Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihottaako Ketipinor sittenkin?

Vierailija
04.08.2015 |

Minulla on ollut vuosia annis 200mg, olen tiputtanut sen 75mg:aan nyt kesän aikana.

En ole paljoa ylipainoinen, olen 160cm ja tänä aamuna 67kg. Muutamia kiloja on tippunut melkein itsestään. Olen aiemmin laihduttanut, ja tuohon 67 kiloon on ollut tosi vaikea päästä, on ollu hirmuisen työn takana.

Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääke ei lihota vaan liika kalorien saanti kulutukseen nähden. Koettakaa jo ymmärtää.

Saa alapeukuttaa. Masennus on kaamea sairaus, olen sen kokenut itsekin ja käyttänyt lyhyen aikaa lääkitystä. 3 kiloa tuli lisää kun en jaksanut liikkua.

Kun olo parani niin liikkuminenkin lisääntyi. Ja paino putosi.

Mikä selittää kymmenien kilojen lihomisen lyhyessä ajassa? Kaloriteorian mukaan tuossa pitäisi syödä päivittäin 2000-3000kcal enemmän kuin mitä kuluttaa. 

No miettikää miten paljon kaloreita mättöruoka sisältää! Ihan syöminen lihottaa. Itsekin painoin jo 59 kiloa kun olin paksuimmillani mut nyt 56 kun lopetin jäätelön mussutuksen. Pituus 173.

Silti määrien pitää olla järkyttäviä niin nopeisin muutoksiin. Eiköhän lääkityksen aloittamisen jälkeen nopeasti lihoava tajuaisi, jos aiempien syömisten lisäksi syö pizzan ja suklaalevyn jokaikinen päivä

Vierailija
62/70 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan se paino lisääntyä niin nopeasti jos tarkkaan mietitään? Siis pelkästä lääkkeestä? Ja onkohan aikaväli ( muutamissa kuukausissa useita kiloja vain lääkkeestä) oikea?

Siis vastaaja joka on itse sitä mieltä että lääke ei sinänsä lihota. Tuo 56 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihottaa 100% varmuudelaa kirjoitti:

Hiukka vanha ketju mutta kommentoin silti..

Minulla Ketipinor 300 mg illalla ja 150 mg jaettuna kolmeen osaan päivällä aivan selvästi alkaa nostamaan painoa.

Olen tarkkaan, mutten liian tarkkaan jottei kroppa mene ns. säästöliekille, noudattanut terveellistä ruokavaliota.

Sokeria, valkoista leipää, perunaa, pastaa, riisiä en syö ..en myöskään makeisia, sipsejä ym.ym.

Aamu alkaa kaurapuurolla ja välipalaksi luonnonjugurtti johon laitan banaania ja maapähkinöitä, lounaaksi ja päivälliseksi yleensä vaihtelen jauhelikastiketta vihanneksilla tai broileria vihanneksilla. ..ja tietty juon n. 1-2 litraa vettä päivisin.

Liikun päivittäin pyörällä ja ulkoilen koiran kanssa.

Ja j...lauta tästä huolimatta lihonut n. 10 kiloa puolessa vuodessa.

Niin, mä en keksi mitään mitä tuon yllä olevassa kaavassa voisin muuttaa.

Lisätäänpä vielä; alkoholia en ole juonut tippaakaan vuoden 2016 uudenvuoden jälkeen.

Vierailija
64/70 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minulla psykiatrian erikoislääkäri huomautti tuosta lihoamisesta ja kehotti tarkkailemaan painoa

Tälläinen ansiolista lääkärillä: psykiatrian erikoislääkäri,

VET psykoterapeutti (VALVIRA, KELA), psykoanalyytikko (IPA).

Psykoterapian erityispätevyys. Psykoterapian kouluttajan erityispätevyys

Joten lopettakaa te kaloreista höpöttäjät ja lopettakaa tuo pätemisenne!

Vierailija
65/70 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 % varmuudella lihottaa kirjoitti:

Niin, minulla psykiatrian erikoislääkäri huomautti tuosta lihoamisesta ja kehotti tarkkailemaan painoa

Tälläinen ansiolista lääkärillä: psykiatrian erikoislääkäri,

VET psykoterapeutti (VALVIRA, KELA), psykoanalyytikko (IPA).

Psykoterapian erityispätevyys. Psykoterapian kouluttajan erityispätevyys

Joten lopettakaa te kaloreista höpöttäjät ja lopettakaa tuo pätemisenne!

Usko vaan itsepetokseesi= syöt liikaa ja valehtelet itsellesi. 165/66.

Vierailija
66/70 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen harvoissa sivuvaikutuksissa oli aineenvaihduntaoireyhtymä.

Eli ei 100 %. T se 56 kg. Itse lopetan nyt tähän.

Vierailija
67/70 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
68/70 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen harvoissa sivuvaikutuksissa oli aineenvaihduntaoireyhtymä.

Eli ei 100 %. T se 56 kg. Itse lopetan nyt tähän.

Tarkoitin itseäni; 100% varmuudella on ketipinorin syytä lihoamiseni.

Mutta, on Kait se teitä kalorilaskijoita uskottava...kuvittelen vain tämän kaiken.ehkä johtuu sairaudestani.

Vierailija
69/70 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat lääkkeet kerryttävät nestettä elimistöön jopa kymmeniä kiloja, vaikka lääkkeessä ei kaloreita juuri olekaan niin siksi ne lihottaa..

Vierailija
70/70 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lääke voi lihottaa. Lääke joko vaikuttaa "vesihormoniin" jolloin kertyy nestettä. Tai voi myös vaikuttaa sokeri-ja rasva-aineenvaihduntaan jolloin paino nousee vaikka ei söisi enempää kuin ennenkään. Ottakaa selvää ennenkuin tulette pätemään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä