Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäinen olit, kun löysit itsesi ja elämä helpottui?

Vierailija
07.03.2022 |

Kiinnostaa kuulla. Itse kahden kympin puolessa välissä tajusin, ettei mikään ulkoinen määrittele minua. Ennen kärsin joka päivä ahdistuksesta, nyt ei ole ahdistanut yhtään kuukausiin. Äsken havahduin ohimenevään haikeuteen, josta tulikin mieleeni, että onneksi elämä on nykyään näin helppoa. Ei se ilmaista ollut, mutta kaiken arvoista.

Kuulisin mielelläni teidän oivalluksista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tähänkään päivään mennessä löytänyt sitä.

Keijo 42v

Vierailija
22/26 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sait asetettua aivosi "uuteen asentoon" ? Eli millä keinoilla aloit toteuttamaan tuota oivallusta?

Se oli parin vuoden mittainen prosessi. Opettelin meditoimaan, tein arjen hyviä päätöksiä. Aloin tutkimaan omaa sydäntäni ja annoin kaikille kaiken anteeksi. Yhtenä päivänä mulle tuli sellanen hetki, että jotenkin näin itseni sivusta, ja silloin opin rakastamaan itseäni.

Ap

Kadehdin. Oppisinpa tuon minäkin... Löytämään uudelleen elämän tarkoituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohta  toinen jalka haudassa ja vieläkin suunnittelen ulkomaille muuttoa.

Vierailija
24/26 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

49v

Kaikki on jo tehty, nyt nautin matkasta asuntovelallisena ja pienipalkkaisena.

Ei kiirettä suorittaa sukulaisten tai naapureiden vuoksi. Teen mitä teen koska voin ja olen sen arvoinen.

Vierailija
25/26 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ ikäisenä jolloin vapauduin täysin alkoholista. Viina oli pahin viholliseni joka vei itsetunnon ja aiheutti pahaa ahdistusta.

Raittiina löysin sitten elämäni rakkauden, raittiin miehen. Olemme uskossa ja nyt jo eläkkeellä molemmat ja asumme Madeiralla.

~Rukous on silta~

Vierailija
26/26 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40. Tuntuu surulliselta, että niin pitkään meni eläessä hakien ja hapuillen tuskaisesti. Harmittaa sivu suun menneet mahdollisuudet, elämä josta ei pystynyt nauttimaan. Nyt voi nauttia eri asioista, mutta mennyttä ei voi muuttaa.