Vieläkö joku tuntemasi ihminen vastustaa Suomen NATO-jäsenyyttä?
Minä en tunne yhtään sellaista, toisaalta en ole tainnut tuntea aikaisemminkaan.
Kommentit (127)
Vierailija wrote:
Tilastojen perusteella voi sano, että noin puolet.
En tiedä tarkemmin kun en ole asiasta keskustellut kaikkien tuntemien ihmisten kanssa.
Kuuluvatko tuntemasi ihmiset kenties SKPhen?
Vierailija wrote:
Minä vastustan edelleen. Ei ole mitään hinkua nähdä kun suomalaisia tuodaan kotiin sinkkiarkuissa jostain päin Lähi-itää kun jenkit taas vähän turvasi "rauhaa" (lue: piti huolen että oma bensavirta ei katkea).
Mahdollisiin NATO-joukkoihin lähetettäisiin Suomesta vain vapaaehtoisia, jotka tietävät tehtävänsä riskit ja haluavat sen ottaa. Heitäkään ei lähetettäisi kuin muutamia satoja, koska Suomen on huolehdittava omasta pitkästä rajastaan.
Vierailija wrote:
En tunne yhtään natomyönteistä.
Aika kummallista, kun taas kaikki minun tuntemani ihmiset kannattavat. Mihinkähän viiteryhmään sinä kuulut?
Muutaman kommunistin tiedän, jotka vastustavat edelleen. Eivät toki ole ystäviäni. Eivätkä kovin suorapuheisesti kehtaa/uskalla vastustaa.
Tehdäänpä päivitys vuodelle 2025.
Kannatin aluksi, nyt olen enemmän neutraali ja toivoisin ehkä enemmän Pohjoismaista puolustusliittoa.
Kaikki ennakkoluuloni natovastustuskiimailijoiden tietämättömyydestä ja valheellisuudesta osoittautuvat ennen pitkää ihan oikeiksi. Tässä edustava näyte.