Vieläkö joku tuntemasi ihminen vastustaa Suomen NATO-jäsenyyttä?
Minä en tunne yhtään sellaista, toisaalta en ole tainnut tuntea aikaisemminkaan.
Kommentit (127)
Minä vastustan edelleen. Ei ole mitään hinkua nähdä kun suomalaisia tuodaan kotiin sinkkiarkuissa jostain päin Lähi-itää kun jenkit taas vähän turvasi "rauhaa" (lue: piti huolen että oma bensavirta ei katkea).
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen perusteella voi sano, että noin puolet.
En tiedä tarkemmin kun en ole asiasta keskustellut kaikkien tuntemien ihmisten kanssa.
Ei voi, vaan noin 25% ja toinen noin 25% ei vielä tiedä kantaansa.
Äitini, joka on yli 80-vuotias. Sille on opetettu pienestä pitäen, että (Neuvosto)-Venäjä on Suomen ystävä. Ja vaikka ei olisikaan, ei suurta naapuria pidä ärsyttää, ettei se "ystävä" vaan hermostu ja hyökkää Suomeen. Lisäksi kaikki oli ennen paremmin, joten kannattaa elää niin kuin ennenkin.
Jos kysyy, eikö tilanne ole muuttunut, niin on, mutta itse ei silti kannata tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä vastustan edelleen. Ei ole mitään hinkua nähdä kun suomalaisia tuodaan kotiin sinkkiarkuissa jostain päin Lähi-itää kun jenkit taas vähän turvasi "rauhaa" (lue: piti huolen että oma bensavirta ei katkea).
Onhan se toki edullisempaa kuljetella vainajia ja etenkin siviilivainajia täällä kotimaassa, jos tulee tupen rapinat.
En tunne Natoa vastustavia. En tosin ole tekemisissä taistolaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mielummin ollaan venäjän joukkojen osana... kukaan älykäs ei vastusta Natoa. Vaihtoehdot ovat joko venäjän tai naton joukot.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tarkemmin kun en ole asiasta keskustellut kaikkien tuntemien ihmisten kanssa.
Mitä tilastoa tarkoitat. Viime gallupeissa Natoa on vastustanut alle 30%.
Kuunnelkaapa desatti juuhhanni pakkimannia, saatte näkökulmaa asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin siis Suomi osaksi Venäjää. Mikset painu Venäjälle saman tien.
Eikun taistellaan jos on pakko.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
En tunne Natoa vastustavia. En tosin ole tekemisissä taistolaisten kanssa.
Minulla on kyllä vasemmistolainen tausta lapsuudesta ja ihan niitä taistolaisiakin. Kukaan niistä sen ajan aikuisistakaan ei ole enää edes vasemmistoliiton kannattaja, en itsekään, kaikki on demareita ja siitä oikealle. tai vihreisiin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin siis Suomi osaksi Venäjää. Mikset painu Venäjälle saman tien.
Eikun taistellaan jos on pakko.
mies54v
Sotahullun haaveet.
Vierailija kirjoitti:
Kuten tästäkin viestistä näkyy, vastustajat ovat yleensä ihmisiä, jotka eivät oikeastaan tiedä, mistä puhutaan. On näitä pari omassa lähipiirissä. Kumpikin vanhempia naisia, jotka katsovat TV:stä lähinnä tangomarkkinoita.
Tämä NATO-intoilu alkaa saavuttaa ihan älyttömiä mittasuhteita, se pistää ainakin itsellä vähän jarrua päälle. Täytyy muistaa että joku islamilainen ja diktatorinen Turkki on sen jäsen myös. Että onko se meille sopiva.
Tunnen yhden ihmisen joka oli 23.2. vielä sitä mieltä ettei halua Suomea Natoon. En ole keskustellut asiasta sen jälkeen, mutta kyseinen henkilö ei ole kovin vakavasti otettava keskustelukumppani missään asioissa koska mielipiteet eivät perustu millekään muulle kuin tunteisiin.
Minä vastustan. Pidän 100% varmana että Venäjä tulee kokeilemaan Naton 5. artikla toimivuutta. Ensin lähettävät 300.000 "siirtolaista" väkisin rajan yli. Sitten pienet vihreät miehet, jota "eivät ole" Venäläisiä "turvaavat" kaikki strategiset paikat.
Tuollaisessa tilanteessa Nato on täysin hyödytön. Kun mikään valtio ei ilmoita hyökkäävänsä, ei 5. artiklaa voi ottaa käyttöön. Sitten kun lopulta ohjukset ja tankit tulevat rajan yli, on Naton liaan myöhäistä reagoida mitenkään ja suosiolla antavat valtion sortua ja keskittyvät ettei kaaos siirry seuraavaan Nato maahan.
Me voimme valita onko tuo kyseinen valtio Suomi vai joku muu.
Viroa puolustamaan? Öö.. hoitakoon itse. Me puolustetaan pohjoismaita ja tehdään diili niiden kanssa.