Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkailee ja vihjailee erosta aina, kun vähänkin on vihainen

Vierailija
04.08.2015 |

Menee jo hermo! Se ei ole lähdössä yhtään mihinkään, mutta silti se aina tuosta sanoo. "Pitää vissiin lähteä katsomaan olisiko tuolla parempaa tarjolla", "En kyllä kauaa enää tätä paskaa katsele", "Alkaa pikkuhiljaa taas riittää" jne. jne. jne. Helvetti lähtisi sitten, kun noin kovasti mieli tekee! Vai pakkaanko mä lapset autoon ja sanon, että ajateltiin tehdä sulle palvelus ja lähteä, kun niin kovasti aina tunnut sitä haluavan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kannattaa syödä purkkaa (Ksylitoli)

Vierailija
2/13 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulosta netistä avioerohakemus ja kun seuraavan kerran uhkailee, sano että allekirjoittaa sen. Sano, että sä olet kyllästynyt tuollaiseen lapsellisuuteen ja mieluummin eroat kuin kuuntelet sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:04"]

En tiedä, mutta kannattaa syödä purkkaa (Ksylitoli)

[/quote]

Kiitos. Käyn hakemassa heti.

ap.

Vierailija
4/13 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totea lakonisrsti, että ok. Ja sitten rupeat pakkaamaan miehen tavaroita.

Vierailija
5/13 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä...

Vierailija
6/13 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen suhde/mies normaalisti? Juoko paljon?

Vierailija
7/13 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:03"]Menee jo hermo! Se ei ole lähdössä yhtään mihinkään, mutta silti se aina tuosta sanoo. "Pitää vissiin lähteä katsomaan olisiko tuolla parempaa tarjolla", "En kyllä kauaa enää tätä paskaa katsele", "Alkaa pikkuhiljaa taas riittää" jne. jne. jne. Helvetti lähtisi sitten, kun noin kovasti mieli tekee! Vai pakkaanko mä lapset autoon ja sanon, että ajateltiin tehdä sulle palvelus ja lähteä, kun niin kovasti aina tunnut sitä haluavan.
[/quote] Minäkin uhkailen erolla. Oon onneton suhteessani ja mietin eroa tosissani :(

Vierailija
8/13 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:05"]

Tulosta netistä avioerohakemus ja kun seuraavan kerran uhkailee, sano että allekirjoittaa sen. Sano, että sä olet kyllästynyt tuollaiseen lapsellisuuteen ja mieluummin eroat kuin kuuntelet sellaista.

[/quote]

Tämä on hyvä. Taidanpa tulostaa. Olen tosi sanonut tuosta uhkailusta eikä se siitä ole miksikään muuttunut..

ap.

Vierailija
9/13 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:07"]

Millainen suhde/mies normaalisti? Juoko paljon?

[/quote]

Ei juo ollenkaan. Normaalisti on oikein mukava ja ns. normaali jne. eikä se varmasti eroaisi, mutta hemmetti jos se vähänkin suuttuu tai on muuten huonolla tuulella, niin tuon asian nostaa esille.

ap.

Vierailija
10/13 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa miettii eroa, muttei ole miestä lähteä. Jonain päivänä lähtee ryminällä, joten kannattaisi alkaa jo hyvissä ajoin valmistautua. Nim. Kokemusta on

Vierailija
11/13 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. Kuulostaa paskalta suhteelta.

Vierailija
12/13 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:14"]

Salaa miettii eroa, muttei ole miestä lähteä. Jonain päivänä lähtee ryminällä, joten kannattaisi alkaa jo hyvissä ajoin valmistautua. Nim. Kokemusta on

[/quote]

No ei kuulosta niin kovin salaakaan miettivän... Se on ollut tällainen koko meidän suhteen ajan (15v) eikä vieläkään ole lähtenyt. Kauanko se meinaa miettiä ja kerätä rohkeutta? Ei sitä nyt sentään joka päivä kuule, kun ei nyt ihan joka päivä huonolla tuulella ole, mutta siltikin alkaa jo ärsyttää.

ap.

Vierailija
13/13 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. En minä antaa eroa jos mies haluaa erota.Mies erota itse jos hälyää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä