeillä. Koskaan vaan ei ole ollut molemminpuolista. Ulkonäköä löytyy, siitä ei ole kiinni. Mutta voin joskus olla hieman kylmän ja tunteettoman oloinen, mitä en oikeasti ole. Miehen pitää siis ottaa ohjat ja nykyajan miehet eivät useinkaan pysty siihen. Ne miehet ketkä ovat minut saaneet eivät ole mitään nyhveröitä. Suhde on loppunut kun mies ei panosta suhteeseen tai alkaa epäröimään tai huomaan viilentyneet tunteet. Vaikutan varmasti ihan paskalta kumppanilta, mutta en koskaan tyytyisi ihan kivaan mieheen, tai ihan ok suhteeseen. En tule koskaan tuntemaan rakkautta ja se pitäisi jotenkin hyväksyä.
Kommentit (19)
Tuolla asenteella et tule koskaan löytämään ketään.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:24"]
Tuolla asenteella et tule koskaan löytämään ketään.
[/quote]
Mitä siinä asenteessa olisi syytä muuttaa?
en ole ap
Opettele rakastamaan itseäsi. Ei tuosta muuten mitään tule.
Ap. Samassa veneessä. Tosin vasta 3v sinkkuutta takana. Sellaiset suhteet satuttaa helvetisti kun ehtii ihastua ja toinen ei haluakaan. Sitten paljon näitä jotka haluaa mutta itseä ei vaan sytytä. Ja minullakin näitä myöhäisheränneitä ottaa yhteyttä ja sanoo että olit sittenkin niin hyvä. Siis juuri ne joihin on ihastunut eivätkä sitten panosta. Niiden kohdalla juna meni jo minun puoleltani.
Kyllä pelottaa etten koskaan enää tunne ihanaa rakastumisen huumaa jossa molemmat ovat täysillä ja rehellisesti mukana. Tämän asian hyväksyminen ottaa voimille, niinkuin elinkautinen rakkaudettomuuden suhteen.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:00"]Siis miehen pitäisi hyväksyä, ettet tule tuntemaan rakkautta häntä kohtaan, koska kukaan ei riitä sinulle vai? Vai sun itsesi, kun kukaan ei riitä sulle? Valintahan sekin on olla yksin, jos tunteita ei ole tarpeeksi. Voisit kelvata joillekin siitä huolimatta. Mutta sekö ei kiinnosta? [/quote] Minusta tuntuu, ettei miehet yritä tarpeeksi. Vituttaa kun sitten soitetaan vielä vuosien päästä kun silloin aiemmin oli se hetki kun piti panostaa. Tietenkin haluan miehen, jota rakastan ja toistepäin. Eipä vaan ole tullut vastaan sellaista. Pitäisi siis lopettaa tämä turha haaveilu, että kokisin joskus rakkauden ja ihan oikean suhteen. Ap
[/quote] yritätkö itse vai arvosteletko vain miehen suorituksia.
Onhan se varsin mielenkiintoista, että et ole löytänyt suhdetta, vaikka olet omasta mielestäsi hyvännäköinen, ja ehkä etäinen, mutta oikeasti lämmin ja mukava ihminen, mutta kun ne miehet on vaan niin saamattomia...heheh...eiköhän se syy sieltä tekstistä kuitenkin löytynyt :)
Prinsessaharhainen Pyhä Vulva. Odotat sitä ansiottomalle jalustalle nostamista?
Harlekiinikirjat sun vakioluettavaa, ja Sinkkuelämää suosikki tv-sarjasi?
Ja sitten naiset ihmettelee miksi miehet liittyy sankoin joukoin MGTOW-liikkeeseen? ;D
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:39"]Onhan se varsin mielenkiintoista, että et ole löytänyt suhdetta, vaikka olet omasta mielestäsi hyvännäköinen, ja ehkä etäinen, mutta oikeasti lämmin ja mukava ihminen, mutta kun ne miehet on vaan niin saamattomia...heheh...eiköhän se syy sieltä tekstistä kuitenkin löytynyt :)
[/quote] Heheh.. Itsekin vaikutat erityisen mukavalta tyypiltä JEP! En ole paha ihminen, olen kohtelias, en satuta ketään varsinkaan tahallani, teen vapaaehtoistyötä ja autan lähimmäisiä, jopa naapureita. Luuletko tuntevasi minut kovinkin hyvin näiden kirjoitusten perusteella? Näissä on kerrottuna vain ohut siivu elämästäni ja ajatuksistani. Elämässäni olen kokenut vaikka ja mitä. En mielestäni loukannut sinua millään tavalla, mutta silti sinun piti tulla ilkkumaan. En tiedä kuka olet, ehkä voisit miettiä sitä hetken itsekin. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:30"]Ap. Samassa veneessä. Tosin vasta 3v sinkkuutta takana. Sellaiset suhteet satuttaa helvetisti kun ehtii ihastua ja toinen ei haluakaan. Sitten paljon näitä jotka haluaa mutta itseä ei vaan sytytä. Ja minullakin näitä myöhäisheränneitä ottaa yhteyttä ja sanoo että olit sittenkin niin hyvä. Siis juuri ne joihin on ihastunut eivätkä sitten panosta. Niiden kohdalla juna meni jo minun puoleltani.
Kyllä pelottaa etten koskaan enää tunne ihanaa rakastumisen huumaa jossa molemmat ovat täysillä ja rehellisesti mukana. Tämän asian hyväksyminen ottaa voimille, niinkuin elinkautinen rakkaudettomuuden suhteen.
[/quote] Hyvä teksti, johon samaistun täydellisesti. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:55"]Ei jatkoon. M25
[/quote] Sinäkään en päässyt. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:55"]Ei jatkoon. M25
[/quote] Sinäkään en päässyt. Ap
[/quote] en=et
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:39"]Onhan se varsin mielenkiintoista, että et ole löytänyt suhdetta, vaikka olet omasta mielestäsi hyvännäköinen, ja ehkä etäinen, mutta oikeasti lämmin ja mukava ihminen, mutta kun ne miehet on vaan niin saamattomia...heheh...eiköhän se syy sieltä tekstistä kuitenkin löytynyt :) [/quote] Heheh.. Itsekin vaikutat erityisen mukavalta tyypiltä JEP! En ole paha ihminen, olen kohtelias, en satuta ketään varsinkaan tahallani, teen vapaaehtoistyötä ja autan lähimmäisiä, jopa naapureita. Luuletko tuntevasi minut kovinkin hyvin näiden kirjoitusten perusteella? Näissä on kerrottuna vain ohut siivu elämästäni ja ajatuksistani. Elämässäni olen kokenut vaikka ja mitä. En mielestäni loukannut sinua millään tavalla, mutta silti sinun piti tulla ilkkumaan. En tiedä kuka olet, ehkä voisit miettiä sitä hetken itsekin. Ap
[/quote]
Mutta eihän nuo ole ensisijaisia ominaisuuksia kun perustetaan parisuhdetta, vaan se, mitä annat miehelle itsestäsi.
Sinulle ei sovi suomalaiset nyhveröt. Menepäs lomalle etelä-Eurooppaan, niin sieltä saattaa löytyä tulinen ja välittävä mies. Tosin siinäkin on riskinsä. He ovat usein liian sitovia ja temperamenttisia...
Kapakoista ei useinkaan löydy kuin tyhmiä ja juoppoja pintaliitäjiä. Ota yhteyttä johonkin treffienjärjestäjään ja määrittele vaatimuksesi kirjallisesti...
Siis miehen pitäisi hyväksyä, ettet tule tuntemaan rakkautta häntä kohtaan, koska kukaan ei riitä sinulle vai? Vai sun itsesi, kun kukaan ei riitä sulle? Valintahan sekin on olla yksin, jos tunteita ei ole tarpeeksi. Voisit kelvata joillekin siitä huolimatta. Mutta sekö ei kiinnosta?
Eipä siinä, elele itseksesi vaan. Ei mulla muuta.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:00"]Siis miehen pitäisi hyväksyä, ettet tule tuntemaan rakkautta häntä kohtaan, koska kukaan ei riitä sinulle vai? Vai sun itsesi, kun kukaan ei riitä sulle? Valintahan sekin on olla yksin, jos tunteita ei ole tarpeeksi. Voisit kelvata joillekin siitä huolimatta. Mutta sekö ei kiinnosta?
[/quote] Minusta tuntuu, ettei miehet yritä tarpeeksi. Vituttaa kun sitten soitetaan vielä vuosien päästä kun silloin aiemmin oli se hetki kun piti panostaa. Tietenkin haluan miehen, jota rakastan ja toistepäin. Eipä vaan ole tullut vastaan sellaista. Pitäisi siis lopettaa tämä turha haaveilu, että kokisin joskus rakkauden ja ihan oikean suhteen. Ap
Mitä asiaa miehillä on, kun he soittaa vuosien päästä?