Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pätkäpaastoamalla laihduin syömällä pizzaa ja herkkuja

Vierailija
04.08.2015 |

Syön kaikki päivän ruokani kuuden tunnin sisällä klo 14-20 ja lopun vuorokautta (18 tuntia) en syö mitään, laihdun vaikka syön tuon kuuden tunnin aikana vatsan täyteen ihan mitä haluan. Tuona 18 tuntina kroppa ehtii kuluttaa kaiken syödyn ja polttaa rasvaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti. Keho ei ehdi menemään säästöliekille.

Vierailija
2/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokasta ja ennen kaikkea helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt alle kulutuksesi, eipä tuossa sen kummempaa. Kuudessa tunnissa ei yllättäen ehdi/jaksa mättää niin paljon kuin 16 tunnissa (mikä yleensä ollaan vuorokaudessa hereillä) ehtisi. Esim. mulla urheilevalla normaalipainoisella on energiankulutus n. 2300 kcal vuorokaudessa, joten voisin syödä vaikkapa pizzan, suklaalevyn ja pikkupussin karkkia. Eri asia on, miten järkevää tuollainen on.

Vierailija
4/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja lihaksetkin kasvaa

Vierailija
5/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:38"]

joo ja lihaksetkin kasvaa

[/quote]

Jos kuntoilee ja syö tarpeeksi proteiinia niin kyllä voi kasvaa. Tässä yksi pätkäpaastoilua säännöllisesti harrastava: http://image-cache.s3-website-eu-west-1.amazonaws.com/adc939141a338b71b3c5df53dba594bc9a6a5bbb

Vierailija
6/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sulla ole nälkä aamupäivällä? Minulle tulee huono olo jo siitä, jos herään klo 5.30 ja ehdin ekan kerran syödä klo 10 kahvitauolla. Joskus kädet tärisee, päätä särkee ja pyörryttää.

Vierailija
7/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syöt herkkuja? Mikset opettele syömään terveellisesti?

Vierailija
8/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:54"]

No eikö sulla ole nälkä aamupäivällä? Minulle tulee huono olo jo siitä, jos herään klo 5.30 ja ehdin ekan kerran syödä klo 10 kahvitauolla. Joskus kädet tärisee, päätä särkee ja pyörryttää.

[/quote]

En ole ap, mutta syön aina ekan kerran vasta 5,5 h heräämisen jälkeen. Aamulla ei vain maistu ruoka, mutta olen silti energinen ja pystyn keskittymään loistavasti töihin.

Vierailija
9/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta. Jos voi syödä mitä vaan kuuden tunnin aikana, niin jo pelkästään hesen mega-ateriasta tulee koloreita 1658. No kaikki hesellä käyneet tietää, että se safka ei kauaa nälkää pidä, niin pian onkin taas jo nälkä ja koska ap:n mukaan kaikkea saa syödä niin tempaisenkin pitsan ja hupsistasaatana päivän kalorit on reippaasti yli kolmen tonnin. Kyllä hoikentaa...

Ei paljon tarvi kelloja kyttäillä kun syö terveellisesti pitkin päivää niin ei tarvi lihomista pelätä.

Vierailija
10/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Pieni nälkä on aamulla joka kasvaa tuohon asti että voi syödäkin sitten kunnon aterian, mutta ei mitään vapinoita ja särkyjä. Ei mulla koskaan nälästä tuollaisia oireita ole tullut muutenkaan, että sulla ei ole ehkä kaikki kunnossa.

Vierailija
11/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:04"]

Paskapuhetta. Jos voi syödä mitä vaan kuuden tunnin aikana, niin jo pelkästään hesen mega-ateriasta tulee koloreita 1658. No kaikki hesellä käyneet tietää, että se safka ei kauaa nälkää pidä, niin pian onkin taas jo nälkä ja koska ap:n mukaan kaikkea saa syödä niin tempaisenkin pitsan ja hupsistasaatana päivän kalorit on reippaasti yli kolmen tonnin. Kyllä hoikentaa...

Ei paljon tarvi kelloja kyttäillä kun syö terveellisesti pitkin päivää niin ei tarvi lihomista pelätä.

[/quote]

Pitkin päivää syöminen ei kovin terveellistä ole, vaikka ei lihoisikaan.

Vierailija
12/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pätkäpaastolla jossa joka päivä syön 8 tunnin syömisikkunan aikana, mulla klo 13-21. Olen laihtunut tammikuusta asti 14 kg tällä tavalla, vaikka en mitenkään rajoita syömistäni ja  juomistani syömisikkunan aikana.

