Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen on vanhin tuntemasi neitsyt?

Vierailija
03.08.2015 |

Kuinka vanhoja ovat seksuaalisesti kokemattomat naiset ja/tai miehet ovat joita tunnet? Itse en tiedä kuin itseni, koska minulla ei yksinkertaisesti ole kavereita tai tuttuja joiden kautta tietäisin jonkun seksielämästä mitään. Ainahan puhutaan miten outoa on jos ei menetä neitsyyttään siinä ja siinä iässä, mutta kylmä fakta on se, että tässäkin maassa kuolee ihmisiä vanhuuteen ilman minkäänlaista kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta.

-Ikuinen neitsytpoju22

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin aikanaan 50+ (en muista tarkkaa ikää) miehen jolla ei ollut minkäänlaisia seksikokemuksia. Perus peräkammarinpoika, asui ylihuolehtivan äitinsä kanssa.

Vierailija
82/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni, olen 29 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v nainen.

Vierailija
84/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

104-vuotias. 

Vierailija
85/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo 37 vuotta

Vierailija
86/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

67-vuotias kaverini lienee neitsyt. Todella sosiaalinen tyyppi, joten ihmettelen.

Vierailija
87/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:14"]

Olen 21-v naisena vienyt 31-v miehen neitsyyden.

Ei mikään ikä ole liian vanha neitsyyteen. Pääasia että et mene runkkamaan maksullisiin naisiin ja pilaamaan itseäsi niin. Älä ota paineita. Neitsyistä ei ole mitään vikaa.

[/quote]

Minä vähän ihmettelen tätä "älä mene maksullisiin" juttua kun kuitenkin se yleinen mielipide on se, että kännissä saa toilailla vaikka kenen kanssa ilman mitään tajuntaa siitä mitä tekee, mutta sitten taas maksullisissa selvinpäin käynti on ihan kamalaa. Itseäni ei maksulliset kiinnosta enkä edes aio harrastaa seksiä koskaan, mutta ihmettelen vain, että mikä siinä maksullisissa käynnissä on niin kamalaa, mutta irtosuhteissa ei. Reilumpaahan se on nussia sovitusti sen maksullisen kanssa kuin käyttää toisen humalatilaa hyväkseen.

-Ikuinen neitsytpoju22

Vierailija
88/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 36v nainen. Ei oma valinta.

Vierailija
89/89 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 87vuotias enkä ole ikinä ejakuloinut naiseen sisään paitsi äidinnussimista olen kokenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän