Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautitko toisten ihmisten seurassa?

Vierailija
06.03.2022 |

Itsestäni tuntuu ettei oikein enää jaksaisi ketään.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen työtä, jossa joudun olemaan sosiaalinen, vaikka inhoan ihmisiä. Joudun vetämään roolia töissä. Työpäivän jälkeen olen täysin loppu. Vapaa-ajalla en jaksa edes ajatella ihmisiä, haluan olla yksin. Vihaan hoitoalaa, omaisia, kaikkea.

Samat sanat sosiaalialalta.

Vierailija
62/75 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin, joilla on juttelussa nopeat hoksottimet ja jotka eivät pohdi liian hitaasti asioita eivätkä jää sadaksi vuodeksi pohtimaan jotain samaa asiaa, ja näkevät asioita monelta kulmalta. Ei kuitenkaan tarvitse olla mikään pikapuhujakaan, koska silloin on hankala saada selvää. Tällaiset, joiden kanssa synkkaa puhuminen hyvin, jäävät aina mieleen positiivisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihminen, mutta nautin ihmisten seurasta kuitenkin.

Vierailija
64/75 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä laajempikin ilmiö nykyään? Että ihmiset väsyttävät ihmistä.

Vierailija
65/75 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selvästi usein ihmisen paras ja ainoa kaveri vastausten perusteella.

Vierailija
66/75 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Juttelen kyllä hyväntuulisen oloisena, mutta koko ajan ahdistaa ja haluan vain omiin oloihini. Korona-aikana on onneksi saanutkin olla itsekseen.

Vierailija
67/75 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi ystävä, mutta hän onkin niin hyvä sellainen, että jaksaisin viettää hänen seurassaan aikaa loputtomiin. Minulla on myös sisko, joka on aivan loistokasta seuraa. Muunlaisessa seurassa väsynkin sitten aika herkästi. Olen huomannut, että jostain syystä etenkin miesten seura pistää haukotuttamaan ja tästä syystä olen jättäytynyt kokonaan deittimarkkinoiden ulkopuolelle.

Vierailija
68/75 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Joidenkin seurassa viihdyn pitkään ja joidenkin seurassa en minuuttiakaan. 

Vierailija
69/75 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä laajempikin ilmiö nykyään? Että ihmiset väsyttävät ihmistä.

En tiedä, onko laajempikin ilmiö nykyään. Mutta sen tiedän, että työelämä on monessa paikassa muuttunut "pakkososiaalisemmaksi". Vain harvalla on enää oma työhuone. Varsinkaan sellainen, jossa ulkopuolella paloi oven vieressä punainen valo, jos ei halunnut tulla häirityksi. Nyt on avokonttorit ja lähes kaikki tehdään tiimityönä. Tästä seuraa, että osa  meistä saa hälinästä ja sosiaalisesta kanssakäymisestä tarpeeksi työpaikalla ja vastapainoksi halutaan vapaa-ajalla hiljaisuutta, olemista omissa oloissaan tai vain puolison tai perheen kanssa. 

Vierailija
70/75 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuo että työelämä on juuri sitä pakkososiaalista ja siinä ne mehut menee.

Vierailija
71/75 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eläimistä, luonnosta, kulttuurista eri muodoissa. Ihmisten ajatuksia lue mieluiten kirjan kansien välistä. Väkijoukot ovat todella kiintoisaa katseltavaa, välimatkan päästä ja erillisenä, vaikka kahvikupposen tai tuopposen äärellä.

T. intromies

Vierailija
72/75 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Miesystäväni seurasta nautin paljon. Vanhempiani ja veljeäni jaksan myös hyvin, kunhan vaan välillä saa olla myös itsekseen. Kavereitten ja sukulaisten seurassa en oikein tunne oloani kotoisaksi ja heitä kestän vain hyvin pieninä annoksina. Yleisesti ottaen inhoan ihmisiä ja viihdyn paremmin omissa oloissani. 

Vierailija
73/75 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvan seurasta nautin enkä myöskään tapaa ketään, kenen seura on väsyttävää.

Vierailija
74/75 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen töissä vanhustenalalla, olen introvertti. En kestä sitä paskanjauhamista ja pakkososiaalisuutta töissä. Ärsyttää joka päivä. Teeskentelen työpäivät ja odotan, että milloin päivä päättyy, että pääsee omaan rauhaan. Vihaan tyhjänpäiväistä höpötystä. Työni hoidan, mutta kaikki se muu jauhanta, apua.

Vierailija
75/75 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, varsinkin läheisten eli perheen, kavereiden ja työkavereiden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi