Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetko paperit, jotka allekirjoitat?

Vierailija
29.07.2015 |

Minä luen, erityisesti pankissa ja vakuutusyhtiössä. Kysyn, jos en jotakin ymmärrä. Netissä lipsun rekisteröityessäni, mutta ei tulis mieleenkään valittaa jälkeenpäin, kun omaa laiskuutta en lue.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Ja jätän allekirjoittamatta, mikäli minua hoputetaan tyyliin "eihän tuossa nyt mitään ihmeempiä, nimi nyt alle vaan".

Vierailija
2/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän sopimuksen taloudellisesta arvosta. Netin ilmaispalveluissa luen yleensä vain tietosuojajutut nopeasti, mutta jos olen itse maksajana olen aika tarkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En läheskään kaikkia. Esim. pankkitiliä avatessa on vaan pakko pistää nimi alle, tiliä ei muuten saa. Pakko luottaa, että niissä 20-sivuisissa ehdoissa ei ole mitään luokkaa "lahjoitan kaikki tilille tallettamani rahat pankille".

Vierailija
4/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:56"]En läheskään kaikkia. Esim. pankkitiliä avatessa on vaan pakko pistää nimi alle, tiliä ei muuten saa. Pakko luottaa, että niissä 20-sivuisissa ehdoissa ei ole mitään luokkaa "lahjoitan kaikki tilille tallettamani rahat pankille".
[/quote]
Itsepähän kärsit jos siellä sellainen ehto joskus onkin.
Minä luen aina kaikki paperit joissa on kyse rahasta.

Vierailija
5/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa jos jaksan.

Vierailija
6/6 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 15:56"]

En läheskään kaikkia. Esim. pankkitiliä avatessa on vaan pakko pistää nimi alle, tiliä ei muuten saa. Pakko luottaa, että niissä 20-sivuisissa ehdoissa ei ole mitään luokkaa "lahjoitan kaikki tilille tallettamani rahat pankille".

[/quote]

Saa tilin. Senkun lukee. Yleensä virkailija on esitellyt pääkohdat itse, mutta kyllä ne 20 sivua saa lukea läpi ihan rauhassa.