Oletko huomannut 40+ ikäisenä että moni koulukaverimies josta aiemmin et ollut yhtään kiinnostunut onkin nykyään ihan varteenotettava mies parisuhteeseen?
Mistäköhän tämä johtuu, itsellä ainakin näin useamman miehen kanssa käynyt ja muutamaa jopa tapaillutkin
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Meidän luokalta yksi lähti armeija uralle ja on nyt eläkkeellä 47 vuotiaana. On tosi hyvässä kunnossa pysynyt. Olen hiljaa toivonut matkaseuraa.
Hiljaa toivonut? Luuleeko sinun ikäisesikin tosissaan että vielä vuonna 2022 nainen voi odottaa punastellen tanssilavan reunalla että sulho tulee noutamaan?
Tuolla asenteella kannattaa hankkia seuraksi kissa ja keskittyä sukkien kutomiseen.
Miten ehdottaisit, että pitäisi toimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Meidän luokalta yksi lähti armeija uralle ja on nyt eläkkeellä 47 vuotiaana. On tosi hyvässä kunnossa pysynyt. Olen hiljaa toivonut matkaseuraa.
Hiljaa toivonut? Luuleeko sinun ikäisesikin tosissaan että vielä vuonna 2022 nainen voi odottaa punastellen tanssilavan reunalla että sulho tulee noutamaan?
Tuolla asenteella kannattaa hankkia seuraksi kissa ja keskittyä sukkien kutomiseen.
Miten ehdottaisit, että pitäisi toimia?
Jos vaikka ihan itse ehdotat yhteistä matkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sängyissä juostu, huomiot haettu ja vaadittavat elämänkokemukset hankittu niin nyt alkaa kiinnostamaan sitoutuminen ja vakituinen kumppani
Kuvaako tämä nyt enemmänkin sitä, miten itse olisit halunnut elämäsi kulkevan? Nuorena hauskanpitoa vaihtuvien nuorten ja kauniiden naisten kanssa ja kolmikymppisenä vakiintuminen koulutetun, hyväpalkkaisen, kotityötaitoisen ja mukavannäköisen naisen kanssa, joka mielellään olisi nuorena keskittynyt seikkailujen sijaan opintoihin ja uraansa?
Kyllä, kirjoitit näkyviin monen miehen unelman. Tokihan se on naisten syy, kun noin ei käynyt toteen.
Varmasti tuo on monen miehen unelma, mutta mitä se nainen saa siitä että on täydellinen? Ei yleensä yhtään mitään. Hän saa kulahtaneen huoranneen, tautisen pukin asennevialla. Miehen joka näkee sinut tiskikokeenseen tai ruohonleikkuriin verrattavana hyödykkeenä.
Minun entiset koulukaverit on suurimmaksi osaksi sen verran elämämkoulu-juntteja, ettei todellakaan kiinnosta olla missään tekemisissä. Kaikista en toki tiedä missä menevät nykyään, voihan se olla että joku onkin nykyään ihan hyvä tyyppi.
Olivat kiusaajia ja/tai kusipäitä jotka katselivat kiusaamista vierestä. Miksi tuollaisista rotista kiinnostuisin koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sängyissä juostu, huomiot haettu ja vaadittavat elämänkokemukset hankittu niin nyt alkaa kiinnostamaan sitoutuminen ja vakituinen kumppani
Kuvaako tämä nyt enemmänkin sitä, miten itse olisit halunnut elämäsi kulkevan? Nuorena hauskanpitoa vaihtuvien nuorten ja kauniiden naisten kanssa ja kolmikymppisenä vakiintuminen koulutetun, hyväpalkkaisen, kotityötaitoisen ja mukavannäköisen naisen kanssa, joka mielellään olisi nuorena keskittynyt seikkailujen sijaan opintoihin ja uraansa?
Kyllä, kirjoitit näkyviin monen miehen unelman. Tokihan se on naisten syy, kun noin ei käynyt toteen.
Varmasti tuo on monen miehen unelma, mutta mitä se nainen saa siitä että on täydellinen? Ei yleensä yhtään mitään. Hän saa kulahtaneen huoranneen, tautisen pukin asennevialla. Miehen joka näkee sinut tiskikokeenseen tai ruohonleikkuriin verrattavana hyödykkeenä.
Minä aion edelleen keskittyä aivan muihin asioihin kuin miehiin, enkä tosiaan huoli mitään miestä jolla on hra/madonna-kompleksi. Jos nyt alkaisin etsiä miestä, tuollaiset miehet varmasti kuvittelisivat että olen vain "pitänyt hauskaa monien miesten kanssa" ja nyt sitten alan etsiä oikeaa kumppania. Todellisuudessa olen ollut ilman minkäänlaisia miehiä jo vuosia ja ennen sitäkin vain oikeissa suhteissa muutaman kerran, mutta tuollaisilla kompleksimiehillä on valmiina narratiivi joka ei muutu tosiasioiden edessä.
Olen vielä vähän alle 40, mutta kyllä ne yläkoulun "suositut" on niitä jotka on jääneet kotikylällä juopottelemaan ja lihoneet ja kaikin tavoin epäviehättäviä. Muutama siitä amisjengistä taas on päässyt eroon vanhoista piireistä ja lähtenyt opiskelemaan tai muuttanut muuten vaan muualle ja vaikuttivat ihan asiallisille tyypeille. Ujomman puoleiset meni enimmäkseen korkeakouluihin ja aika moni siinä sitten opiskeluaikana saikin itseluottamusta, löysi tyttöystävän ja perusti myöhemmin perheen. Jopa se yksi, joka ei uskaltanut puhua tytöille mitään vielä lukiossakaan. En minä niistä parisuhdemielessä ole kiinnostunut, en minä heitä mitenkään tunne enää ja olen itse ihan onnellisessa parisuhteessa, mutta tottakai ihmiset muuttuu teiniajoista eikä samat jutut enää ole kiinnostavia kuin silloin.
Tämä onkin hyvä aika seurata vanhoja koulukavereita. Hyvin löytyy tietoa netistä. Otampa yhteyttä muutamiin.
Eivät kiinnostaneet silloin, eivätkä nyt.
Ainut koulukaveri (miespuolinen) josta jotain tiedän vielä nelikymppisenä on veljeni lapsuudenkaveri. Ja joo, en voinut kuvitellakaan seurustelevani veljen kaverin kanssa kouluikäisenä, se olis ollut "siis niin noloo". Nyt häntä katsoo eri silmin. Tiesin että hän oli ihastunut minuun silloin kouluaikoina, mutta ei ollut molemminpuolista. Nyt voisin harkitakin.
Asun 800 km päässä vanhasta kotiseudusta enkä tunne sieltä enää juuri ketään. Ne joista kuvittelisin voivani kiinnostua ovat naimisissa.
Kokemus on juuri päinvastainen, moni on vanhentunut ja ukkoutunut reilusti ennen aikojaan. Mahdollisesti kirjoittelevat täällä palstalla niitä toistuvia aloituksia, kuinka päälle nelikymppinen "nuorekas" mies on hyvä matchi parikymppiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä menee ihan markkina-arvoteorian mukaan. Parikymppinen kasin nainen on nelikymppisenä kutonen, maksimissaan seiska. Ja se seiskan poika on edelleen seiska, tai jos on hankkinut hyvän työn ja varallisuutta, niin kasi tai ysi. Ei ihme että ikääntyvät naiset kiinnostuvat. Mies kuitenkin siirtää katseensä nuorempiin.
Että kaljuuntuminen ja vatsakummun kasvu eivät vaikuttaisi miehen tasoon :D Ihan sokeitako te miehet olette sille rupsahtamisellenne?
"Jos meidän taso laskee niin sitten laskee teidänkin, läl läl lää!"
Eivät vaikuta samalla tavalla kuin ikääntyminen vaikuttaa naisten tasoon.
Asia on todistettu:
- kaiken ikäisten miesten silmissä kauneimpia ovat 21-vuotiaat naiset
- naisten silmissä komeimpia ovat n. oman ikäiset miehet. Nuorten naisten silmissä muutamaa vuotta vanhemmat (+3-5v)
Samaan lopputulokseen ovat päätyneet niin deittipalvelut kuin yliopistotkin.
En ole huomannut sillä olen edelleen kiinnostunut vain naisista.
Vierailija kirjoitti:
Olen vielä vähän alle 40, mutta kyllä ne yläkoulun "suositut" on niitä jotka on jääneet kotikylällä juopottelemaan ja lihoneet ja kaikin tavoin epäviehättäviä. Muutama siitä amisjengistä taas on päässyt eroon vanhoista piireistä ja lähtenyt opiskelemaan tai muuttanut muuten vaan muualle ja vaikuttivat ihan asiallisille tyypeille. Ujomman puoleiset meni enimmäkseen korkeakouluihin ja aika moni siinä sitten opiskeluaikana saikin itseluottamusta, löysi tyttöystävän ja perusti myöhemmin perheen. Jopa se yksi, joka ei uskaltanut puhua tytöille mitään vielä lukiossakaan. En minä niistä parisuhdemielessä ole kiinnostunut, en minä heitä mitenkään tunne enää ja olen itse ihan onnellisessa parisuhteessa, mutta tottakai ihmiset muuttuu teiniajoista eikä samat jutut enää ole kiinnostavia kuin silloin.
Tuo on puolittain totta.
Entiset rämäpäiset pojat ovat nyt pitkälti mahakkaita persujuntteja joilla on välillä hanttihommia ja välillä ei.
Naisten puolella jostain syystä nuorena muodokkaat ja seksikkäät ovat nyt kaikki keskivartalolihavia ja enemmänkin muodottoman näköisiä. Parhaan näköisiä ovat ne pitkät ja hoikat, nuorena vähän kolhon näköiset fiksut tytöt.
Nämä tytöt olivat tosin omia suosikeitani jo nuorina. Harmi kun olin/olen itse lyhyt ja ujo.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies kypsyy myöhemmin
Harmi että naiset on jo siinä vaiheessa ylikypsiä. Syy miksi vanhempi mies ottaa nuoren naisen ;)
Katos, katkerien mammojen kokoontumisajothan täällä on parhaimmillaan!
Kuinka moni niitä nykyään näkisi missään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä menee ihan markkina-arvoteorian mukaan. Parikymppinen kasin nainen on nelikymppisenä kutonen, maksimissaan seiska. Ja se seiskan poika on edelleen seiska, tai jos on hankkinut hyvän työn ja varallisuutta, niin kasi tai ysi. Ei ihme että ikääntyvät naiset kiinnostuvat. Mies kuitenkin siirtää katseensä nuorempiin.
Että kaljuuntuminen ja vatsakummun kasvu eivät vaikuttaisi miehen tasoon :D Ihan sokeitako te miehet olette sille rupsahtamisellenne?
"Jos meidän taso laskee niin sitten laskee teidänkin, läl läl lää!"
Eivät vaikuta samalla tavalla kuin ikääntyminen vaikuttaa naisten tasoon.
Asia on todistettu:
- kaiken ikäisten miesten silmissä kauneimpia ovat 21-vuotiaat naiset
- naisten silmissä komeimpia ovat n. oman ikäiset miehet. Nuorten naisten silmissä muutamaa vuotta vanhemmat (+3-5v)Samaan lopputulokseen ovat päätyneet niin deittipalvelut kuin yliopistotkin.
Olen eri, mutta en tajua joidenkin miesten tarvetta mainostaa asiaa jota minun ymmärtääkseni pitäisi enemmänkin hävetä. Tuohan tarkoittaa kyvyttömyyttä rakkauteen ja pitkäaikaiseen parisuhteeseen ja - ellei ole superrikas julkkis - joko yksinäistä loppuelämää tai rankkaa tyytymistä jo 30+ iästä lähtien. En minä ainakaan osaisi ylpeillä sillä, että olen itse tehnyt omilla preferensseilläni onnellisuuden mahdottomaksi.