Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estäkää mua tai hajotan jo toisen kerran saman avioliiton!

Vierailija
15.05.2008 |

Miksi sellaisen haluaisit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1997 rakastuin työkaveriini. Hänellä oli silloin vaimo ja yksi lapsi. Vaimo päätti lähteä kesäksi suvun kanssa mökille, mies joutui olemaan töissä. Asuimme kolme kuukautta yhdessä heillä. Onneksi tulin järkiini ja pakenin paikalta. Olemme taas samassa työpaikassa. Ajattelin, että menneen talven lumia. No ei se ihan niin mennytkään. Olen jo rakastumassa, mies myös. Mitään ei ole vielä tapahtunut, mutta epäilen vahvasti, että seuraavassa tiimi-illassa lentää kipinät. Vaimo sai tietää ekallakin kerralla. Sanokaa jotain järkevää!

Vierailija
2/6 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hilipati hippan hei.... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai toinen vaihtoehto, iske kiinni ja katso loppuun asti miten suhde etenee. Ei kannata jäädä kiikun kaakun keinuttelemaan.

Vierailija
4/6 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erotan kyllä hyvän miehen, kun nyt kymmenen vuotta olemme tunteneet. Tällä kertaa en feidaisi jos jotain tapahtuu. Silloin hän oli eroamassa mun takia. Kielsin ja pakenin. Nyt en kyllä enää pakenisi. ap

Vierailija
5/6 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan normaalin naisen toimintaa. Mitä oikein etsit - kannattaisiko etsiä itsensä ihan aluksi.

Vierailija
6/6 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on hyvä mies, olisi jo eronnut. Jos oli valmis muka sinun vuoksesi eroamaan, ei siis rakasta vaimoaan. Millainen paska roikuttaa vaimoaan itsessään kiinni eikä päästä vapaaksi etsimään oikeaa onnea? Jos ei rakasta, pitää lähteä.Se mies on joka tuulen vietävissä oleva reppana, jolla ei ole omaa tahtoa eikä mieheltä vaadittavaa vahvuutta. Ota siitä hyvä mies itsellesi, hah!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan