herranjumala jos mää katoaisin, niin mistä saisi kunnon kuvan?! :O
olen ennenkin miettinyt tätä aina kun lukee jonkun ihmisen katoamisesta.. miusta saa vain järkyttäviä kuvia, näytän mielenvikaiselta tai umpikännissä olevalta. tai transulta! jos katoaisin, miehellä olisi työtä löytää suht.koht. asiallinen kuva siihen katoamisilmotukseen :D
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:59"]Haha lol, Minulla saisivat käyttää passikuvaa. Näyttää pidätyskuvalta a'la lindsay lohan mutta ainakin todenmukainen.
[/quote]
Toisaalta mieluummin lindsay lohan kuin nick nolte.
Sama vika, lapsesta asti mulla on ollut kumma virnistys kuvissa tai muuten silmät väärinpäin päässä. Mistähän se johtuu että jotkut näyttävät paljon paremmilta kuvissa kuin luonnossaa ja toiset luonnossa paljon paremmilta kuin kuvissa, enkä puhu pelkästään itsestäni;)
Parasta olla katoamatta, ei ainakaan kehtaa tulla esille katoamisen jälkeen, kun kaikki silmät roikkuu polvissa-kuvat on jaettu joka kaupan lööpitelineeseen.
Minä olen myös joskus ajatellut, että jos katoan niin toivottavasti se tapahtuu silloin kun olen laihimmillani.
t. nyt 10 kg ylipainoa
Mulla sama, minusta ei ole yhtään asiallista kuvaa, josta minut tunnistettaisiin tai mitä kehtaisi näyttää kenellekään. En ole koskaan itseni näköinen kuvissa. Facen profiilikuvakaan ei ole minun näköiseni. Passikuva herättää aina hilpeyttä, missä sen ikinä näytänkään. Useamman kerran jo tullut tuskanhiki passitarkastuksessa, kun kuvaa on katsottu ja minuun verrattu pidempään kuin muilla matkustajilla. Läpi on vielä toistaiseksi päästetty. Tuorein kuva minusta taitaa olla hääkuva kuuden vuoden takaa. Jos katoaisin, ehkä paras tapa kuvailla minua olisi vaatetus, se kun ei ole mitään kovin tavallista massamuotia.
ei uskoisi, miten vaikea kolmekymppisestä naisesta on saada asiallista kuvaa jossa kasvot näkyvät kunnolla! saan jonkun ihme Toureten, kun joku kaivaa kameran esiin..
ap
Kannattaa kirjoittaa jo valmiiksi kirje, jossa ilmoittaa kadonneensa omasta tahdostaan ja kieltää etsimisen ja yhteydenotot. Ihmisellähän on oikeus halutessaan kadota. Eipä sitten etsitä kuvien kanssa iltalehden lööpissä.
Noin minä olen tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:05"]
Kannattaa kirjoittaa jo valmiiksi kirje, jossa ilmoittaa kadonneensa omasta tahdostaan ja kieltää etsimisen ja yhteydenotot. Ihmisellähän on oikeus halutessaan kadota. Eipä sitten etsitä kuvien kanssa iltalehden lööpissä.
Noin minä olen tehnyt.
[/quote]
joo ja sitten vi""aa, kun on kykkii vankina jonkun hullun kellarissa ja tietää, ettei kukaan etsi.
Minusta ei ole yhtään kuvaa viimeisen 10 vuoden ajalta.
Mulla on se ongelma, että musta ei ole otettu moniin vuosiin kuvia, joten yhtään tuoretta kuvaa ei voitaisi laittaa. En ole enää samannäköinen kuin n. 5 vuotta sitten. Jäisin löytymättä, voi voi...
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:05"]
Noin minä olen tehnyt.
[/quote]
joo ja sitten vi""aa, kun on kykkii vankina jonkun hullun kellarissa ja tietää, ettei kukaan etsi.
[/quote]Joo, erittäin todennäköinen skenaario.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:03"]
Mulla sama, minusta ei ole yhtään asiallista kuvaa, josta minut tunnistettaisiin tai mitä kehtaisi näyttää kenellekään. En ole koskaan itseni näköinen kuvissa. Facen profiilikuvakaan ei ole minun näköiseni. Passikuva herättää aina hilpeyttä, missä sen ikinä näytänkään. Useamman kerran jo tullut tuskanhiki passitarkastuksessa, kun kuvaa on katsottu ja minuun verrattu pidempään kuin muilla matkustajilla. Läpi on vielä toistaiseksi päästetty. Tuorein kuva minusta taitaa olla hääkuva kuuden vuoden takaa. Jos katoaisin, ehkä paras tapa kuvailla minua olisi vaatetus, se kun ei ole mitään kovin tavallista massamuotia.
[/quote]
ja minulla varmaan sitten tatuoinnit, vartavasten itselle piirretyt joista kaksi aika isoja ja näkyvällä paikalla. pitäisi laittaa pelkkä tatskan kuva siihen katoamisilmoitukseen :O
ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:56"]
olen ennenkin miettinyt tätä aina kun lukee jonkun ihmisen katoamisesta.. miusta saa vain järkyttäviä kuvia, näytän mielenvikaiselta tai umpikännissä olevalta. tai transulta! jos katoaisin, miehellä olisi työtä löytää suht.koht. asiallinen kuva siihen katoamisilmotukseen :D
[/quote]
Oon itseasiassa miettinyt ihan samaa! Minä olen aina se, joka on kamera kädessä ottamassa kuvia muista ja harvemmin minusta on mitään naamakuvia edes lomamatkoilta. En ole kauhean photogeeninen ja kaverini eivät ole muutenkaan kovin hyviä kuvaajia, vaikka olen joskus yrittänyt antaa kysyttäessä vinkkejä kuvakulmiin, sommitteluun, rajaukseen jne. Täytyy tämän keskustelun innoittamana ottaa kunnon kuvat itselaukaisimella, kun passikuvassani näytän joltain sarjamurhaajalta :D
Mä pelkään sitä että mies valitsisi vaan jonkun random kuvan musta jos katoaisin. Ei se kuitenkaan tajuas valita mitään hyvää kuvaa, vaan ottais ensimmäisen kuvan minkä löytää.
Musta pitää käyttää sitä selfietä, jolla on eniten tykkäyksiä instassa!
Tuli mieleen se, kun töissä otettiin sisäiseen julkaisuun kuva uusista työntekijöistä. Työkaveri otti musta eka virallisen vakavan kuvan, joka näytti ihan pidätyskuvalta. Päätettiin ottaa toinen hymyilevämpi, johon olin vähän tyytyväisempi. Korostin vielä, että se hymykuva sitten jakeluun. Arvatkaa kumpi kuva julkaistiin?
Olen sanonut perheenjäsenille, että jos joskus katoan niin pitää käyttää kuvaa jossa on eniten tykkäyksiä facebookissa ja instagramissa.
Tarvitsin CV-kuvan, otin selfien, se saa kelvata, jos satun katoamaan. Passissa on kuva ilman rillejä, pidä kuitenkin aina rillejä.
Entä kuka muistaisi mitkä vaatteet oli päällä ?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:36"]
Musta pitää käyttää sitä selfietä, jolla on eniten tykkäyksiä instassa!
[/quote]
Se on kuitenkin joku hassunhauska kuva, missä on kavereiden kanssa hölmöt ilmeet ja ne kaverit rajataan siitä pois.
Haha lol, Minulla saisivat käyttää passikuvaa. Näyttää pidätyskuvalta a'la lindsay lohan mutta ainakin todenmukainen.