Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahvipaketti Prismassa 7,45

Vierailija
06.03.2022 |

Vielä 55 senttiä lisää Pauligin New York kahviin niin mittani on täysi. Eilen meni myös paikallisella abc:llä vihdoin dieselin 2 e/litra rikki.

Mistähän sitä alkaisi säästämään?
Oletteko te jo luopuneet jostain tai harkinneet luopuvanne?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon niin vähän kahvia, ettei hinnalla ole mitään merkitystä.

Vierailija
42/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain 20 pkt joulukuussa 2021...hinta 3pkt/9e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin eilen New York -kahvin ostamatta samasta syystä. Ihan periaatteessa, en maksa kahvipaketista noin paljon.

Itse olen kyllä niin kahvinjuoja, että ostan edelleen vaikka kyllähän se kirpaisee että paketin hinta noussut monella eurolla. Kuitenkin, yhdestä paketista juo monen viikon kahvit kotona. Aamukahvista en luovu kuin pakon edessä! :D Yksittäisen kupin hinta on vielä siedettävä. En käy kahviloissa.

Vierailija
44/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö jotkut juo suodatinkahvia

Vierailija
45/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi on ollut iät ajat kaupan sisäänheittotuote, jota on myyty näennäisesti tappiolla.

Työurani logistiikkavaiheessa pääsin näkemään kauppiaan maksaman hinnan ja keskusliikkeen määrittelemän ns. oikean hinnan.

Kaupassa myytiin kahvia hankintahintaa halvemmalla.

Asia varmaan tasattiin tavalla tai toisella.

Kahvin katteet olivat siihen aikaan melko pienet.

Vierailija
46/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin juomaan teetä. Kahvia vain harvakseltaan, tällä viikolla vaan kahdesti  kotona keittänyt ja pari kupillista ostanut 

Vierailija
47/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupat : Pirkka Costa Rica suodatinkahvi 500g 

4,45 

/kpl

8,90/kg

Vierailija
48/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla ostanut Prismasta JuhlaMokkaa 4,50e/pkt.

Mikset ostanut kahvia?

Vierailija
49/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain 20 pkt joulukuussa 2021...hinta 3pkt/9e

Tuo on jo pieni muotoista hamstrausta

Vierailija
50/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä, juhlamokkaa (suodatin) + moccamaster = tosi perussuomalainen😅

Vierailija
51/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teet siitä vielä tosi laihaa litkua ja annat sen seistä puoli päivää kannussa niin aletaan jo päästä lähelle suomalaisten kansallisjuomaa.

Vierailija
52/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä join halvinta Juhla Mokkaa 20 vuotta ennen kuin ostin kahviautomaatin. Nyt juon kahvia laadukkaista pavuista ja jännästi myös kahvista johtuvat närästysoireet ovat hävinneet täysin. On vähän arvokkaampaa, mutta parempi olo ja paljon parempi maku suussa ovat sen arvoisia.

Vierailija
53/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin nyt hamstrata kahvia juurikin siitä syystä että kohta se maksaa jo kympin paketti.

Muussa en ole huomannut hintojen nousua niin radikaalisti, mutta kahvia meillä kuluu paljon ja ollaan myös tarkkoja merkistä.

No osta apteekista kofeiinipillereitä jos vieroitusoireet noin pelottavat. Yhdessä pillerissä on 100 mg kofeiinia eli saman verran kuin kahvikupillisessa, hintaa noin 5 centtiä pilleri.

Vierailija
54/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä join halvinta Juhla Mokkaa 20 vuotta ennen kuin ostin kahviautomaatin. Nyt juon kahvia laadukkaista pavuista ja jännästi myös kahvista johtuvat närästysoireet ovat hävinneet täysin. On vähän arvokkaampaa, mutta parempi olo ja paljon parempi maku suussa ovat sen arvoisia.

Mulla on myös pavuista jauhava kone ja olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
55/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin että kilo papuja maksoi ässässä oliko 9e. Eli harkitkaa papukahvia, liiterissä myös snnöllisesti tarjouksessa.

Itselle nuo Pauligin kaupunkikahvit ovat aina maksaneet liikaa. Houkuttava design niissä maksaa. Sekään ei ole kohtuuton uhraus että juo kahvia vähemmän. Miettikää nyt vähän mistä oikeasti valitatte..

Sehän on parempaa tuo itsejauhettu kahvi. Silloin harvoin kun juon kahvia, on se itsejauhettua.

Vierailija
56/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin eilen New York -kahvin ostamatta samasta syystä. Ihan periaatteessa, en maksa kahvipaketista noin paljon.

Mä kans lopetin New Yorkin ostamisen.  Vaihdoin Singaporeen.

Vierailija
57/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maalaiskaupungissa E95 ja 98 on ollut jo pitkään yli 2 euroa. Kahvinjuonnin lopetan tänä keväänä. En juo enää kylässäkään, ettei tee sitten kotona mieli. 

Oletteko muuten huomanneet, etteivät tuotteiden hinnat ole vain nousseet vaan myös laatu on samaan aikaan heikentynyt? 

Vierailija
58/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teet siitä vielä tosi laihaa litkua ja annat sen seistä puoli päivää kannussa niin aletaan jo päästä lähelle suomalaisten kansallisjuomaa.

Minun mitalla 1:1 niin on ihan hyvä seos ja max 30min, 120min auto poweroff niin puolen päivän litkut olisivat jo jäähtyneet.

Vierailija
59/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkann;

En ole kädestä suuhun eläjä eli kyllä minulla periaatteessa on varaa maksaa nuo. Mutta ärsyttäähän se kun muistan ajan jolloin hain säännöllisesti cittarista juhlamokat 3 pakettia kympillä -tarjouksista. Säästöt eivät kohta enää kerry samaa tahtia kuin aiemmin.

Ap

Prismassa eilen kulta Katriina 3 kpl/10€

Vierailija
60/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole omistanut autoa 1,5 vuoteen. Luovuin autosta ja oikea ratkaisu. Auton pitäminen todella kallista. Silloin en saanut säästettyä rahaa kuten nyt joka kuukausi säästöön menee. Asun pienen kaupungin keskustassa jossa palvelut lähellä joten autoa en tarvitse. Bussiasemalle matkaa 50m josta lähtee pääkaupunkiin Onnibus. Minun puolesta bensa saa maksaa vaikka 10€/l. Ei vaikuta talouteeni enää.