Vieläkö joku tuntemasi ihminen vastustaa Suomen NATO-jäsenyyttä?
Minä en tunne yhtään sellaista, toisaalta en ole tainnut tuntea aikaisemminkaan.
Kommentit (127)
Vierailija wrote:
Tilastojen perusteella voi sano, että noin puolet.
En tiedä tarkemmin kun en ole asiasta keskustellut kaikkien tuntemien ihmisten kanssa.
Kuuluvatko tuntemasi ihmiset kenties SKPhen?
Vierailija wrote:
Minä vastustan edelleen. Ei ole mitään hinkua nähdä kun suomalaisia tuodaan kotiin sinkkiarkuissa jostain päin Lähi-itää kun jenkit taas vähän turvasi "rauhaa" (lue: piti huolen että oma bensavirta ei katkea).
Mahdollisiin NATO-joukkoihin lähetettäisiin Suomesta vain vapaaehtoisia, jotka tietävät tehtävänsä riskit ja haluavat sen ottaa. Heitäkään ei lähetettäisi kuin muutamia satoja, koska Suomen on huolehdittava omasta pitkästä rajastaan.
Vierailija wrote:
En tunne yhtään natomyönteistä.
Aika kummallista, kun taas kaikki minun tuntemani ihmiset kannattavat. Mihinkähän viiteryhmään sinä kuulut?
Muutaman kommunistin tiedän, jotka vastustavat edelleen. Eivät toki ole ystäviäni. Eivätkä kovin suorapuheisesti kehtaa/uskalla vastustaa.
Kannatin aluksi, nyt olen enemmän neutraali ja toivoisin ehkä enemmän Pohjoismaista puolustusliittoa.
Kaikki ennakkoluuloni natovastustuskiimailijoiden tietämättömyydestä ja valheellisuudesta osoittautuvat ennen pitkää ihan oikeiksi. Tässä edustava näyte.