Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen on vanhin tuntemasi neitsyt?

Vierailija
03.08.2015 |

Kuinka vanhoja ovat seksuaalisesti kokemattomat naiset ja/tai miehet ovat joita tunnet? Itse en tiedä kuin itseni, koska minulla ei yksinkertaisesti ole kavereita tai tuttuja joiden kautta tietäisin jonkun seksielämästä mitään. Ainahan puhutaan miten outoa on jos ei menetä neitsyyttään siinä ja siinä iässä, mutta kylmä fakta on se, että tässäkin maassa kuolee ihmisiä vanhuuteen ilman minkäänlaista kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta.

-Ikuinen neitsytpoju22

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v. Entinen ystäväni, ilmoitti miehelleni odottavansa tämän vapautumista. 

Vierailija
22/89 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni, täyttää 81 syyskuun 20. päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 35v mies

Vierailija
24/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

78

Vierailija
25/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

78

Vierailija
26/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:51"]Minä 36v nainen. Ei oma valinta.
[/quote]
En usko.

Vierailija
27/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

668 v fossiili

Vierailija
28/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani hlö oli 31 kun tapasi partnerin. 

Vierailija
29/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidin serkku 65-v vanhapiika.

Vierailija
30/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni, 33v. Ei hän kyllä ole kokenut mitään muutakaan. Se ei ole vakavaakaan, että on neitsyt siinä iässä, mutta ei ole myöskään koskaan suudellut, halannut romanttisesti eikä edes pitänyt miestä kädestä! Nainen on kaunis kuin kukka, mutta ujo ja arka, pelkää ihan kaikkea ympärillä olevaa...

Vierailija
31/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:14"]

Olen 21-v naisena vienyt 31-v miehen neitsyyden.

Ei mikään ikä ole liian vanha neitsyyteen. Pääasia että et mene runkkamaan maksullisiin naisiin ja pilaamaan itseäsi niin. Älä ota paineita. Neitsyistä ei ole mitään vikaa.

[/quote]

Minä vähän ihmettelen tätä "älä mene maksullisiin" juttua kun kuitenkin se yleinen mielipide on se, että kännissä saa toilailla vaikka kenen kanssa ilman mitään tajuntaa siitä mitä tekee, mutta sitten taas maksullisissa selvinpäin käynti on ihan kamalaa. Itseäni ei maksulliset kiinnosta enkä edes aio harrastaa seksiä koskaan, mutta ihmettelen vain, että mikä siinä maksullisissa käynnissä on niin kamalaa, mutta irtosuhteissa ei. Reilumpaahan se on nussia sovitusti sen maksullisen kanssa kuin käyttää toisen humalatilaa hyväkseen.

-Ikuinen neitsytpoju22

[/quote]

Naiset yrittävät tehdä pesäeroa "oikeiden" maksullisten ja yleisesti hyväksytyn miestä elättäjiksi etsijöiden välille. Alitajuisesti tajuavat kyseessä olevan saman asia ja tämän nostattamaa tunnekuohua yrittävät purkaa.

Vierailija
32/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:46"]

Serkkuni, 33v. Ei hän kyllä ole kokenut mitään muutakaan. Se ei ole vakavaakaan, että on neitsyt siinä iässä, mutta ei ole myöskään koskaan suudellut, halannut romanttisesti eikä edes pitänyt miestä kädestä! Nainen on kaunis kuin kukka, mutta ujo ja arka, pelkää ihan kaikkea ympärillä olevaa...

[/quote]

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Toivottavasti kukaan pelimies ei onnistu kusettamaan häntä ja siten pilaamaan hänet.

Vierailija
33/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:14"]

Olen 21-v naisena vienyt 31-v miehen neitsyyden.

Ei mikään ikä ole liian vanha neitsyyteen. Pääasia että et mene runkkamaan maksullisiin naisiin ja pilaamaan itseäsi niin. Älä ota paineita. Neitsyistä ei ole mitään vikaa.

[/quote]

Pilaamaan itseäsi? Miten siitä nyt niin pilalle menisi? Minä pääsin poikuudestani ja sen myötä suorituspaineistani maksullisen kanssa n. 30 vuotiaana. Jos olisin tajunnut, niin en olisi "säästellyt" itseäni noin pitkään turhaan. Sen jälkeen ollut vilkas seksielämä.

Vierailija
34/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 v nainen. Uskonnollinen vakaumus eikä aviopuolisoa ole löytynyt.

Vierailija
35/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että hiljattain kuollut 93-vuotias neiti oli. Mutta mistä tuon voisi varmasti tietää.

Vierailija
36/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:46"]

[/quote]

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Toivottavasti kukaan pelimies ei onnistu kusettamaan häntä ja siten pilaamaan hänet.
[/quote]

Niin, en kyllä usko, on siis hirmuisen arka nainen. Ei hän käy missään baareissa, tai no, missään. Vain töissä ja lenkillä, ja shoppailemassa.. Hänen unelmamiehensä on jotain sellaista, mitä tuskin on olemassakaan, joku Prinssi Uljas. Tai eihän sitä tiedä, vaikka joskus sellaisen löytäisikin..

Vierailija
37/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:46"]

[/quote]

Haluaisin tavata hänet! :) M36

Vierailija
38/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:46"] Serkkuni, 33v. Ei hän kyllä ole kokenut mitään muutakaan. Se ei ole vakavaakaan, että on neitsyt siinä iässä, mutta ei ole myöskään koskaan suudellut, halannut romanttisesti eikä edes pitänyt miestä kädestä! Nainen on kaunis kuin kukka, mutta ujo ja arka, pelkää ihan kaikkea ympärillä olevaa... [/quote] Kuulostaa mielenkiintoiselta. Toivottavasti kukaan pelimies ei onnistu kusettamaan häntä ja siten pilaamaan hänet. [/quote] Niin, en kyllä usko, on siis hirmuisen arka nainen. Ei hän käy missään baareissa, tai no, missään. Vain töissä ja lenkillä, ja shoppailemassa.. Hänen unelmamiehensä on jotain sellaista, mitä tuskin on olemassakaan, joku Prinssi Uljas. Tai eihän sitä tiedä, vaikka joskus sellaisen löytäisikin..

[/quote]

Jos on oikeasti kaunis, niin kannattaisi kaupata neitsyys nettihuutokaupassa rikkaalle arabille tms! Tuon ikäisiä suomalaisia neitsyitä ei juuri maapallolla ole!

Vierailija
39/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse 34 vuotiaaksi asti. m38

Vierailija
40/89 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse eli N23v. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme