Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta kertaa vuodessa olet saikulla?

Vierailija
03.08.2015 |

Miten heppoisesta syystä olet "saikuttanut"? Alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän tämä nykyajan ihmisten "työkyvyttömyys".

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena kaksi päivää kuumeen takia ja kaksi päivää mahataudin takia. Meillä hoidetaan vastasyntyneitä ja sairaana EI saa tulla töihin.

Vierailija
22/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaamalla selvisi että keskiarvo olisi 9pv. Kuka piti multa jääneet 8 pv perseilyyn? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuoden sairauslomalla, joka loppui nyt kevättalvella.

Edellisen kerran 19v sitten 3 viikkoa leikkauksen vuoksi.

Vierailija
24/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:25"]Olin vuoden sairauslomalla, joka loppui nyt kevättalvella.

Edellisen kerran 19v sitten 3 viikkoa leikkauksen vuoksi.

[/quote]
Palauduitko työkuntoon?

Vierailija
25/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viime vuoden aikana 0 päivää. Niitä edellisenä vuonna 2 pv.

Vierailija
26/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:25"]Olin vuoden sairauslomalla, joka loppui nyt kevättalvella. Edellisen kerran 19v sitten 3 viikkoa leikkauksen vuoksi.   [/quote] Palauduitko työkuntoon?

[/quote]

Työelämässä olen, tosin vahvoja särkylääkkeitä syön kaiketi vielä tosi kauan. Pitää olla tyytyväinen, että selvisi hengissä.

Vierailija
27/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi, kun koulu alkaa, (olen ope), saan muutaman viikon kuluessa flunssan. Sitä odotellessa.

Vierailija
28/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna olin tapaturman jälkeen yli 3kk saikulla, sen jälkeen en onneksi ole ollut päivääkään.

Vierailija
29/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 18:51"]

Miten heppoisesta syystä olet "saikuttanut"? Alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän tämä nykyajan ihmisten "työkyvyttömyys".

[/quote]

Oln saikulla vain kun olen oikeasti sairas. Voi mennä vuosikausia ilman ainuttakaan saikkupäivää.

Vierailija
30/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavaa, miten terveitä täällä useat ovat. Minä olen aina tuntenut huonoa omaatuntoa sairastamisesta enkä koskaan ollut poissa töistä ennen kuin esimies tai työkaverit oikeasti pakottavat tai kuumetta oli yli 38,5. Nyt työkaverin lapsi sairastui vakavasti eikä hän voi saada mitään pöpöjä ja ensimmäistä kertaa olen alkanut jäädä kotiin helpommin. En halua, että työkaveri saa minun sairauteni ja ehkä tartuttaa sen lapseen ja lapsi menehtyy.

Viime vuosina olen myös sairastellut enemmän. Sain astma-diagnoosin ja nyt ihan perusflunssatkin kestävät kauemmin ja ovat paljon pahempia. Viime keväänä olin kaksi kertaa poissa flunssan takia niin, että sain lääkäriltä sairauslomaa 5-7 päivää. Lisäksi olin poissa lapsen sairauden takia 2x2 päivää eli yhteensä olin kaksi viikkoa poissa töistä tänä vuonna tähän mennessä.  

Vierailija
31/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikulla en kertaakaan kuuteen vuoteen. Yrittäjän pitää olla tosi sairas, että järjestely kannattaa eikä parin päivän saikusta saa edes rahaa, omaan piikkiin menee fiunssat jne.

Vierailija
32/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työelämässä kohta 15v. Omat saikut on laskettavissa yhden käden sormilla, lisäksi tulee muutamat lasten takia tulleet poissaolot. Pieni flunssa ei minua töistä pois jätä, mutta isommat haverit kyllä. Esim työtapaturman takia olin pelistä pois kaksi kuukautta. Viimeksi oli saikulla vuosi sitten, viisaudenhammas leikattiin pois ja tulehduksen takia olin pois töistä viikon.

Vierailija
33/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut saikulla tasan kerran, ja silloinkin vain päivän. Menin kyllä ensin töihin, mutta oli pakko lähteä kotiin. Syynä niin jäätävä univelka, ettei työnteosta vain tullut mitään :D 

Vierailija
34/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna olen ollut 6 vkoa. Normaalisti ehkä 5 päivää vuodessa.

Vierailija
35/35 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolet vuodesta sairaana kiitos sisäilman. Vaikka nykyään "terveissä" tiloissa silti sairaudet kulkevat mukana. Ei VOIS vähempää kiinnostaa nää Pirjot, jotka kaakattaa, että mä en oo ikinä kipee ja raadan muiden työt. Mun elämä on selviytymistä ja olen onnellinen kun SAAN olla terve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi