Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ole enää minä

Vierailija
04.08.2015 |

Musta on tullut tyhmä, hidas ja saamaton. En pysty tekemään päätöksiä, vatkaan asioita loputtomiin ja stressaannun, olen tosi väsynyt koko ajan. Mikään ei kiinnosta eikä mikään tunnu miltään, muisti pätkii ja välillä tuntuu etten selviydy yksinkertaisistakaan hommista. Nukun todella huonosti ja herään aamuyöstä kauhean toivottomuuden vallassa, mietin synkkiä ajatuksia.

Ikää vähän päälle 50v. Alkava varhainen dementia vai masennus? Mihin mä otan yhteyttä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta tuli ekana mieleen. Lääkäriin ja verikokeisiin.

Vierailija
2/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi oireilee noin myös. Meditoi, kävele metsässä joka päivä. Siis lääkärillä käynnin lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olisit raskaana, mutta ehkä se ei enää tule kysymykseen? Varmaan johtuu muusta hormonivaihtelusta, alkava menopaussi?

Vierailija
4/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:09"]

Kuulostaa siltä, että olisit raskaana, mutta ehkä se ei enää tule kysymykseen? Varmaan johtuu muusta hormonivaihtelusta, alkava menopaussi?

[/quote]

Raskaana en voi enää olla, multa on piuhat katkaistu 2000. Menopaussi ei muuten tullutkaan mieleen, gynen mukaan se on alkanut. Kilpirauhasarvot oli kunnossa ainakin viime talvena vielä joten sekään ei taida olla kyseessä.

Lääkäriin tässä on mentävä ennekuin ohjaan auton vastaantulevan rekan alle tai otan avioeron miehestäni, sekin on nimittäin alkanut tuntua vieraalta ja ärsyttää aivan suunnattomasti.

ap

Vierailija
5/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuus voi aiheuttaa nuo muutkin oireet. EI tarvi olla kuin parin-kolmen tunnin univaje yössä, kun se jatkuvana aiheuttaa just tuota saamattomuutta, päätöksentekokyvyttömyyttä, stressiä, ahdistusta, keskittymiskyvyttömyyttä, fyysisiä kipuja jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan