Kahvipaketti Prismassa 7,45
Vielä 55 senttiä lisää Pauligin New York kahviin niin mittani on täysi. Eilen meni myös paikallisella abc:llä vihdoin dieselin 2 e/litra rikki.
Mistähän sitä alkaisi säästämään?
Oletteko te jo luopuneet jostain tai harkinneet luopuvanne?
Kommentit (82)
Jatkann;
En ole kädestä suuhun eläjä eli kyllä minulla periaatteessa on varaa maksaa nuo. Mutta ärsyttäähän se kun muistan ajan jolloin hain säännöllisesti cittarista juhlamokat 3 pakettia kympillä -tarjouksista. Säästöt eivät kohta enää kerry samaa tahtia kuin aiemmin.
Ap
Minusta tuntuu, että kaupat käyttävät tilaisuutta hyväksi ja korottavat hintoja tarpeettoman paljon.
Eilen oli Espoossa Nesteen bensa-asemalla Diesel 2,3€
Mä en juo kuin aamukahvin ja ajattelin siinäkin siirtyä pikkukuppiin.
EN mä vielä muusta,lihaa en syö,kalaa joskus.
Jätin eilen New York -kahvin ostamatta samasta syystä. Ihan periaatteessa, en maksa kahvipaketista noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jatkann;
En ole kädestä suuhun eläjä eli kyllä minulla periaatteessa on varaa maksaa nuo. Mutta ärsyttäähän se kun muistan ajan jolloin hain säännöllisesti cittarista juhlamokat 3 pakettia kympillä -tarjouksista. Säästöt eivät kohta enää kerry samaa tahtia kuin aiemmin.
Ap
Juhlamoka ei ole kuravettä kummempaa. Serkkupoika just sanoi että sittari myy tummapaahtokahveja vielä alle kolmen euron. Oli hakenu het 40 pakettia.
JA tumma paahto EI ole väkevää!
viina ja tupakka ovat kallistuneet ja niitä kiskotaan kyllä, ihan sama mitä maksaa :D
Ajattelin nyt hamstrata kahvia juurikin siitä syystä että kohta se maksaa jo kympin paketti.
Muussa en ole huomannut hintojen nousua niin radikaalisti, mutta kahvia meillä kuluu paljon ja ollaan myös tarkkoja merkistä.
Vierailija kirjoitti:
Jatkann;
Ap
Et sinä kyllä enää Cittaristakaan saa halvalla kahvia. Vai miksi aloituksessa oli mainittu Prismaan kallis hinta ja kommenteissa Cittarin tarjous.
Ihan yhtälailla sieltä Prismasta sai aikoinaan tarjouskahvia
Lopetin kahvinjuonnin vuosi sitten, näköjään kreivin aikaan. Pienituloisena mulla ei olisi siihen enää varaa, kun ruoanhinnatkin on nousseet.
Vierailija kirjoitti:
Jatkann;
Ap
Jouluviikolla 2021 myytiin tämän "kylän" prismassa juhlamokkaa 3pkt/9€
Joo huomannut itsekin kaupassa hintalappujen kohdalla suurempia numeroita melkeinpä kaikessa. Ihan jogurttipurkista lähtien. Harmihan se on. Ei Suomessa ole kohta enää varaa edes syödä :/
Tällä viikolla ostanut Prismasta JuhlaMokkaa 4,50e/pkt.
Eilen näin naapurilla ainakin 5 Juhla Mokkaa kädessään. Taisi syy selvitä! Itsekin pitää hamstrata kahvia. Ei viitsi mitäään rainbow paskaakaan vetää.
Voihan sitä jättää kahvit kauppaan ja autolla ajamatta. Tai sitten miettä haluaako ääneestää jatkossa ilmastohulluja punavihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla ostanut Prismasta JuhlaMokkaa 4,50e/pkt.
Foodiessa näkyy Prisma (Kouvola) Juhlamokan olevan 6,49 tavallinen pketti. Pikkupaketin saisi neljällö eurolla
Keskustelu poistuu kohta koska elämme sananvapaudentonta aikaa.
Muutan helvettiin täältä kalliista pohjolasta. Espanjaan.