Mulla ei ole nälkä syömisikkunan ulkopuolella. olen niin aamu-uninen, että aamupäivästä ruoka lähinnä inhottaa. Ja kun syön illalla tukevan aterian niin ei yölläkään nälkä ole. Käytännössä useimmiten syön vain 2 kertaa päivässä, lounaan töissä ja päivällisen kotona. Ei tee vaan mitään mieli siinä välissä.

Vierailija
13/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juotte sen paaston aikana? Kahvia? Tuo sopisi minulle rytminä todella hyvin, mutta aamukahvi... Koska kahvi jossa on maitoa niin, no, siinä on maitoa.

Vierailija
14/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatatko ap orjallisesti tuota kellontarkkaa syömistäs? Viikonloppuinakin? Entä käytätkö alkoholia? Mites juhlissa missä ruoka tarjoillaan vasta klo 20 jälkeen tai ylipäätään juhlapyhinä? Entäs matkoilla?

Vierailija
15/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:10"]

Mitä juotte sen paaston aikana? Kahvia? Tuo sopisi minulle rytminä todella hyvin, mutta aamukahvi... Koska kahvi jossa on maitoa niin, no, siinä on maitoa.

[/quote]

Juo mustana. Kahvihan kiihdyttää aineenvaihduntaa, joten sehän jopa nopeuttaa rasvanpolttoa.

Vierailija
16/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:20"]

Noudatatko ap orjallisesti tuota kellontarkkaa syömistäs? Viikonloppuinakin? Entä käytätkö alkoholia? Mites juhlissa missä ruoka tarjoillaan vasta klo 20 jälkeen tai ylipäätään juhlapyhinä? Entäs matkoilla?

[/quote]

Viikonloppuina myös, koska tämä ei vaadi mitään ponnistelua, kun tähän tottuu. Jos joskus syö klo 20 jälkeen, niin sitten vaan siirtää seuraavan päivän syömistä eteenpäin. Helppoa ja yksinkertaista.

Vierailija
17/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin juhannusviikolla 5:2 :n. Eli maanantaina ja torstaina syön noin 500 kCal, muina päivinä normaalisti. Paino on pudonnut kuusi kiloa normaalipainon sisällä viidessa viikossa. Sen jälkeen olen syönyt normaalisti ja paino pysyy samassa. 

Maailman helpoin dieetti. 

Vierailija
18/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei voi pitää paikkaansa, ei ainakaan yleisellä tasolla. Ehkä sittten yksittäisillä nuorilla ihmisillä. Nuorempana varmaankin aineenvaihduntakin on reippaampaa, mutta kun totuttaa itsensä nuorena tuollaiseen, se kostaa myöhemmin. Olen nelikymppinen mies, ja syön usein kaksi kertaa tai kerran vuorokaudessa. Ennen söinkin sitten hevosannoksia kun söin, nyt olen saanut annoskoot muistuttamaan hieman normiksi väitettyjä kokoja. Painoa on sellaiset 130 kg. Kun syö liian harvoin, elimistö varastoi kaiken. Ei kannata missään nimessä totuttaa itseään tuollaiseen. On todella vaikeaa uskotella itselleen juuri syöneensä pikkuannoksen jälkeen, kun kylläisyyden tunne tulee vasta yli puolen tunnin jälkeen, eikä sitä muutenkaan miellä syömiseksi. Tekee mieli koko ajan syödä "edes joskus ihan oikeasti". Ja jossain sadan kilon jälkeen liikunta käy pirulliseksi, kun paino tekee kiusaa liikkumaan ryhtyvälle, passiivisuus lisääntyy kierteenä. Että suosittelisin vielä miettimään tuota.

Vierailija
19/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä on osin myös tottumiskysymys. Kehosi on tottunut saamaan sokeria muutaman tunnin välein, joten se on sopeutunut siihen. Jos olet muutaman viikon pätkäpaastolla, kehosi sopeutuu myös siihen tilanteeseen. Ihminen ei olisi ikipäivänä selviytynyt 200.000 vuoden ajan ennen maanviljelyn aloittamista, jos keho ei olisi toimintakykyinen muutaman tunnin syömättömyyden jälkeen. 

Vierailija
20/22 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:20"]

[/quote]

Viikonloppuina myös, koska tämä ei vaadi mitään ponnistelua, kun tähän tottuu. Jos joskus syö klo 20 jälkeen, niin sitten vaan siirtää seuraavan päivän syömistä eteenpäin. Helppoa ja yksinkertaista.

[/quote]No sä olet kyl vähän yksinkertainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän