Minkä ikäinen olit, kun löysit itsesi ja elämä helpottui?
Kiinnostaa kuulla. Itse kahden kympin puolessa välissä tajusin, ettei mikään ulkoinen määrittele minua. Ennen kärsin joka päivä ahdistuksesta, nyt ei ole ahdistanut yhtään kuukausiin. Äsken havahduin ohimenevään haikeuteen, josta tulikin mieleeni, että onneksi elämä on nykyään näin helppoa. Ei se ilmaista ollut, mutta kaiken arvoista.
Kuulisin mielelläni teidän oivalluksista.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sait asetettua aivosi "uuteen asentoon" ? Eli millä keinoilla aloit toteuttamaan tuota oivallusta?
Se oli parin vuoden mittainen prosessi. Opettelin meditoimaan, tein arjen hyviä päätöksiä. Aloin tutkimaan omaa sydäntäni ja annoin kaikille kaiken anteeksi. Yhtenä päivänä mulle tuli sellanen hetki, että jotenkin näin itseni sivusta, ja silloin opin rakastamaan itseäni.
Ap
Kadehdin. Oppisinpa tuon minäkin... Löytämään uudelleen elämän tarkoituksen.
Täällä kohta toinen jalka haudassa ja vieläkin suunnittelen ulkomaille muuttoa.
49v
Kaikki on jo tehty, nyt nautin matkasta asuntovelallisena ja pienipalkkaisena.
Ei kiirettä suorittaa sukulaisten tai naapureiden vuoksi. Teen mitä teen koska voin ja olen sen arvoinen.
50+ ikäisenä jolloin vapauduin täysin alkoholista. Viina oli pahin viholliseni joka vei itsetunnon ja aiheutti pahaa ahdistusta.
Raittiina löysin sitten elämäni rakkauden, raittiin miehen. Olemme uskossa ja nyt jo eläkkeellä molemmat ja asumme Madeiralla.
~Rukous on silta~
40. Tuntuu surulliselta, että niin pitkään meni eläessä hakien ja hapuillen tuskaisesti. Harmittaa sivu suun menneet mahdollisuudet, elämä josta ei pystynyt nauttimaan. Nyt voi nauttia eri asioista, mutta mennyttä ei voi muuttaa.
En oo tähänkään päivään mennessä löytänyt sitä.
Keijo 42v