Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän mies vain huijaa minua?

Vierailija
03.08.2015 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen... Mutta olen siis ollut salasuhteessa varatun miehen kanssa nyt noin vuoden. Miehen avioliitto ei ole hyvällä mallilla, vaimon kanssa ei ole enää mitään yhteistä paitsi lapset ja asunto. Mies sanoo, että aikoo erota vaimosta heti, kun hetki on paras mahdollinen. Mutta vaimon mt-ongelmat estävät eroamisen ihan heti jne... Niin eihän mies voisi valehdella minulle? Olen jo suunnitellut yhteistä tulevaisuutta ja olemme siitä miehen kanssa puhuneet. En voisi uskoa hänestä, että hän ei olisikaan kanssani tosissaan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, honey...

Olet siis kuullut kaikki valheet mitä pettävät miehet aina kertovat. Todellisuudessa vaimon kanssa menee hyvin ja seksiäkin on. Ja mt-ongelmat keksitty tekosyy jottei tarvitse erota ja voi pitää sinut siinä sivussa.

Vierailija
2/5 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jo niin monta kliseetä ympättynä että pakko huutaa provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi vaan niin pahalta ajatella, että mies valehteleekin minulle :( Hän on kuitenkin vannonut rakastavansa.

Ap

Vierailija
4/5 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:06"]

Tuntuisi vaan niin pahalta ajatella, että mies valehteleekin minulle :( Hän on kuitenkin vannonut rakastavansa. Ap

[/quote]

Hän on myös luvannut vaimolleen rakastavansa häntä aina. Valehtelee vaimolleenkin joten miksi ei myös sinulle?

Vierailija
5/5 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:06"]

Tuntuisi vaan niin pahalta ajatella, että mies valehteleekin minulle :( Hän on kuitenkin vannonut rakastavansa. Ap

[/quote]

Joo-joo, mut kultsu, puhe on ilmaista, se ei todista mitään.

Seuraava miehen käytöstä, mitä tiedät siitä? Tiedät, että hän pettää vaimoaan, lastensa äitiä(?) ja valehtelee tälle.

Mitään todistetta ei siis ole, että puhuisi sulle totta. Todennäköisempää on että kusettaa sua ja lujasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi